Nainen! Naamalle-, rinnoille-, perseelle- vai häpykummulle?
Jos nuo olisivat ainoat vaihtoehdot mihin mies laskee siittiönsä.
Entä mies? Mihin noista mieluiten laskisit, jos sinullakaan ei muita vaihtoehtoja olisi?
Kommentit (15)
Häpykumpu on kiva, ainakin jos molemmat masturboi niin siinä laueta samaan aikaan. Rinnatkin joskus, mut pepun päälle ei tunnu musta miltään kun sitä ei oiken ees taakseen näe.
Naama ei kiihota yhtään mutta toki annan niinkin tehdä joskus suihin ottaessani, koska se kiihottaa mun miestä erityisesti. Pitää vaan varoa ettei mee silmään, se ei tunnu yhtään kivalta.
Meillä nainen taitaa olla tyytyväisin, kun menee kumiin kaikki... Ja käsihoidossa minun vatsalleni, ei hänen.
Joskus kaaauan sitten kun hän vähän aikaa käytti pillereitä, niin kerran taisin päästää tulemaan niin että otin ulos ja annoin tulla loppuun niin että hieroin kalullani kumpua ja klittaa päältäpäin. Oli kyllä kiihottava kerta ja taisi tulla vähän kaikkialle, ei pelkästään kummulle...
Laukeen sisään tietenkin ja niin syvälle kun eletän, se tuntuu parhaalle, kai se on joku luontainen vietti.
En edes pysty vetään penistä kesken ulos. Pari naiskumppania on tästä mulle suuttunutkin kun en vetäny ulos vaikka sillai sovittiin
Parasta kun mies laukeaa sykkien sisääni. Noi ei kiinnosta.
P.s. Eihän herranjestas kukaan vain luule ulosvetämistä ehkäisykeinoksi??
Jos noi ois ainoot vaihtoehdot, niin ukko jää kyllä ilman. Että ihan vaan kumin sisään.
n40
Naamalle. Nainen on kaunis ja kiihottava spermaa kasvoillaan.
Seuraavana vaihtoehtona rinnat ja hävyn päälle.
Pepulle tuleminen ei anna juurikaan mitään lisää seksuaaliseen mielihyvään.
-mies
Sisälle on paras, mutta noista vaihtoehdoista rinnoille ehdottomasti!
T. Mies
Syvälle sisälle tai toisena vaihtoehtona suuhun, kiitos. Muut vaihtoehdot ei kiihota yhtään.
Pilluun tuntuu parhaalta, mutta välillä on kiva ottaa suihin ja niellä spermat. Tykkään myös katsoa, kun mies runkkaa niin päälle lauetessa mieluiten rinnoille, titfuckia myös välillä harrastetaan.
Itse laukean mieluiten sisään tai rinnoille... ja sitten nuolen käskystä puhtaaksi. *lurps*
Vierailija kirjoitti:
P.s. Eihän herranjestas kukaan vain luule ulosvetämistä ehkäisykeinoksi??
Kyllä se sperma sisälle kuuluu ruiskuttaa, se kruunaa homman
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.s. Eihän herranjestas kukaan vain luule ulosvetämistä ehkäisykeinoksi??Kyllä se sperma sisälle kuuluu ruiskuttaa, se kruunaa homman
N43
Puhtaaksi nuoleminen on se Kruunu... *naminami*
Vierailija kirjoitti:
Naamalle. Nainen on kaunis ja kiihottava spermaa kasvoillaan. Seuraavana vaihtoehtona rinnat ja hävyn päälle. Pepulle tuleminen ei anna juurikaan mitään lisää seksuaaliseen mielihyvään.
Meilläkin näin. Siinä on jotain kummallisen kiihottavaa kun mies tulee kasvoille. Ja tykkää paljon.
Minä laukeaisin ehdottomasti takaapäin ottaessani naisen kauniille pakaroille.