Käyttääkö joku vielä esiliinaa kotitöissä?
Tuli vaan mieleen kun näitä näkyy olevan myynnissä. Itselläni jäänyt käyttämättä.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Leipoessa aina!
Lisään vielä että myös huivi päässä aina kun olen ruuan kanssa tekemisissä.
Itse en käytä.
Mutta mies käyttää sellaista Marimekon essua aina kun haluaa olla niin kokkia... niin kokkia :D
Ihan hauska, ei siis pahalla tämä sanottu. Jos teen jotain likaisempaa puuhaa, jossa saattaa tulla roiskeita, niin käytän jotain huonompaa vaatetta ja sen jälkeen pesuun.
Kaikessa paistamisessa se on hyvä, niin roiskuva rasva ei sotke vaatteita.
Käytän aina ruokaa laittaessani ja tiskatessa. Pidän sellaisista vähän paksummasta materiaalista tehdyistä jotka suojaa enemmän kuin ohuet. Nyt käytössä pojalta saatu farkkuessu.
Aina tiskatessa ja leipoessa. Olen luullut että se on tavallista mutta olen saanut huvittuneita katseita (yleensä miehiltä) kun esim. avaan oven tai vien roskia jätekatokseen esiliina päällä. Outoa.
Käytän silloin kun teen ruokaa ja yllä on muuten vain alusvaatteet (kerrostalokämpässä ihan hippasen kuuma ollut viime viikkoina!).
Ei tule käytettyä vaikka suojaisihan se vaatteita. Essuja meiltä löytyy. Lähinnä leipoessa käytän päähinettä. Hyvä olisi olla myös ruokaa laittaessa.
Tässä vähän aikaa sitten minulla oli kolme hiusta töissä eväideni joukossa 😞 Tuoreita kasviksia ja jotain siemeniä oli eväänä.
Töissä aina päähine ja työvaatteet, kokin työlook.
Käytän leipoessa ja välillä olisi kyllä hyvä käyttää muutenkin ruuanlaitossa kun vaatteet likastuu. Jotenkin vain yhdistän esiliina helpommin leipomiseen.
Ei, kyllä minä pärjään hyvin keittiössä ja kylillä ilman että on esiliina häärimässä jaloissa.
Miks just leipoessa käytetään päähinettä?
En ole koskaan käyttänyt.
Miten juuri leipominen eroaa vaikka jauhelihakeiton tekemisestä?
Käytän. Rasvaroiskeet ja tomaattikastike eivät lähde pesussa kokonaan pois vaatteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä minä pärjään hyvin keittiössä ja kylillä ilman että on esiliina häärimässä jaloissa.
Mulla on sellainen pään ylivedettävä malli. En kiedo sitä koipiin😂
Vierailija kirjoitti:
Aina tiskatessa ja leipoessa. Olen luullut että se on tavallista mutta olen saanut huvittuneita katseita (yleensä miehiltä) kun esim. avaan oven tai vien roskia jätekatokseen esiliina päällä. Outoa.
No hyh, itse en ulkoiluta esiliinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leipoessa aina!
Lisään vielä että myös huivi päässä aina kun olen ruuan kanssa tekemisissä.
Ja kertakäyttöhanskat kädessä kun käsittelen ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän. Rasvaroiskeet ja tomaattikastike eivät lähde pesussa kokonaan pois vaatteesta.
Mulla alkaa olemaan noita rasvaroiskeita joka paidassa ja mekossa kun en ole saanut aikaiseksi esiliinan hankintaa.
Mulla ei ole ikinä edes ollut esiliinaa!
Ja olen jo viiskymppinen nainen.
Käytän., kun laitan ruokaa, tiskaan tai siivoan. Pitävät vaatteet siisteinä ja näyttävät hyviltä.