Nainen. Jos olisit mies niin minkä tyylisen naisen kanssa haluaisit perustaa perheen?
Kiinnostaa kovasti kun naiset aina kritisoi tyttöystäviäni.
Kommentit (16)
En minkäänlaisen. Olen nainen enkä halua perustaa perhettä myöskään minkäänlaisen miehen kanssa.
Tasapainoinen, empaattinen ja myönteinen luonne. Älykäs. Huumorintajuinen. Naisellinen, hoivaava. Ei ylipainoa ei luikku. Miellyttävät kasvot
-Pitää lapsista ja eläimistä
-Selviää kotihommista ja pihatöistä
-Iloinen ja reipas
-Nätti ja miellyttävä
-Mukavaa seuraa
-Taloudellista järkeä eli hyvä raha-asioissa
Mä oon kaikkea näitä, mutta en saa miehiä uskomaan, että näin on.
Kauniin, hoikan, älykkään, seksikkään, tatuoimattoman tottakai, pitkähiuksisen, raittiin, jota rakastaisiin ja jonka luonteen ja suvun kanssa tulisin hyvin toimeen. Perustaisin perheen nuorena +-5v ikäerolla, ainoan vakavaksi päästämäni naissuhteen seurauksena.
En haluaisi perustaa perhettä, haluaisin vapaaehtoislapsettoman naisen. Hänen pitäisi olla älykäs ja hauska, luontoihminen ja eläinrakas, ja luonteeltaan sellainen ettei stressaannu pikkuasioista.
Täysjärkisen, hoivavietin omaavan, huumorintajuisen, siistin ja mukavan. Pitkät jalat plussaa. Samoin hyvän ruuan arvostaminen. Älykkyys on itsestäänselvyys.
Tasapainoisen, tavoitteellisen ja järkevän joka ei kitise.
Vierailija kirjoitti:
Täysjärkisen, hoivavietin omaavan, huumorintajuisen, siistin ja mukavan. Pitkät jalat plussaa. Samoin hyvän ruuan arvostaminen. Älykkyys on itsestäänselvyys.
Nainen voi aluksi esittää sellaista... kyllä se muuttuu, jos alat ottamaan osasi ns. naisten töistä. Miesten työthän sinulle kuuluvat automaattisesti.
Jonkun, joka on täydellisyydentavoittelun vastakohta. Yhä enemmän näkee näitä monialaistäydellisiä, joilla on mielessä vain miltä näyttää muiden silmissä/somessa.
Huumorin- ja suhteellisuudentajua, joka synkkaisi omani kanssa, eli suht tervepäinen. Saa hullutella, olla hassu.
Luultavasti myös silmääni miellyttävän naisen kanssa. Persoonallisella tavalla, ei muovinukkemaisesti.
Sellaisen kanssa jolla on terve itsetunto ja hyvä huumortintaju. Yhteistyökykyinen ja keskustelutaitoinen, mutta omat mielipiteet, jotka osaa ilmaista ilman haastamista. Osaa nauraa itselleen ja tajuaa myöskin olla ottamatta minua aina niin kuoleman vakavasti. Minun silmiini kivan näköinen ja mieluiten aika positiivinen luonne. Näkee minut sellaisena kuin oikeasti olen (ei liian vaaleanpunaisten lasien läpi, muttei liian inhorealistisestikaan) ja siltikin tykkää minusta todella paljon. Ja tykkää seksistä.
Ja näin naisena, haluaisin myös tuollaisen miehen. Kiitos.
Joka suostuu puhumaan asioista, huolehtii osuutensa laskuista, ei anna itsensä ylirasittua.
-tatuoitu
-iso koira pitää olla
-räväccä tukka
- räväcät vaatteet
-kova nauru ääni
- parturi kampaaja
Yhteistyökykyisen, sellaisen jonka tavoitteet samanlaisia. Eli yhdessä olisi motivoivaa viedä elämää siihen suuntaan mihin haluaa. Tavoitteita täytyisi olla jotka toteutetaan kun lapset isoja.
Lojaali, älykäs, rohkea ja huumorintajuinen.
En pysty ajattelemaan enempää. En siis asettumaan seksiin suhteen tähän mielikuvitus juttuun. Mutta sen pitää olla hyvää.
- Luonnonkaunis
- Positiivinen elämänasenne
- Hyvät sosiaaliset taidot
- Huumorintajuinen ja sanavalmis
- Taloudellisesti järkevä
- Osaa keskustella
- Ei mökötä ja nalkuta turhista asioista
- Osaa laittaa ruokaa
- Sinut itsensä kanssa
- Siisti
Jotenkin vaikea miettiä noin päin.. mut varmaan kauniin ja mua rakastavan. Tärkein että välittää ja aidosti haluaa olla just mun kanssa.