Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sietämätön väsymys, APUA :(

Väsynyt ap
10.08.2018 |

Olen nyt lomalla, mutta jo töissä ollessa minua vaivasi sietämätön väsymys. Nyt lomalla en ole pystynyt tekemään melkein mitään kun pienikin ponnistelu vie voimat. Olen nukkunut 9-10 tunnin yöunia joka yö ja tänään nukuin 10 tunnin yöunien lisäksi 1,5 tunnin päiväunet.

Lääkärissä olen käynyt ja peruslabrat (mm. Kilpparit ja rauta-arvot) + ekg ovat ok. Vain leukkarit olivat hieman koholla, mutta muistaakseni jotain 11 eli ei pahasti. Syön joka päivä monivitamiinia, kalaöljykapseleita ja rautatabletteja. Tänään aloitin myös magnesiumin. Lämpö on nyt 36.9 paikkeilla.

En ole tällä hetkellä stressaantunut enkä masentunut. Päin vastoin mielialani on hyvä ja levollinen.
Nyt alkaa olemaan vaihtoehdot vähissä ja kohta pitäisi töihinkin palata. En tule jaksamaan kun en nytkään jaksa edes pieniä arkisia askareita. Se huolettaa kun en oikein väsymyksenkään vuoksi voi sairaslomalla olla? Mitäköhän tässä enää voi tehdä asialle :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help anyone?

Vierailija
2/5 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ADHD/ ADD -tyyppisiä oireita. Itsellä ADD ja ilman lääkitystä päivittäinen väsymys vie toimintakyvyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys voi olla oire monesta vakavasta sairaudesta, joten kannattaa maksaa vaikka itse, että pääsee tarkkoihin tutkimuksiin. Voi olla esim. syöpä tai maksasairaus.

Tai sitten ei ole mitään vakavaa, mutta kannattaa varmistaa, sillä ei kuulosta normaalilta.

Vierailija
4/5 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD-tyyppisiä oireita ei ole kun ei jaksa tehdä mitään vaikka mieli tekisi :/ Salillakin kävin eilen jotta piristyisin, mutta se vaan väsytti lisää. On outoa kun ei ole oikein muita oireita kuin tämä väsymys :o

- Ap

Vierailija
5/5 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

CFS voisi olla yksi vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan