"Rakkaus ei katso ikää"
No ehkä ei, mutta rakkaus katsoo toisen osapuolen etua, ei pelkästään omaa tyydytystä ja tavoittele (egopohjaista) onnea itselleen. Rakkaudessa on kyse antamisesta, ei saamisesta. Jos rakastan jotakuta jonka on parempi ilman minua, rakkauden teko on hyväksyä se ja rakastaa itse kauempaa.
Kommentit (43)
Entä jos se toinenkinkin osapuoli rakastaa sinua? Etkö silloin tee väärin häntä kohtaan?
Rakkaus ei katso ikää, vain lompakkoa.ja ulkonäköä. Pah!
Jos kumpikin haluaa osallistua makkaranpiilotusleikkiin niin mikäs siinä
Kyllä se katsoo, nuoruus on valttia rakkauden markkinoilla.
Hyvä aihe!
Tässä 2 ali-arvostettua paria:
Kansanedustaja Mika Raatikainen ja vaimonsa Stacy Makhoul (Libanon)! (SYDÄN)
Näyttelijä Jasper Pääkkönen ja naisystävä Alexandra Escat (Espanja, Filippiinit)! (SYDÄN)
Vaikka ei liity asiaan, silti: Jari Litmanen ja Ly (Viro)! (SYDÄN)
Ikäero ei ole ongelma. (Ainakaan minulle).
Ihmettelen miksi Suomessa Ranskan Presidentin Macronin ja hänen vaimonsa ikäero ei ole ihmeellinen asia, mutta sitten ihmetellään suomalaisten ulkomaalaisia puolisoita tai pariskuntien ikäeroa? (elämme 2010-lukua)
Hyvin sanottu: makkaranpiilotusleikki!
Kyllä se on kaksisuuntaista ennen kuin se toimii. Jos aina vain antaa, eikä koskaan saa niin ei enää osaa rakastaa muita. Antaa ei kannata jos ei saa mitään. Henkilön rakastaminen kannattaa vain silloin kun saa vastarakkautta.
Katsoo se. Jos lasten saanti on tärkeää, on valittava sopivan ikäinen puoliso. Jos taas naisella ei ole varaa saada lapsia muuten, eikä saman ikäisillä miehilläkään ole, niin naisen on valittava itseään rumempi ja vanhempi puoliso, ei muuten.
Ikä on vaan numeroita sano satavuotias mummeli kun haudassa retkotti..
Kunhan ei käytä kieroa peliä naisen saavuttaakseen on onnistumisprosentti edes se mitätön, tyhjän sijaan.
Jos tulee mieleen, että joku on lompakkoloinen, niin se kertoo kyllä enemmän kommentoijasta itsestään.
En huolis, vaikka saisin miljoonan tai kaks. Se ei liity rahaan, se liittyy rakkauteen.
Olishan se nyt aika perverssiä, jos panis miehen kanssa, joka on samaa ikäluokkaa oman isän kanssa. Hyi sentään!
Onko vanhat miehet jotenkin epätoivoisia. Heti kun joku vähänkin nätti nainen erehtyy katsomaan päin, niin entinen elämä romukoppaan! Hulluja nuo vanhat huru-ukot.
Vierailija kirjoitti:
Olishan se nyt aika perverssiä, jos panis miehen kanssa, joka on samaa ikäluokkaa oman isän kanssa. Hyi sentään!
Tai jos nainen on samaa ikäluokkaa oman äidin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos nainen on samaa ikäluokkaa oman äidin kanssa.
Naisena ihan samaa mieltä olen.
Vierailija kirjoitti:
En huolis, vaikka saisin miljoonan tai kaks. Se ei liity rahaan, se liittyy rakkauteen.
RP: Olen samaa mieltä! Se ei liity rahaan, se liittyy rakkauteen.
Joku ei pitänyt mielipiteestäni, Macronin kannattaja? Sori, ei ollut tarkoitus loukata.
Joskus on outoa, että rakkautta epäillään. Mediakin taitaa olla osasyyllinen siihen.
Olen sitä mieltä, että suurin osa suomalaisista hyväksyy ulkomaalaisen puolison (Suomi on loppujen lopuksi hyvä maa).
Muistaakseni Mika Raatikainen ja Stacy Makhoul tapasivat Italiassa 2006 ja menivät naimisiin 2012.
Epäilen, että Raatikainen on Stacya yli 10-20 vuotta vanhempi, tai Stacy näyttää ikäistään nuoremmalta.
Ja Jasper Pääkkösellä (38v) ja Alexandra Escatilla (33v) (ei uskoisi) on 5 vuoden ikäero.
Litmanen on jo 47 v, ly on varmaan lähellä 40:tä!
Mielipiteitä kaivataan.
Toisten suhteet eivät kuulu sinulle. Typerä tyhjäpää käyttää elämänsä määrittelemällä toisten suhteiden oikeaoppisuutta. Elä omaa elämääsi, sillä tuhlaat omaa elämääsi jonninjoutavaan märehtimiseen. Se vasta kaduttaa myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Toisten suhteet eivät kuulu sinulle. Typerä tyhjäpää käyttää elämänsä määrittelemällä toisten suhteiden oikeaoppisuutta. Elä omaa elämääsi, sillä tuhlaat omaa elämääsi jonninjoutavaan märehtimiseen. Se vasta kaduttaa myöhemmin.
Kuten ilmoitin ei ollut tarkoitus loukata ketään. Enkä ole tyhjäpää.
Puolustan kyseisiä henkilöitä. Tietenkin heillä on yksityiselämänsä ja kunnioitan sitä!
Seiska lehti teki juttua Pääkkösestä ja Escatista jo viime vuonna.
Minulle ei tulisi mieleenikään alkaa kuvaamaan ihmisiä!
Tämä on harvinaista, että osallistun tällaiseen keskusteluun.
Positiivinen huomio: suomalaiset ovat karismaattisia.
Niin kyllä. Mutta jos antaa aina sitä rakkautta ympäriinsä pyyteettömästi ja on hyvä ihminen, mutta ei löydäkään ketään joka antaisi sitä takaisin niin silloin palaa helposti loppuun? Vai mitä pitäisi tehdä?