Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas sydän murskana..

Vierailija
10.08.2018 |

Miten taas kerätä palaset? Kohdata maailma, että on yksin. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 vuoden olen yrittänyt paikata sydäntä joka on rikki

Vierailija
2/4 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 voi ei. Minä sain tarpeekseni sydänsuruista ja elelen onnellisena yksin. Toivon että joku joskus vielä näkee minut ja rakastaa minua, mutta en jaksa tuolla kulkea itseäni tarjoamassa kun ei kerran kelpaa muuhun kuin seksiin.

Eron jälkeen 4 suhdetta, jotka ei vaan etene mihinkään. Ja sitten kun nätisti kysyt niin "sä varmaan odotat tältä suhteelta enemmän kuin minä. Ehkä parempi lopettaa." Kiitos ei enää, olen herkkä ja satutan itseni tosi pahasti noissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Minäkin olen tosi herkkä ja satuttaa nämä satuttajat aina niin paljon. En uskalla luottaa enää keneenkään, kun lopulta miehet olivat vaan seksin perään, eikä olleetkaan minusta yhtään kiinnostuneita. Tuntuu että en kelpaa kenellekkään, sehän lannistaa itsetuntoa.. mutta silti salainen haave on löytää vakaa kumppani.. vai miten sitä vaientaisi tuon kaipauksen äänen?

Ap

Vierailija
4/4 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin käymään pohjalla. Käydä läpi viha, katkeruus miehiä kohtaan, kelpaamattomuus, yksinäisyys ja kärsimyksen kestettyä aikansa todeta fuck it ja hyväksyin, että en ilmeisesti kelpaa kellekään miehelle ja se on voi voi. Ajan kuluttua tästä törmäsin nykyiseeni sattumalta ja olen ensi kertaa koskaan parisuhteessa (ylipäänsä), miehen kanssa joka on kliseisesti palauttanut uskoni miessukupuoleen. Olin pitkään skeptinen enkä tiennyt halusinko enää edes sitoutua.

Tarkoitukseni ei ole sanoa, että tämän avulla löytää miehen, vaan että elämäni olisi ollut OK ja enemmänkin jos en olisi löytänyt. Ja jos/kun tämä loppuu, olen jälleen OK. Ajan kanssa.

Herkille ja niille, joilla on kelpaamattomuuden tunteita sanon suoraan: älä käy tällaisilla foorumeilla niin kauan kun kokoat itseäsi. Ainakin omaa toipumistani hankaloitti av ja täällä vallitseva ilmapiiri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan