Kuinkakohan kauan se mies meinaa tällä kertaa pitää mykkäkoulua?
Päätin etten tällä kertaa aloita puhumisen vaan herra saa ihan itse tehdä sen.
Ollut nyt puhumatta eilisillasta noin klo 21 asti.
Yleensä minä aloitan sen puhumisen ja asioiden selvittämisen.
Suuttui eilen kun tulin kotiin akupunktion jälkeen noin klo 20 ja olin rättiväsynyt. Kävin suihkussa ja menin sänkyyn klo 21 ja hetken surffailin netissä. Kun mies huomasi että surffaan niin paiskoi oven kiinni makkariin ja siitä lähtien on ollut puhumatta.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllästyttää eniten täällä naiset, jotka ovat vapaaehtoisesti p*skoissa parisuhteissa ja tekevät miehistään negatiivisia aloituksia.
Silti on pakko lukea ja kommentoida niitä aloituksia.
Ap
Mikä siinä surffaamisessa siis on niin pahaa, että sen takia pitää aloittaa mykkäkoulu?
Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa. Oletteko kasvuvaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllästyttää eniten täällä naiset, jotka ovat vapaaehtoisesti p*skoissa parisuhteissa ja tekevät miehistään negatiivisia aloituksia.
Ap
No pakko se on katsoa, että mitä nyt tällä kertaa. Olen myös tämän palstan ansiosta tajunnut olevani hyvin onnekas, koska osaan tehdä valintoja. Osaan myös arvostaa omaa parisuhdettani entistä enemmän, sillä ei tulisi mieleenkään haukkua omaa miestä ainakaan netissä.
Mitä helv.... miksi et olisi miehen mielestä saanut mennä sänkyyn ja surffailla?
Kuulostaa aika pesunkestävältä narsistilta. Haluaako noin muutoinkin hallita ja määrätä tekemisensä ja kokee, ettei saa "tarpeeksi huomiota", jos et nyhjää kyljessä ihaileva katse silmissä?
Oikeasti, jos teillä ei ole lapsia, niin ota ero. Mököttäminen on itsessään jo erinomainen syy sille, koska se on pahimman luokan vallankäyttöä.
Päälle vielä tuollainen tyhjästä suuttuminen.
Kannattaa sitten tämä mies usuttaa viemään roskat ja laittaa ovi takalukkoon. Sinnehän saa jäädä miettimään itseään sitten. Tämä on toimiva neuvo, joka meillä aina tuottaa tulosta. Ja sitten ollaan taas niin kilttiä, tottelevaa ja nöyrää miestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo pakko se on katsoa, että mitä nyt tällä kertaa. Olen myös tämän palstan ansiosta tajunnut olevani hyvin onnekas, koska osaan tehdä valintoja. Osaan myös arvostaa omaa parisuhdettani entistä enemmän, sillä ei tulisi mieleenkään haukkua omaa miestä ainakaan netissä.
Sen sijaan tulet omahyväisesti ilkeilemään muille. Ok, tämä selvä.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo pakko se on katsoa, että mitä nyt tällä kertaa. Olen myös tämän palstan ansiosta tajunnut olevani hyvin onnekas, koska osaan tehdä valintoja. Osaan myös arvostaa omaa parisuhdettani entistä enemmän, sillä ei tulisi mieleenkään haukkua omaa miestä ainakaan netissä.
ohis
Ennemminkin herättelemään ajatusta siitä, miksi tyytyä huonoon suhteeseen kun asiat voisi olla paljon paremminkin.
Mitä minun olisi pitänyt tehdä että Hänen Kuninkaallinen Korkeutensa ei tuntisi itseään loukatuksi? Näin kysyisin reppapöksyltä ja peruuttelisin kumarrellen huoneesta pois.
Ja kuvaisin ja lähettäisin pätkän hänen äidilleen että tulee hakee lapsensa pois.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä surffaamisessa siis on niin pahaa, että sen takia pitää aloittaa mykkäkoulu?
Jaa-a kun en varmaan menny sen kanssa sohvalle kattomaan jotain aivotonta auto-ohjelmaa vaan sanoin meneväni nukkumaan. Ilmrisesti herraa ärsytti se etten ruvennut heti nukkumaan vaan surffasin netissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Ennemminkin herättelemään ajatusta siitä, miksi tyytyä huonoon suhteeseen kun asiat voisi olla paljon paremminkin.
No mitä se sinun omakehusi (''MINÄ osaan tehdä valintoja'') merkitsee tässä? Varmaan ymmärrät, että kaikilla ei käy hyvä tuuri, joillain saattaa olla taustalla hirvittäviä kokemuksia vaikka lapsuudesta, jonka vuoksi itsetunto murskana, joidenkin parisuhteen huononevat niin hiljaa, ettei sitä tajuakaan, joillain on muuten hyvä suhde, mutta sitten on jokin asia, joka hiertää. Minulla on hyvä parisuhde, mutta eipä tulisi pieneen mieleenikään tulla brassailemaan toisten ketjuihin sillä ja kertomaan omasta upeasta valintakyvystäni
Teit tai sanoit jotain miestäsi loukkaava ja hän aloitti mykkäkoulun. Mitä jos tänään käsittelisitte kommunikointitapaanne, etkä roikkuisi täällä.
Mene lattialle ja leiki kuollutta. Katso miten reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Teit tai sanoit jotain miestäsi loukkaava ja hän aloitti mykkäkoulun. Mitä jos tänään käsittelisitte kommunikointitapaanne, etkä roikkuisi täällä.
No varmaan sen tein väärin kun sanoin meneväni nukkumaan, ja meninkin sänkyyn mutta surffailin 5min, melkein heti kun tulin kotiin.
En aloita asian käsittelyä tällä kertaa. Ihan voi herra itse aloittaa sit kun on siihen valmis. Ja jos vanhat merkit yhtään pitää paikkaansa niin se aloittaa puhumisen lähipäivinä ihan kuin mitään ei ois tapahtunutkaan.
Ap
Mykkäkoulu on vallankäyttöä ja rinnastettavissa henkiseen väkivaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin kaivannut tällaista palstaa, kun 20 vuotta sitten seurustelin hullun kanssa. Olisin osannut lähteä paljon aiemmin.