Jotenkin aina vaikeaa asioida Alkossa :(
Miksei ne viinakset voi olla ruokakaupassa muiden tuotteiden joukossa? Alkossa asioivasta tietää, että hän on ostamassa alkoholia. No onhan siellä Alkossa monia sivistyneitäkin juomia, mutta kun minä en ihan näytä siltä, että käyttäisin niitä sivistyneesti - valitettavasti. Se totuus että aion vetää ihan vaan kännit, se näkyy liian selvästi ja se nolottaa.
Kommentit (12)
Nyt asia on otettu aivan liian vakavasti.
Alkoholin kulutus voi olla täysin validi osa persoonaa, niin että sitä ei tarvitse peitellä mitenkään. Sen pitää rohkeasti antaa näkyä, että minäpä olen tällainen viinikuningatar! Ei mitään hävettävää!
Turhaa naukumista.Sinne vaan reippaasti.
Alko on olemassa juuri siksi, että ihmiset voivat olla juovinaan sivistyneesti, mutta käytännössä vetävät kännit. Suomi on alkoholistien maa.
Vierailija kirjoitti:
Alko on olemassa juuri siksi, että ihmiset voivat olla juovinaan sivistyneesti, mutta käytännössä vetävät kännit. Suomi on alkoholistien maa.
Mutta entä kun sen vaan näkee ulkomuodosta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellään ole samaa kokemusta?
Ei. Mutta hanki Sinä se sama kokemus kuin minulla on: käy hakemassa pakettiautolla kaikki viinasi ja tupakkasi Itäisen Keski-Euroopan entisistä sosialistisista maista: Puolasta, Slovakiasta, Unkarista jne.
Täytyy asioida naapurikunnan Alkossa, jos haluaa olla 100% anonyymi. Tai siis melkein 100%. Tai riippuu kylästä :)
Juuri kävin Alkossa hakemassa putelin samppanjaa ilman mitään ongelmaa. Väkeviä tai olutta en juo eikä kännääminen kiinnosta.
Etkö voi tilata suoraan netistä? Posti tuo suoraan kotiovelle. Ei tarvitse asioida kämäisessä Alkossa.
Up!