Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mut pakotettiin sairaalaan

10.08.2018 |

Siis tää ei ole enää totta. Jouduin kolariin jossa löin pääni voimalla. Mun ei annettu lähteä kotiin vaan piti mennä päivystykseen tarkistukseen. Eivät kirjoittaneet paperia että otan vastuun jos jotain sattuu. Tarkistus ei mielestäni ole päänkuvaamista jne. Nyt pitäisi kuulemma jäädä yöksi. Vituttaa

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuisen sisko, sano nyt ettet ole tämän sisko, vaan trolli, eikä Kiukkuista ole olemassa! Kamala ajatus, että pieni lapsi on oikeasti joutunut elämään tuollaista elämää.

Kyllä se on mun ihka oikea ja elävä siskoni. Sillä vaan on aina mennyt lujaa ja siit on aina saanut olla huolissaan. 

Vierailija
102/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nää Jeesus-touhut? Aikamoista settiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, eikö tätä ihmistä tunnista kukaan? Nyt olisi niin psukiatrisen pakkohoidon paikka ja syntymätön lapsi täytyy tältä todella saada pois!

-Yrittäjä mies joka oli juuri onnettomuudessa

-Maahantuontiin liittyvä ammatti

-Hevoset

-Huostaanotettu lapsi (käsittääkseni useita ilmoutuksia)

-Uskonlahkoa edustavaa sukua

Nyt ne jotka tunnistaa niin voisi oikeasti toimia!

Yritetty on, ei mahda mitään!

Siis, tunnet/tiedät tapauksen?

Onko nyt näinä päivinä yritetty? Nämä hänen kirjoituksensa kelpaavat todisteeksi mielentilasta/-terveydestä.

En ole tuo edellinen kirjoittaja. 

Olen tehnyt "Kiukkuisesta" lastensuojelu ilmoituksia ja yrittänyt saada häntä hoitoon. Työtekoon suhtautuu taas vaihteeksi maanisesti ja mikään muu ei ole mitään. Ei syö kun mies kieltää jne. Olen yrittänyt saada "Kiukkuista" jättämään tuon kulttiliikkeensä mutta ei suostu. Minun asioiden levittelystä netissä tein rikosilmoituksen. Ei vaikutusta ainakaan vielä. Asiaa pahentanut että he oli saamassa kaksoset joista toinen meni kesken. Se käännettiin siten että minä olisin saanut keskenmenon. 

Olen voimaton siskoni sekoilujen edessä

Täällä on ketju, jossa Kiukkuinen kertoo (en tiedä, pitääkö paikkansa), että hänen miehensä pahoinpitelee ("rankaisee" häntä) häntä mm. veitsellä. Jos sen vinkkaisi poliisi tai jonnekin, voisko siitä olla apua?

Ääh, nyt se on jo poistettu, meinasin linkittää sulle, mutta tässäkin ketjussa jonkun kerran asiasta mainitsee. Voisit ottaa screenshotteja. Mulla on screenshotteja joistain hullummista kommenteista myös.

Kaikki tuo on jo tiedossa. Kiitos kuitenkin. 

Ajattelin siis lähinnä, että olisi jonkinlaisia todisteita siitä, että mies pahoinpitelee. Henkilön psyykkisen tilan huomioiden saattaa olla, ettei kyseessä ole asianomistajarikos.

Siis kuuluvatko he oikeasti johonkin kulttiin, jossa tuollaista harrastetaan?

Mulla on itsellänikin vinopino kuvakaappauksia keskusteluista. 

Kuuluvat johonkin "lahkoon" jonka on perustanut pari miestä jotka on potkittu Koivuniemen porukasta pihalle. Siinä sakissa tuntuu väkivalta olevan hyvin yleistä. 

Oho! Ei ole kyllä uskonnollisuus tullut lainkaan tästä henkilöstä esiin. 

Eikös siskosi ollut mielisairaalassa hetken aikaa keväällä? Luulisi, että kun nyt on tarkkailussa sairaalassa ja ennakoiva lastensuojeluilmoituskin otettu esille, voisivat sairaalassa kiinnostua näistä tiedoista. Toisaalta ymmärrän kyllä, jos et halua asiaa loputtomiin ajaa.

Ei se mielisairaalassa ole ollut ainakaan niin että minä sen olisin saanut tietää. Siskon hoitoon saaminen on hankalaa koska osaa esittää hurmaavaa ja hyväsydämmistä vaikka onkin itse piru

Vierailija
104/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä niistä?

Vierailija
105/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, eikö tätä ihmistä tunnista kukaan? Nyt olisi niin psukiatrisen pakkohoidon paikka ja syntymätön lapsi täytyy tältä todella saada pois!

-Hevoset

Yritetty on, ei mahda mitään!

Siis, tunnet/tiedät tapauksen?

Onko nyt näinä päivinä yritetty? Nämä hänen kirjoituksensa kelpaavat todisteeksi mielentilasta/-terveydestä.

En ole tuo edellinen kirjoittaja. 

Olen tehnyt "Kiukkuisesta" lastensuojelu ilmoituksia ja yrittänyt saada häntä hoitoon. Työtekoon suhtautuu taas vaihteeksi maanisesti ja mikään muu ei ole mitään. Ei syö kun mies kieltää jne. Olen yrittänyt saada "Kiukkuista" jättämään tuon kulttiliikkeensä mutta ei suostu. Minun asioiden levittelystä netissä tein rikosilmoituksen. Ei vaikutusta ainakaan vielä. Asiaa pahentanut että he oli saamassa kaksoset joista toinen meni kesken. Se käännettiin siten että minä olisin saanut keskenmenon. 

Olen voimaton siskoni sekoilujen edessä

Täällä on ketju, jossa Kiukkuinen kertoo (en tiedä, pitääkö paikkansa), että hänen miehensä pahoinpitelee ("rankaisee" häntä) häntä mm. veitsellä. Jos sen vinkkaisi poliisi tai jonnekin, voisko siitä olla apua?

Ääh, nyt se on jo poistettu, meinasin linkittää sulle, mutta tässäkin ketjussa jonkun kerran asiasta mainitsee. Voisit ottaa screenshotteja. Mulla on screenshotteja joistain hullummista kommenteista myös.

Kaikki tuo on jo tiedossa. Kiitos kuitenkin. 

Ajattelin siis lähinnä, että olisi jonkinlaisia todisteita siitä, että mies pahoinpitelee. Henkilön psyykkisen tilan huomioiden saattaa olla, ettei kyseessä ole asianomistajarikos.

Siis kuuluvatko he oikeasti johonkin kulttiin, jossa tuollaista harrastetaan?

Mulla on itsellänikin vinopino kuvakaappauksia keskusteluista. 

Kuuluvat johonkin "lahkoon" jonka on perustanut pari miestä jotka on potkittu Koivuniemen porukasta pihalle. Siinä sakissa tuntuu väkivalta olevan hyvin yleistä. 

Oho! Ei ole kyllä uskonnollisuus tullut lainkaan tästä henkilöstä esiin. 

Eikös siskosi ollut mielisairaalassa hetken aikaa keväällä? Luulisi, että kun nyt on tarkkailussa sairaalassa ja ennakoiva lastensuojeluilmoituskin otettu esille, voisivat sairaalassa kiinnostua näistä tiedoista. Toisaalta ymmärrän kyllä, jos et halua asiaa loputtomiin ajaa.

Ei se mielisairaalassa ole ollut ainakaan niin että minä sen olisin saanut tietää. Siskon hoitoon saaminen on hankalaa koska osaa esittää hurmaavaa ja hyväsydämmistä vaikka onkin itse piru

Ei siinä puhuttu sun siskosta, vaan susta, höpsö. Jos nimittäin sä oot mieleltäs terve, niin se jää aika tehokkaasti tuon psykoottisen käytöksen jalkoihin.

Vierailija
106/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niistä?

No että oot joku raivokas uskis! Aika jännä juttu!

Vierailija
107/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Tämä Kiukkuinen ja ketjussa esiintyvä PetraP (joka siis kertoo olevansa Kiukkuisen sisko) ovat selvästi sama henkilö. Petralla on selvästi vähemmän oikeinkirjoitusvirheitä, mutta kirjoitus on muuten hyvin samantyylistä, tämän lisäksi tapa nostaa ketjuja kirjoittamalla "hoop" (katsokaa profiilista). Että jokainen voi nyt sitten tykönään miettiä, mistä tässä kuviossa on kyse.

Vierailija
108/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä oli diagnoosina?

Aivotärähdyksen väittivät minun saaneen. Uskoo ken tahtoo

Aika mahdottomaltahan se äkkiseltään kuulostaa, että kova isku päähän voisi aiheuttaa aivotärähdyksen!

Eikös aivotärähdyksen kuuluisioireilla jotenkin. Esim kova päänsärky, pahoinvointi tms

Voiko aivoton typerys saada aivotärähdyksen? Hyvä kysymys.

Vierailija
109/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Tämä Kiukkuinen ja ketjussa esiintyvä PetraP (joka siis kertoo olevansa Kiukkuisen sisko) ovat selvästi sama henkilö. Petralla on selvästi vähemmän oikeinkirjoitusvirheitä, mutta kirjoitus on muuten hyvin samantyylistä, tämän lisäksi tapa nostaa ketjuja kirjoittamalla "hoop" (katsokaa profiilista). Että jokainen voi nyt sitten tykönään miettiä, mistä tässä kuviossa on kyse.

Eli kyseessä on ns. HH toimintaa ja en tarkoita hevoshullua vaan...

Vierailija
110/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en tiedä mitä. Selasin tuota "Petran" blogia, ja ne jutut oli ihan samanlaisia, kuin Kiukkuisella (ja sitä ennen blogissa Kaikki mitä rakastan, sitä ennen Se elämä) "kosmetiikkapostauksia" myöten. Ihan samanlaiset ilmaukset ja sanakäänteet, kieliasun kanssa tsempattu ihan pikkuisen enemmän.

Vierailija
111/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en tiedä mitä. Selasin tuota "Petran" blogia, ja ne jutut oli ihan samanlaisia, kuin Kiukkuisella (ja sitä ennen blogissa Kaikki mitä rakastan, sitä ennen Se elämä) "kosmetiikkapostauksia" myöten. Ihan samanlaiset ilmaukset ja sanakäänteet, kieliasun kanssa tsempattu ihan pikkuisen enemmän.

HH eli huomio Huxxxus.

Vierailija
112/119 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Hevoset

Ne jotka tunnistaa tietää, että totuus on ihan toisenlainen.

Vierailija
113/119 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Hevoset

Millainen?

Mä luulin, että tämä nimim. Kiukkuinen (ja sitä ennen Kaikki mitä rakastan) oli ihan oikea ihminen, koska kuka haluaisi keksiä tuollaista? Sitten hän tekaisi tänne tunnuksen siskonaan esiintyen ja kirjoittin siskonsa nimissä blogiakin. Kuitenkin tekstejä lukemalla ilman sen syvällisempiä tekstianalyyttisiä kykyjä voi todeta, että nimimerkkien ja blogien takana on sama henkilö.

Vierailija
114/119 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että niitä Kiukkuisen miehen kirjoittamia viestejä ei ole enää saatavilla. Olisi pitänyt katsoa niitäkin sillä silmällä, ovatko saman ihmisen käsialaa.

Vierailija
115/119 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Hevoset

Millainen?

Mä luulin, että tämä nimim. Kiukkuinen (ja sitä ennen Kaikki mitä rakastan) oli ihan oikea ihminen, koska kuka haluaisi keksiä tuollaista? Sitten hän tekaisi tänne tunnuksen siskonaan esiintyen ja kirjoittin siskonsa nimissä blogiakin. Kuitenkin tekstejä lukemalla ilman sen syvällisempiä tekstianalyyttisiä kykyjä voi todeta, että nimimerkkien ja blogien takana on sama henkilö.

Tottakai on oikea ihminen, mutta juttunsa eivät. Sitä tarkoitettiin. Että ei kannata olla niin huolissaan lapsista, raskauksista ja miehestä.

Vierailija
116/119 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Hevoset

Millainen?

Tottakai on oikea ihminen, mutta juttunsa eivät. Sitä tarkoitettiin. Että ei kannata olla niin huolissaan lapsista, raskauksista ja miehestä.

No, se on hyvä. Mikähän ihmeen tarve hänellä on näitä juttuja kirjoitella? Onko ihan terveen ja normaalin ihmisen kirjoissa kuitenkin?

Vierailija
117/119 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sairasta tekstiä tällä ap:lla. Ilmeisesti ei mitään sairaudentuntoakaan ole, onneksi lapsi otettu huostaan.

Vierailija
118/119 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos edellinen lapsi on otettu huostaan eikä ap pidä yhteyttä ja asenne on tämä, niin on satavarmaa että syntymättömästä lapsesta tehdään ennaltaehkäisevä lasu ennen kuin edes syntyy. Tullaan todennäköisesti ottamaan heti huostaan ja se todellakin olisi lapsen kannalta paras ratkaisu. Kyllä tämmöiset tapaukset Suomessa kuitenkin  jää haaviin, on niin selkeä tapaus.

Vierailija
119/119 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi "sisko" alkoi blogata ja tulikin heti raskaaksi, kolme viikkoa aiemmin oli sinkku ja sitten avoliitossa ja raskaana. Että sitä rataa taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi