Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, olen järjettömän ihastunut nuorempaan mieheen

Puuma?
10.08.2018 |

Voi miten sietämätön tunne ja tilanne. Tapasin viikko sitten tämän miehen eräällä keikalla. Tiedämme toisemme entuudestaan, mutta ei koskaan olla tutustuttu mitenkään erityisemmin. Olen aina kyllä pitänyt hänestä kovasti, on ikäistään kypsempi ja oikein hyväkäytöksinen mies. On kiinnittänyt huomioni.

Nyt sillä keikalla vaan päädyttiin tosi lähekkäin, tanssittiin, pidettiin toisia kädestä, nautittiin musiikista (ja minä nautin kyllä ihan hel**tisti hänen kosketuksestaan!). Keikan jälkeen erkaannuttiin kun omien kavereiden kanssa oltiin molemmat.
Tämä mies oli aamuyöllä laittanut minulle viestiä, kysellyt missä olen, ja yrittänyt soittaakin, mutta olin nukkumassa. Harmittaa, siis se että olin nukkumassa.

Minä en nimittäin ole osannut hänelle mitään sen koommin laittaa, eikä hänkään ole uudelleen ottanut yhteyttä minuun vastaamattomien puheluiden jälkeen. Järki sanoo, että se nyt vaan oli sellainen ilta ja sen voi unohtaa. Mutta tunteet ovat myllertäneet koko viikon. Minä pidän ihan valtavasti tästä ihmisestä, olen varmaan nyt ajateltuna ollut vuosia häneen vähän salaa ihastunut.

Järki sanoo myös, että minun pitäisi olla mielellään lähes 10 vuotta nuorempi ja lapseton. Toisaalta tämä mies tietää kyllä kaikkineen mikä minä olen, ja silti kävi melko kuumana.
Hänellä aivan takuulla on seuraa kyllä tarjolla jos haluaa, toisaalta jos tykkää yhtään kypsemmistä naisista niin olen kyllä varsin nuorekas ja itsestäni huolehtiva, kuitenkin selkeästi aikuinen nainen.

Mitähän tekisin, vai enkö tee mitään? Siinä iso pulma. Pelkään, että jos otan yhteyttä, vaikutan jotenkin epätoivoiselta ja "helpolta", mitä en ole kumpaakaan. Sitten taas, hänkin voi luulla, etten minä ole yhtään kiinnostunut kun en silloin vastannut hänelle ollenkaan. Vaikeaa :D En siis ole tässä mitään panoseuraa vailla, en harrasta sellaisia suhteita, enkä jotenkin usko hänestäkään sellaista (mutta mistäpä sitä tietää).

Ai vitsit kun saisin jonkin merkin vielä hänestä, tai törmäisin vielä sattumalta niin olisi paljon helpompaa tehdä jokin aloite.

Mitä sanoo av-raati? Olisiko hyviä ideoita? Tai no huonotkin käy :D
Minä olen siis 37 ja tuo mies on 29...apua, näin kirjoitettuna vasta pahalta näyttääkin! Help me.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän paljon tuollaisiakin parisuhteita missä nainen on vanhempi ja ne toimii hyvin. Lapsenhan sinäkin voit vielä tehdä, jos huvittaa, eikä kaikki miehetkään lapsia halua ollenkaan.

Ei kaikki parisuhteet perustu perheenperustamiseen ja sikiämiseen, vaan ne ovat monet nykyään ihan  kumppanuussuhteita. On vain niin hyvä ja kiva olla ja elää yhdessä. Itseasiassa lapsethan usein ovat aika taitavia rikkomaan näitä kumppanuussuhteita :D

Vierailija
2/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan tuo 30 täyttää, eikä näytä enää niin pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mitä sinulla on menetettävää, jos laitat hänelle viestiä? Eihän teillä ole suhdetta, jonka voisit menettää. Ja toisaalta, sitä suhdetta ei todennäköisesti tule, jos et näytä vihreää valoa. Todellakin hän voi ajatella, että et ole ollenkaan kiinnostunut, kun et reagoinut hänen yhteydenottoihinsa. Tai että sinua kadutti. Yhtä lailla mies voi ajatella, että et ole kiinnostunut, koska olet vanhempi ja erilaisessa elämäntilanteessa.

Vierailija
4/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän paljon tuollaisiakin parisuhteita missä nainen on vanhempi ja ne toimii hyvin. Lapsenhan sinäkin voit vielä tehdä, jos huvittaa, eikä kaikki miehetkään lapsia halua ollenkaan.

Ei kaikki parisuhteet perustu perheenperustamiseen ja sikiämiseen, vaan ne ovat monet nykyään ihan  kumppanuussuhteita. On vain niin hyvä ja kiva olla ja elää yhdessä. Itseasiassa lapsethan usein ovat aika taitavia rikkomaan näitä kumppanuussuhteita :D

Kiitos ei-tyrmäävästä vastauksestasi :)

Meillä nimenomaan olisi paljon kaikenlaisia yhteisiä kiinnostuksenkohteita tämän miehen kanssa. Voin kuvitella, että hyvinkin viihtyisimme yhdessä jos nyt vaan pääsisi jotenkin alkuun.

Kun minun lapseni oli aika pieni, niin tämä mies muitta mutkitta koppasi hänet syliinsä ja alkoi hassutella kaikenlaista, ja lapsi nauroi ihan katketakseen. Silloin muistan ensimmäisen kerran, että oikein läikähti sellainen hyvä tunne että tuossa on ihana ihminen ja harvinainen nuorukainen. Se näkyy hänestä. Silloinkin oltiin siis gaan sattumalta samassa paikassa.

Nyt vaan olen tässä viikon aikaan kehitellyt jonkinlaisen itsetunto-ongelman, mitä ei aiemmin ole ollut.

Ujostuttaa.

Pitääkö tässä vaan luottaa joko kohtaloon, tai siihen että jos tämä mies on oikeasti myös kiinnostunut niin hän ottaa vielä yhteyttä. Olen näköjään taantunut teiniksi.

Ap

Vierailija
5/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis mitä sinulla on menetettävää, jos laitat hänelle viestiä? Eihän teillä ole suhdetta, jonka voisit menettää. Ja toisaalta, sitä suhdetta ei todennäköisesti tule, jos et näytä vihreää valoa. Todellakin hän voi ajatella, että et ole ollenkaan kiinnostunut, kun et reagoinut hänen yhteydenottoihinsa. Tai että sinua kadutti. Yhtä lailla mies voi ajatella, että et ole kiinnostunut, koska olet vanhempi ja erilaisessa elämäntilanteessa.

Joo siis eihän minulla ole muuta menetettävää kuin se, että pelkään jos olenkin hänen mielestään typerä/säälittävä/naurettava. Jos hän on jo unohtanut koko jutun? Ei oltu missään kaatokännissä kumpikaan mutta vähän kuitenkin alkoholia nautiskeltu.

Tyhmäähän tämä on aikuiselta naiselta tällainen jahkaaminen, tiedän. Pitäisi vaan rohkeasti ottaa jotain yhteyttä ja katsoa miten hän reagoi. Apua.

Ap

Vierailija
6/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pitkä, hyvä suhde itseäni 8v nuoremman miehen kanssa. Aluksi ikäero mietitytti minua (ei miestä) mutta sitten annoin mennä eikä tarvinut katua.

Vierailija
7/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kun joku puuma musta pitäis. M37

Vierailija
8/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai otat häneen yhteyttä. Nuoret miehet ovat monesti aivan upeita.

Vierailija
9/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sinua vaivaiset kahdeksan vuotta nuorempi. 

Harva mies ihmettelisi ikäeroa, jos nainen olisi nuorempi. 

Soita miehelle.

Vierailija
10/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin pieni ikäero, ettei sillä ole mitään merkitystä. Anna palaa! Harvemmin kadutaan muita kuin tekemättä jääneitä asioita.

Vierailija
11/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai otat häneen yhteyttä. Nuoret miehet ovat monesti aivan upeita.

Nii-in, tämä kyseinen ainakin on ja varmasti muidenkin kuin minun mielestäni :D

Se tässä eniten epäilyttääkin, että jos minä en olekaan hänestä niin upea....mutta kaipa hän sen minulle kauniisti kertoo jos näin on :D

Ap

Vierailija
12/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hyvä nainen! Tuo ikäero ei ole yhtään mitään, ei muuta kuin soittamaan. Tuon ikäinen mies tietää jo mitä tahtoo ja jos hän tahtoo sinut anna palaa. Huomenna viimeistään puoliltapäivin haluamme lukea täältä että soitit ja että miten kävi.

Omaa tilaisuuttani en käyttänyt ja ottaa pannuun vieläkin vaikka siitä on kohta kymmenen vuotta. Älä tee.. tai jätä tekemättä samaa virhettä.

Vierailija
13/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan sano tsaikovski ja onnea matkaan! Nauti niin kauan kuin voit. Olet vielä nuori ja liki kolmikymppinen mies ei ole enää mikään kakara. Tuossa vaiheessa on vielä hyvät mahdollisuudet onnistua. Pian se selviää minkä perässä mies on, eli jos kävisi niin ettei vie sinua liiemmin kavereittensa ja perheensä pariin niin voi päätellä että vain seksi kiinnostaa, muuten häpeää ikäeroa. Toivotaan ettei niin käy.

Vierailija
14/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä minäkin, että kannattaa toimia. Yleensä ihminen ei kadu koskaan yrittämiään asioita, vaan katuu tekemättä jääneitä asioita.

Vierailija
15/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin mutten kehtaa edes yrittää mitään kun on työkaveri

Vierailija
16/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitätön ikäero. Minä olen ihastunut vanhempaan mieheen. 😀

Vierailija
17/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 ja mies 43v. So what.. Jos jotain kiinnostaa niin sanokoot mut ei paljoa kiinnosta

Vierailija
18/22 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä rohkaisin tämän ketjun ansiosta mieleni, ja otin mieheen yhteyttä seuraavana päivänä (eli lauantaina). Hän vaikutti tosi ilahtuneelta, kyseli kaikenlaisia kuulumisia, ja kysyi saako tulla käymään. Oli myös miettinyt minua ja sanoi jopa eajatelkeensa että olisi kiva tietää miten meillä suhde toimisi. Kyllä minäkin sitten tunnustin sellaisia miettineeni.

Mutta, ei ole näkynyt eikä kuulunut. Ei myöskään ole ottanut yhteyttä tuon jälkeen :/ Olen nyt aika hämilläni, aika varma nyt että ei hän oikeasti ole kiinnostunut kun on mennyt monta päivää täyttä hiljaiseloa. Ihmettelen vaan, että miksi sitten piti edes antaa ymmärtää mitään. Jos sitten onkin pelimiehen vikaa, niin niihin en lankea enkä sitten ole itsekään enää kiinnostunut.

Harmittaa kyllä, mutta ei kaduta se että yhteyttä otin. Olenpahan ainakin itse tehnyt minkä voin, eikä tarvitse arvuutella. Aina ei voi voittaa :)

Ap

Vierailija
19/22 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avomies on 22, itse olen 43 ja hyvin toimii ;) 

Harmi ettei teidän hommasta tullut mitään AP <3 

Vierailija
20/22 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Mun avomies on 22, itse olen 43 ja hyvin toimii ;) 

Harmi ettei teidän hommasta tullut mitään AP <3 

No niinpä :( Ja hyvä että teidän homma puolestaan toimii! :D

Ja toisaalta, olen vuosia jo kuitenkin silloin tällöin huomannut miettiväni tätä miestä, niin nytpä ehkä loppuu sekin kunhan tästä pettymyksestäni selviän.

Ap