Apua, olen järjettömän ihastunut nuorempaan mieheen
Voi miten sietämätön tunne ja tilanne. Tapasin viikko sitten tämän miehen eräällä keikalla. Tiedämme toisemme entuudestaan, mutta ei koskaan olla tutustuttu mitenkään erityisemmin. Olen aina kyllä pitänyt hänestä kovasti, on ikäistään kypsempi ja oikein hyväkäytöksinen mies. On kiinnittänyt huomioni.
Nyt sillä keikalla vaan päädyttiin tosi lähekkäin, tanssittiin, pidettiin toisia kädestä, nautittiin musiikista (ja minä nautin kyllä ihan hel**tisti hänen kosketuksestaan!). Keikan jälkeen erkaannuttiin kun omien kavereiden kanssa oltiin molemmat.
Tämä mies oli aamuyöllä laittanut minulle viestiä, kysellyt missä olen, ja yrittänyt soittaakin, mutta olin nukkumassa. Harmittaa, siis se että olin nukkumassa.
Minä en nimittäin ole osannut hänelle mitään sen koommin laittaa, eikä hänkään ole uudelleen ottanut yhteyttä minuun vastaamattomien puheluiden jälkeen. Järki sanoo, että se nyt vaan oli sellainen ilta ja sen voi unohtaa. Mutta tunteet ovat myllertäneet koko viikon. Minä pidän ihan valtavasti tästä ihmisestä, olen varmaan nyt ajateltuna ollut vuosia häneen vähän salaa ihastunut.
Järki sanoo myös, että minun pitäisi olla mielellään lähes 10 vuotta nuorempi ja lapseton. Toisaalta tämä mies tietää kyllä kaikkineen mikä minä olen, ja silti kävi melko kuumana.
Hänellä aivan takuulla on seuraa kyllä tarjolla jos haluaa, toisaalta jos tykkää yhtään kypsemmistä naisista niin olen kyllä varsin nuorekas ja itsestäni huolehtiva, kuitenkin selkeästi aikuinen nainen.
Mitähän tekisin, vai enkö tee mitään? Siinä iso pulma. Pelkään, että jos otan yhteyttä, vaikutan jotenkin epätoivoiselta ja "helpolta", mitä en ole kumpaakaan. Sitten taas, hänkin voi luulla, etten minä ole yhtään kiinnostunut kun en silloin vastannut hänelle ollenkaan. Vaikeaa :D En siis ole tässä mitään panoseuraa vailla, en harrasta sellaisia suhteita, enkä jotenkin usko hänestäkään sellaista (mutta mistäpä sitä tietää).
Ai vitsit kun saisin jonkin merkin vielä hänestä, tai törmäisin vielä sattumalta niin olisi paljon helpompaa tehdä jokin aloite.
Mitä sanoo av-raati? Olisiko hyviä ideoita? Tai no huonotkin käy :D
Minä olen siis 37 ja tuo mies on 29...apua, näin kirjoitettuna vasta pahalta näyttääkin! Help me.
Kommentit (22)
Ei ole edes suuri ikäero. Monilla on 10-20v ikäeroja. Kun tapailin 15 v nuorempaa miestä, niin mua veikattiin häntä noin 7 vuotta vanhemmaksi.
No onpa kauhea ikäero :D Mä olen rakastunut itseäni 30 vuotta nuorempaan mieheen :D Ei - ei tulisi mieleenikään ilmaista sitä hänelle saati yrittää iskeä häntä, mutta aivan ihanahan se poika on ;) kiva katsella.