Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa nyt ääliötä, mikä on halvin tapa postittaa housut

Vierailija
10.08.2018 |

Ärräpaketti? Vai voiko ne housut saada jotenkin niin tiiviiksi, että menisi isona kirjeenä? Vai tuleeko sekin nykyään kalliimmaksi kuin Ärräpaketti? Kyseessä 40-koon naisten kangashousut, ei farkut. Mä oon nykyään ihan pihalla näistä postikuluista, ja postin sivut on ihan sekavat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaat housut palasiksi ja lähetät ne kirjekuorissa.

Vierailija
2/5 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärräpaketti 5,80, XS-kokoinen postin paketti, jos saat sullottua max 3cm paksuksi paketiksi, maksaa muistaakseni 5,40. Ison kirje saa painaa vain 250g, ja housut painanevat enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan ohuet housut, menee kirjeenä ja tulee halvemmaksi kuin Ärrä

Vierailija
4/5 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärräpaketti 5,80, XS-kokoinen postin paketti, jos saat sullottua max 3cm paksuksi paketiksi, maksaa muistaakseni 5,40. Ison kirje saa painaa vain 250g, ja housut painanevat enemmän.

Näin just. Mulla on tullut postissa nykyään pelkkiä ikäviä yllätyksiä, että Ärräpaketilla laitan aina, paitsi jos ei ole jokin lasten vaate tai ohut kirja, joka oikeasti ei ylitä niitä mittoja. Myyn paljon, etupäässä lasten tavaraa ja postittelen säännöllisesti.

Vierailija
5/5 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin just. Mulla on tullut postissa nykyään pelkkiä ikäviä yllätyksiä, että Ärräpaketilla laitan aina, paitsi jos ei ole jokin lasten vaate tai ohut kirja, joka oikeasti ei ylitä niitä mittoja. Myyn paljon, etupäässä lasten tavaraa ja postittelen säännöllisesti.

Keittiövaaka on osoittautunut tarpeelliseksi näissä postituksissa. Harmittaa, kun möin apen vanhan työntömitan, paksuus olisi ollut helpompi mitata sillä kuin viivottimella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi