Tytärlähetti hääkutsun Espanjalle
Pitäisi sinne mennä saattamaan alttarille. Menisittekö itse?
Kommentit (17)
Sisältyykö kutsuun myös kaikki uusespanjalaiset?
Onko tytärlähetti jotain samankaltaista kuin pikalähetti tai polkupyörälähetti tai taistelulähetti armeijassa?
Vierailija kirjoitti:
Aikooko se Espanja mennä?
Mitenhän tää konkreettisesti toimii? Kutsu kuninkaalle ja delegaatti edustaa koko maata?
Vierailija kirjoitti:
Saattaa tulla kalliiks.
Totta, siksi tein tämän aloituksen. Tarvitsen ainakin passin, lomavakuutuksen, pitäisi varata hotelli, hommata lentoliput ja kai siellä on jotain syötäväkin. En tosin oikein ymmärrä tätä että pitää vihkiytyä etelänlämmössä kun vielä vuosi sitten häitä kaavailtiin pidettävän täällä suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Aikooko se Espanja mennä?
Ainahan suomi kuilostaa hassulta, mutta siis tytär on nyt ekstemporee pitämässä häitään Espanjassa ja pitäisi isäukkona mennä sinne saatille.
Wau! Vajaat 50 milj. vierasta häissä. Mahdatte olla rikkaita?!
Ei saakeli tätä kielitaidottomuutta. Toivottavasti ap puhuu suomea vieraana kielenä.
Tytär kutsui häihin Espanjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa tulla kalliiks.
Totta, siksi tein tämän aloituksen. Tarvitsen ainakin passin, lomavakuutuksen, pitäisi varata hotelli, hommata lentoliput ja kai siellä on jotain syötäväkin. En tosin oikein ymmärrä tätä että pitää vihkiytyä etelänlämmössä kun vielä vuosi sitten häitä kaavailtiin pidettävän täällä suomessa.
No voi khyynel! Perinteisesti isä maksaa tyttären häät! Ja sinulle on liikaa maksaa omat ruokasi ja reissusi. Olen sanaton. Olisit tyytyväinen, säästät jopa kymmeniä tuhansia, jos on yhtään isommat häät.
Vierailija kirjoitti:
Ei saakeli tätä kielitaidottomuutta. Toivottavasti ap puhuu suomea vieraana kielenä.
Tytär kutsui häihin Espanjaan.
Ei, kyllä tytär kutsu minut häihin Espanjalle. Tytär itse asuu kanssa Suomessa ja vain häät pidetään siellä.
Ihanat häät tulossa, saisinpa minäkin kutsun. Ryanairilla hostelliin ja kannat kattoon, siinä se.
Koko kansan Timo pistää metoolortot ja homorumuttajat kuriin!
Go Timo Go! Koko kansan Timo pistää metoolortot ja homorummuttajat kuriin!
Meidän tavallisten ja normaalien ihmisten arvoja puolustaa Soinin Timppa!
Jätä se sika!