Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HU: Rotat tunkeutuivat kerrostaloihin ja parvekkeille

Vierailija
10.08.2018 |

"Ainakin Helsingin Arabianrannassa sijaitsevassa kerrostalossa on havaittu rottien menevän sisälle asuntoihin parvekkeen kautta, kertoo Helsingin Uutiset."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808102201128654_u0.shtml

Miten siellä Helsingissä viitsii edes asua, kun rotat vilisee jaloissa, kaduilla ja nyt jo parvekkeilla sekä kotona!

Rottaongelman pitää olla erittäin suuri, että rotat tulevat yleensä näkösälle ja vielä kotiin. Taudit leviää kivasti.

Onnea vaan pääkaupunkilaiset, hyi he*vetti, vielä ylpeilette tuolla stdilla ja pääkaupunkikin vielä olevinaan.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ainakin Helsingin Arabianrannassa sijaitsevassa kerrostalossa on havaittu rottien menevän sisälle asuntoihin parvekkeen kautta, kertoo Helsingin Uutiset."

Miten siellä Helsingissä viitsii edes asua, kun rotat vilisee jaloissa, kaduilla ja nyt jo parvekkeilla sekä kotona!

Rottaongelman pitää olla erittäin suuri, että rotat tulevat yleensä näkösälle ja vielä kotiin. Taudit leviää kivasti.

Onnea vaan pääkaupunkilaiset, hyi he*vetti, vielä ylpeilette tuolla stdilla ja pääkaupunkikin vielä olevinaan.

😀😁😂 Ahdistaako?

Ei, mutta sua taitaa ahdistaa.

Kyllä minuakin, jos rotat pomppis mun parvekkeella ja kodissa.

Vierailija
42/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuon reaktion perusteella kuulostaa että sulla on jotain pahastikin helsinkiläisiä kohtaan hampaankolossa :D

Uutinenhan faktaa. Miten faktan kertominen voi olla hampaankolossa ketään kohtaan.

Helsinkiläiset on vaan niin v* leveitä tuosta rotanloukostaan, joka on maailman mittapuulla vain kärpäsen kokoinen kakkakikkare maailman kartalla.

Sua ilmeisesti ottaa päähän asua vieläkin pienemmässä ”kakkakikkareessa”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaistollot sai taas aiheen josta vouhkata. Vihatkaa Helsinkiä ihan rauhassa, me viihdytään täällä.

Mitkä maalaistollot, sanavalinta kertonee enemmän susta.

Ei kukaan ole vihannut Hki. Hki asukkaan on hieman... Kommenttisi vain vahvistaa yötä käsitystä.

Viihdy sä vaan rottien keskellä.

Vierailija
44/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pääkaupungin määrittää se ettei siellä ole rottia? Mitä ap on vetänyt 😂😂

Mistä keksit tällaista tai mitä olet itse vetänyt?

Pieni häpeä, että pääkaupungissa vilisee rotta, oikea rotanloukko.

Ihan viimeisessä lauseessa näin lukee, oletko sokea vai tyhmä?

Lääkkeitä kannattaa vaihtaa ja pian.

Vierailija
45/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, valitettavasti Helsinki slummiutuu monella alueella.

Vierailija
46/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on todella paljon luontoa. Oikeasti kun tuolla jossain puksussa ja ogelissa päin maantiellä ajelee, niin tulee lande mieleen. Ihan kuin jossain Hämeenkyrössä olisi :D Sitten kun tulet kantakaupunkiin, maisema on erilaista. Myös jossain kohti itä-Stadia on myös paljon kallioita, paljon vehreää ja merta :)

Vierailija
47/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tänne muutetaan muualta Suomesta.

Vierailija
48/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on selkeästi tehty dissausmielessä. Turha sitä on yrittää muuksi muuttaa. Helsingissä on epäkohtia esim.spurguja ja narkkeja. Rottia ja turkiskuoriaisia ja nykyään sitten luteitakin. Silti tämä sopii minulle. Tykkään ja olen ylpeä. En ole ylpeä narkkeja, enkä totista yms. Mutta edelleen kokonaisuus voittaa nuo epäkohdat. Miksei saisi olla ylpeä kotipaikkakunnastaan? Kai muutkin ovat?

Vierailija
49/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä hakunilassa rottia on pyörinyt pihalla pitkään. Ei ihme, koska tässä kaupungin vuokratalossa,tietyt asukkaat heittävät roskansa parvekkeiltaan alas. Pihalla järkyttävä sotku, kun linnut ja rotat levittävät sotkut ympäriinsä. Ketään ei kiinnosta.

Oritie? Entisen siwan vastapäinen talo? Kyseinen talo on häpeäpilkku. Nokkoset rehottavat piha-alueella, seinät sotkettu, ikkunat, ovet niin likaisia, että läpi ei näy. Ikkunoista ja parvekkeilta paiskotaan alas mitä milloinkin. Tv heitettiin erään kerran, sohva toisen kerran. Roskakatos poltettiin. Ohikulkiessani, asunnoista kuuluu järkyttävä meteli.Tänään auto oli talon edessä ja virtapiuha ikkunasta autoon.

Vierailija
50/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaistollot sai taas aiheen josta vouhkata. Vihatkaa Helsinkiä ihan rauhassa, me viihdytään täällä.

Olen Helsingissä kätilöopistolla syntynyt, mutta myöhemmin muutin muualle Suomeen. Työ ja opiskelut vanhempana taas veivät stadiin, mutta lähdin pois taas heti kun kykenin.

Nimim. Onnellinen landelainen

Vierailija
51/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on olemassa yhtään pääkaupunkia, jossa ei välillä näkyisi rottia. Kaupungeissa on rottia. Maaseudulla on rottia. Että jos haluaa asua paikassa, jossa ei ole lainkaan rottia, niin vaikeaksi menee. 

Itse en ole nähnyt Helsingissä yhtään rottaa. (Jäniksiä olen nähnyt ja oravia tietysti, eli en ihan jyrsijähavainnoitta ole sentään jäänyt.)

Olen asunut kantakaupungissa Melkei 50 vuotta, mutta en ole koskaan nähnyt rottaa. Hiiren näin 80-luvulla.

Vierailija
52/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkissa on valtavasti rottia, ja ne on todella isoja.

Vierailija
53/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tänne muutetaan muualta Suomesta.

Vai valtioista, joissa rotat, torakat ja luteet ovat arkipäivää. Mutta pääasia on, että Helsinki on monikulttuurinen :)

Vierailija
54/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä muita elukoita siellä pesii.Mutta eduskunta vain elää omassa unelmassaan tavalliset ihmiset noista kärsii.

Vierailija
55/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv. Itse asun Kuopiossa pienessä kerrostaloyhtiössä. Yksi päivä tuli isännöitsijältä kirje (jaettu kaikille asukkaille) "Parvekkeelta ei saa heittää roskapusseja alas." Olin ihan pöyristynyt että kuka h*tto niin edes tekee. Muutenkin täällä on mennyt meno ihan mahdottomaksi kahden mamuperheen muutettua yhteen taloon.

Voi olla sattumaakin, mutta kaikki paskottu sen jälkeen kuin ilmestyivät.

Vierailija
56/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse Irakilaisista?

Vierailija
57/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on selkeästi tehty dissausmielessä. Turha sitä on yrittää muuksi muuttaa. Helsingissä on epäkohtia esim.spurguja ja narkkeja. Rottia ja turkiskuoriaisia ja nykyään sitten luteitakin. Silti tämä sopii minulle. Tykkään ja olen ylpeä. En ole ylpeä narkkeja, enkä totista yms. Mutta edelleen kokonaisuus voittaa nuo epäkohdat. Miksei saisi olla ylpeä kotipaikkakunnastaan? Kai muutkin ovat?

Höpö höpö. Aloitus on Helsingin uutisten juttu. Jos et kestä faktoja niin hajoa siihen.

Vierailija
58/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan siinä tapauksessa antaa palautetta jutun tehneelle lehdelle siitä kuinka ne dissaa ja keksii aiheettomia juttuja.

Vierailija
59/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliossa ainakin on rottamummo joka tiputtelee kaurahiutaleita ympäri katuja. Kulkee 90 asteen kulmassa, eli tosi kumara selkä. 

Vierailija
60/90 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa isoissa kaupungeissa rottia. Tukholmassa ne ovat iso ongelma ihan hyvillä asuinalueilla (googlatkaapa vaikka) . Oltiin yksi varhainen aamu kävelyllä Slussenissa ja Södermalmilla ja siellä vilisti kaduilta kerrostsöopihojen roskakstoksoim pilvin pimein isoja rottalaumoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi