Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pullamössölukiolaisille on liikaa lähteä kouluun aamukahdeksalta :D

Vierailija
10.08.2018 |

https://lukio.fi/lukiolaiset-uuteen-lukuvuoteen-opiskelijoiden-hyvinvoi…
Entä sitten kun nämä isänmaan toivot siirtyy työelämään vaikkapa raksalle? Hyvä siellä on sitten sanoa että työt alkaa aikaisintaan yhdeksältä. Tai sitten joku kolmivuorotyö.
En oikein tiedä jos pitäisi itkeä vai nauraa näiden kanssa.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä minua on alapeukutettu??

-6-

Vierailija
62/65 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi ihmiskunnan tuho jos kaikilla olisi sama unirytmi. Miettikää ihan vaikka luolaihmisistä alkaen, joidenkin piti olla aina hereillä pitämässä tulta yllä ja vahtimassa heimon turvallisuutta pedoilta ja muilta hyökkäyksiltä. Muinaiset iltavirkut pullamössöteinit varmaankin huolehtivat tästä tärkeästä tehtävästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä minua on alapeukutettu??

-6-

Varmaan siksi kun pointtina tässä ei ollut se, etteikö kukaan teini jaksaisi nousta aamuvarhain.

Vierailija
64/65 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toista, mitenköhän pärjää oikeassa elämässä :(

Meidän tokan vuoden amislainen( nyt saa yökkiä) menee joka aamu kahdeksaan kouluun ja illoiksi/vkonlopuiksi töihin. Tienaa jo nyt enemmän kuin moni hyönteistutkija. Ei ole väsymystä valitellut.

Voi ihmettä! Missä välissä nuori ryyppää, kun viikonloputkin menevät töissä!!

Vierailija
65/65 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä on erilaisia ja tiesitkö muuten että ensimmäiset ihmiset oli yöllä liikkujia koska dinosaurukset liikkuivat päiväs aikaa? eli tää modernisuus on se mikä on vinksahtanut

minä ainakin pystyn keskittyy paremmin pelaamiseen ja koodailuun juuri yöllä/pimeällä, on olemassa monta ammattia joita tarvitaan kellon ympäri eikä vain aamuisin, kuten vaikka lääkäri/poliisi/pilotit/mäkkäri työntekijät

minä ainaki vihaan aamuherätyksiä, joillekkin immeisille se tuntuu olevan joku peeniksenjatke,

"olevinaan normaaleita"