Miten joku jaksaa hampparin syötyään vetää vielä ranskalaisetkin?
En ymmärrä näitä pikaruokaloiden aterioita, olen hampurilaisen jälkeen niin täynnä etten millään pystyisi kiskomaan ranskalaisia ja jotain puolen litran juomaa siihen päälle, miksi näitä jättiaterioita on edes tarjolla? Eihän kenenkään tarvi syödä niin paljoa kerralla.
Kommentit (17)
Läskeille mahtuu loputtomiin ruokaa, kun ovat koko elämänsä sitä vatsalaukkua ylensyönnillä venyttäneet. Ei normaalipainoiselle ihmiselle nyt mahdukaan mitään mäkkärin jättiateriaa. Itseäni ihmetyttää miten joku voi syödä ison pizzan kokonaan yhdeltä istumalta. Itse saan alas juuri ja juuri puolet keskikokoisesta pizzasta ennenkuin tulee ähky :D
Onneksi kukaan ei pakota käymään noissa paikoissa ja useassa saa valita hampurilaisen tilalle esim. salaatin.
Osta ateria pienemmällä hampurilaisella.
Ranskikset syödään ensin. Ne ei ole hyviä jäähtyneinä ja hampurilainen pysyy pidempään lämpimänä.
Ihan helposti. Ja kaverinikin jaksavat. Olemme kaikki hoikkia.
- 166cm/48kg
Eihän noiden pikaruokaloiden hamppareissa ole juuri mitään syömistä ja sekin höttöä suurimmaksi osaksi.
Siis miten voi olla ettei jaksa.
Siis joku mega ateria tajuan, mutta normi hamppari joka ei ole paljon sämpylää isompi
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kukaan ei pakota käymään noissa paikoissa ja useassa saa valita hampurilaisen tilalle esim. salaatin.
Siis ranskalaisten, korjaus.
Helposti jaksan. Jos on oikein nälkä niin saatan syödä kaksi hampparia ja ranut. Ravintolassa en melkein ikinä jätä ruokaa, aina menee koko annos oli sitten intialaista tai pitsaa. Liikun ja kulutan paljon ja olen myös 173cm pitkä, painoa 59kg. Ehkä sinulla on vain pienen kokoinen vatsalaukku tai olet muuten lyhyt ja pienikokoinen? Tuskin siitä mitään haittaa on ettet syö yli tarpeesi.
Ranskalaiset pitää syödä ensin, koska hampurilainen on aterian kohokohta :D
Vierailija kirjoitti:
Läskeille mahtuu loputtomiin ruokaa, kun ovat koko elämänsä sitä vatsalaukkua ylensyönnillä venyttäneet. Ei normaalipainoiselle ihmiselle nyt mahdukaan mitään mäkkärin jättiateriaa. Itseäni ihmetyttää miten joku voi syödä ison pizzan kokonaan yhdeltä istumalta. Itse saan alas juuri ja juuri puolet keskikokoisesta pizzasta ennenkuin tulee ähky :D
Mun 16v teinipoika syö tuplajuustoaterian limulla ja päälle pirtelön. 2h päästä seisoo taas jääkaapin ovella. Pituutta 177, paino 51kg
Voi voi, ranut syödään ensin ja ne on tärkein osa koko ateriaa! Hampurilainen syödään kokonaan, jos jaksetaan. Jos ei jostain saa pelkästään ranuja, niin on pakko sitten tilata koko ateria.
Miksi kukaan ahtaa sisäänsä mitään roskaruokaa? Hyi.
No ihmisillä on erilaiset ruokahalut. Minusta hampparipaikkojen ruoka ei oo erityisen täyttävää joten silloin harvoin kun käydään niin syön kyllä ihan kunnon kokoisen aterian. En kyllä ymmärrä niitä jotka syö noissa useamin kuin kerran viikkoon. Iso raha menee eikä lähde nälkä kuin tunniksi.
Vierailija kirjoitti:
No ei ihmisen koko aina kerro ruokahalusta. Olen itse miettinyt onku minulla joku mato vai mikä on ongelmana. Olen 33v ja edelleen hoikka,alipainon ylä/normipainon alarajoilla, enkä ole kyllä koskaan säännöstellyt syömisiäni. Pystyn helposti syömään esim kokonaisen pizzan yhdeltä istumalta. Ruokahaluni on aina ollut suuri enkä ole mikään himoliikkuja. Samoin jos joskus mäkissä käyn niin syön kyllä isoimman aterian. Usein ei tule käytyä, ruoka siellä ei ole erityisen hyvää.
Kyllä esim. Hesburgerin ateriat on todella pieniä. Ei niillä nälkä lähde.
Ihmetellyt samaa, kun hädin tuskin jaksan syödä pienimmän hampparinkin.