Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kielinaisen lihominen/laihtuminen

Vierailija
10.08.2018 |

Iltalehdessä juttua. Ompa tosiaan lihonut! Sen biisin julkaisemisen aikaan oli tosi laihassa kunnossa, vai onkohan muokannut kuviaan jotenkin? Miten voi ihminen edes suht lyhyessä ajassa noin lihoa??

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun mielestä näyttää jo normaalipainoiselta tossa hoikistuneessa kuvassa. Kuitenkin kertoo, että pitkä matka vielä edessä :O

Mitä mieltä muut ootte?

Näytän itse suunnilleen samalta kuin Sara nyt ja pidän itteeni ihan kauniina... :/

Vierailija
22/37 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on ihan hirveän näköinen tosi elämässä. On tosi pitkä (varmaan 185cm). Tuossa kunnossa on paljon isompi kuin miehet keskimäärin. Todella silmiinpistävää eikä ollenkaan nättiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mun mielestä näyttää jo normaalipainoiselta tossa hoikistuneessa kuvassa. Kuitenkin kertoo, että pitkä matka vielä edessä :O

Mitä mieltä muut ootte?

Näytän itse suunnilleen samalta kuin Sara nyt ja pidän itteeni ihan kauniina... :/

Et varmaan ole yhtä pitkä ja iso kuin Kielinainen. Ei hänkään läski enää ole, mutta se vähäkin korostuu pituuden ja muun koon takia.

Vierailija
24/37 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara on ihan hirveän näköinen tosi elämässä. On tosi pitkä (varmaan 185cm). Tuossa kunnossa on paljon isompi kuin miehet keskimäärin. Todella silmiinpistävää eikä ollenkaan nättiä. 

Mitä se haittaa jos on isompi? Hän on kuitenkin kaunis.

Vierailija
25/37 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä muut ootte?

Et varmaan ole yhtä pitkä ja iso kuin Kielinainen. Ei hänkään läski enää ole, mutta se vähäkin korostuu pituuden ja muun koon takia.

Siis oon kyl pitkä... 180 cm.

Joo, kiitti kivoista sanoista! Mieti jos joku puhuis susta yhtä ilkeesti!

Vierailija
26/37 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kasvoiltaan juu mutta kyllä itseä häiritsi miten valtava oli. Onhan hän reilusti laihtunut siitä tosin. Pitkät naiset eivät ole hyvännäköisiä lihavana. Lyhyemmiltä se pieni ylipaino menee vielä hyvin läpi.

Vierailija
27/37 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin kauniit kasvot, vartalo on pyöreä löllykkä, ei kaunis.

Vierailija
28/37 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän "rohkeasti" leikkasi siilin itselleen, mutta käyttää sitten noita järkyttäviä peruukkeja, joista näkee kauas ettei ole omaa hiusta?

Mietippä miltä näyttää kun on hirveän lihava ja vielä lyhyessä tukassa :D

Vierailija
29/37 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan teistä ei ilmeisesti ole ollut esim vaihto-oppilaana USA:ssa tai muuten vaan viettänyt pidempää aikaa siellä.

:DD jaa että USA:ssa ei voi halutessaan syödä terveellisesti? Siellä asuneena voin kertoa että mahdollisuuksia on jopa paremmin kuin Suomessa. Kaikki on omasta itsestään kiinni. Toki niitä houkutuksia on joka kulmassa, ja ateriakoot aivan valtavia en sitä kiellä, mutta tuskin kukaan sua pakottaa syömään koko annosta tai ostamaan pikaruokaa tms. Epäterveellistä ruokaa? Höpö höpö.

Näin yleisesti, Saraan nyt en puutu. Jokaisen paino on oma asiansa, mutta v*tuttaa tällainen ihme jeesustelu ja maan syyttely, ei kukaan sulle sitä ruokaa väkisin syötä.

Minä olen lukioikäisenä viettänyt yhden kesän (pari kuukautta) USAssa ja sen kokemuksen pohjalta olen kyllä sitä mieltä, että lihomisesta on ainakin tehty helppoa. Kukaan ei mennyt koskaan minnekään ilman autoa ja pikaruoka oli jokapäiväistä. Minä olin ihan kummajainen, kun kävelin perheen mummulaan (1,5 km) ja ehdotin perheelleni vierailua kalaruokaravintolaan. Kesän aikana lihoin muutaman kilon, joista onneksi pääsin syksyllä eroon. Jos siellä olisi viettänyt pitemmän ajan, niin ehkä sitten olisi ehtinyt paremmin löytää ne omat liikkumisväylät ilman riippuvuutta "perheestä" ja muutenkin pitää puolensa. Lyhyellä visiitillä ei vielä päässyt niin pitkälle.

Vierailija
30/37 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä muut ootte?

No niin, siinhän se tärkein tulikin. ”Pidän itteeni ihan kauniina”. Se jos mikä on tärkeintä! Jos jatkuvasti miettii, että onkohan muiden mielestä hyvä, niin se on loputon suo. Kaikkia ei voi miellyttää! Tärkeintä on se miltä itsestä tuntuu!

Sara ei ole sinut itsensä kanssa, ei ole tyytyväinen nykyiseen vartaloonsa, siksi haluaa laihtua.

Siinä on se vissi ero, toinen pitää itseään kauniina ja toinen ei viihdy vartalossaan :)

Vierailija
31/37 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201808102201128097_vd.shtml

Saara on onnistunut jo laihtumaan linkin perusteella.

Vierailija
32/37 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän jossakin kertoi, että laihtuessaan oli hirmu tiukalla dieetillä ja kunto-ohjelmalla USA:ssa. Muutti Suomeen, ruokavalio muuttui "normaaliksi", eli ei enää kitudieetiksi ja liikunta väheni. Sillähän sitä jo lihoo takaisin.

Se lihoi jo Usassa ollessaan, itseasiassa siellä oli jo suht isona. Sanoi syyksi, että kun levy floppasi niin hän menetti sen personal trainerin. Siten lopetti myös ruokavalionsa ja alkoi syömään enemmän pizzaa ja muuta roskaruokaa. Eli suomeen muutto ei ollut syynä. 

Vierailija
33/37 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä muut ootte?

Näyttää sairaalloisen ylipainoiselta ekassa kuvassa ja ylipainoiselta tokassa kuvassa.

Sellainen 10-15 kiloa kun laihduttaa lisää niin aletaan puhumaan asiaa.

Vierailija
34/37 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä muut ootte?

Näyttää sairaalloisen ylipainoiselta ekassa kuvassa ja ylipainoiselta tokassa kuvassa.

Sairaalloisen ylipainoinen? No ei tasan ole. Sairaalloisen ylipainoiset saavat sen leikkauksen joita näkee noissa tv:ssä nähtävissä läskiohjelmissa. Saaralle ei kukaan tekisi tuota leikkausta kun ylipainoa on noin vähän.

Vierailija
35/37 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etova muija. Jotenkin sellainen kehen en haluaisi koskaan tutustua.

Vierailija
36/37 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä muut ootte?

Sairaalloisen ylipainoinen? No ei tasan ole. Sairaalloisen ylipainoiset saavat sen leikkauksen joita näkee noissa tv:ssä nähtävissä läskiohjelmissa. Saaralle ei kukaan tekisi tuota leikkausta kun ylipainoa on noin vähän.

Hoikilla ihmisillä on vähän se, että niiden on tosi vaikea arvioida ylipainosen painoa, koska niiden silmissä jokanen lihava on yhtä lihava. Itse hoikkana kuvittelin, että 98kg on ihan sairaalloisen lihava 170cm-pituselle ja vatsa ja peppu roikkuu jne. mutta nyt oon itse sen painonen ja todellakin oon lihava, mutta ei mulla oo lihavaa vatsaa ja peppu on vieläkin kiinteä. 😁

Vierailija
37/37 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah mikä munkkipossu 😂 joo kannattaa vielä laihduttaa. Reilusti.