Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Simpsoneissa Milhousen vanhemmat sisaruksia/kaksosia keskenään?

Vierailija
10.08.2018 |

Ihan samannäköisiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun niillä on vaan naimanaamat.

Vierailija
2/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti puolisot alkavat muistuttaa toisiaan vuosien myötä. On tosielämässä nähty.

Vierailija
4/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta ne kaikkihan näyttää länsimaalaisten mielestä samalta.

Itse ihmettelen enemmän Krusty the Clownin ja Homerin yhdennäköisyyttä. Homerin äitihän tosin oli vapaamielunen ja liikkuvainen luonnoltaan.

Vierailija
5/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen enemmän Krusty the Clownin ja Homerin yhdennäköisyyttä. Homerin äitihän tosin oli vapaamielunen ja liikkuvainen luonnoltaan.

vapaamielinen*

Vierailija
6/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alun perin oli tarkoitus, että Krusty olisi Homerin alter ego, eli Bart tietämättään fanittaisi isäänsä.

Vierailija
7/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alun perin oli tarkoitus, että Krusty olisi Homerin alter ego, eli Bart tietämättään fanittaisi isäänsä.

Mielenkiintoista. Onhan toki ollut jaksokin, jossa Homer tuuraa Krustya. Tuon fanituksen Bartin taholta voisi ymmärtää myös toisella tavalla. Televisiossa on hauska mies, joka jopa ulkonäöltään muistuttaa isää. Tämä tv-isä on turvallinen. Hän ei pääse puristamaan kaulasta, vaikka miten hölmöilisi.

Vierailija
8/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Lisa nauraa väkivaltaisille piirretyille, vaikka muuten toimii omatuntona lähes asialle kuin asialle?

Vierailija
9/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Lisa nauraa väkivaltaisille piirretyille, vaikka muuten toimii omatuntona lähes asialle kuin asialle?

Lisa nauraa myös Bartin pilapuheluille hotellihuoneessa. Kaiken lisäksi tuo pila kohdistui omiin vanhempiin?