Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työskennellyt lastentarhaopettajana ja en veisi omia lapsia päiväkotiin.

Vierailija
10.08.2018 |

Lopetin työt lastentarhaopettajana, mutta omaa lasta en laittaisi päiväkotiin. Kuntapäättäjät hei, mistä tämä kertoo??

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä ammatinvalinta

Vierailija
2/18 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle lapsellesi on siis parempi se, että olet kotona työttömänä ja rahattomana kuin, että veisit lapsen hoitoon? Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en = enkä. Yrittäkääs nyt vähän edes osata.

Vierailija
4/18 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa ja olen kunnallinen päivähoitaja!

Vierailija
5/18 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta ei vaan ollu oikeisiin töihin.

No. Kohta olet 9 egee päivä jossain päiväkodissa siivoojana....

Vierailija
6/18 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan että tämä ketju tulee olemaan pitkä, tällaisiin aloituksiin vastataan yleensä paljon.

Vierailija
7/18 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan Lto-kaverini ei vienyt lapsiaan päiväkotiin. Kotona oli joko yksityinen hoitaja tai mummo. Koko päiväkotiajan.

Lapset ovat nyt 17 ja 15. Lopputulos: ihan samanlaisia lapsia kuin kaikki muutkin. Pojan on poliisi tuonut kotiin kahdesti jostain nuuskan muumisestä, ja tytär kiukkuaa kaikesta ja mikään ei kelpaa.

Minä itsekin olen kasvatustieteilijä, enkä yhtään ymmärrä mitään vauhkoamisia. Loppupeleissä ei ole väliä, minkä ikäisenä lapsi oppii potalle tai mitä ruokaa syöttää. Vain vanhempien tunne-elämän tasapainolla on väliä. Näin suoraviivaisena yleistyksenä siis.

Vierailija
8/18 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa miksi et? Ap

Meidän lapsi on ainakin viihtynyt hyvin ja kaikki mennyt hienosti, asiaan voi tietenkin vaikuttaa että asutaan pienellä paikkakunnalla, päiväkoti on melko uusi, tilat hyvät eikä lapsia ole paljon.

Vierailija
9/18 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen lto. Edelleen työssä, mutta täysin samaa mieltä. Ryhmäkoot pienemmiksi ja suhdeluvut täyttymään päivän jokaisena hetkenä!

Nytkin meillä aikuisista töissä 2/3, toinen lh vielä kesälomalla. Lapsia 15, joista kolme 2-paikalla. 2-5-vuotiaita.

Toisen työvuoro 6.30-14 ja toisen 9-16.30. Keskellä päivää päiväkodin palaveri 12.15-13.45 ja mulla suunnittelua 1h (missäs kohdin voisin irrottautua ryhmästä?). Siitäpä voi laskea, onko aikuisia tarpeeksi ja missä kohdin päivää. Jos 2-vuotiailla tulee aamulla tai iltapäivällä kakka, mites lähdetään vaikka pesupaikalle...? Toisesta ryhmästä voisi soittaa apuja, paitsi että sielläkin sama tilanne!

Vierailija
10/18 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkaan Lto-kaverini ei vienyt lapsiaan päiväkotiin. Kotona oli joko yksityinen hoitaja tai mummo. Koko päiväkotiajan.

Lapset ovat nyt 17 ja 15. Lopputulos: ihan samanlaisia lapsia kuin kaikki muutkin. Pojan on poliisi tuonut kotiin kahdesti jostain nuuskan muumisestä, ja tytär kiukkuaa kaikesta ja mikään ei kelpaa.

Minä itsekin olen kasvatustieteilijä, enkä yhtään ymmärrä mitään vauhkoamisia. Loppupeleissä ei ole väliä, minkä ikäisenä lapsi oppii potalle tai mitä ruokaa syöttää. Vain vanhempien tunne-elämän tasapainolla on väliä. Näin suoraviivaisena yleistyksenä siis.

Voisipa sen tasapainoisen tunne-elämän käydä ostamassa Prismasta.

- Väsynyt äiti

Vierailija
11/18 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt telkkarien korjaaja ja en veisi omaa telkkariani korjaamoon.

Vierailija
12/18 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen yläkoulussa. Omaa lastani en laittaisi kouluun...eiku...

Vierailija
13/18 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoistunut kirjoitti:

Olen työskennellyt telkkarien korjaaja ja en veisi omaa telkkariani korjaamoon.

Minä olen korjannut kaikenlaisia vehkeitä koko ikäni enkä vie mitään mihinkään korjattavaksi jos ei ole ehdoton pakko.

Olin reissussa ja astianpesukone teki tiltin, ovea ei saanut auki, korjaaja kävi katsomassa ja eukolle sanoi että se on vaan murrettava auki, muija soitti ja kielsin ehdottomasti murtamasta auki.

Kun tulin kotiin googlettelin asiaa ja tein oven avaustyökalun vartissa, minuutti meni saada ovi siististi auki.

Samalla etsin vian purin koneen ja tolasin osat.

Autoa en todellakaan vie korjaamolle ellei siinä ole joku selvittämätön sähkövika.

Vierailija
14/18 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ap:n kanssa ja olen kunnallinen päivähoitaja!

Minä tein pari vuotta keikkaa lastenhoitajana päiväkodeissa ja tämän kokemuksen perusteella en vienytkään lapsia päiväkotiin. Saivat olla kotihoidossa eskariin asti kukin.

Ja tässä vaiheessa jo, en lojunut työttömänä kotona, vaan miehen kanssa tehtiin työt eri vuoroissa, joten lapset saivat olla kotona kummankin vanhemman kanssa.

Vierailija
15/18 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi vanhempien tunne-elämän tasapaino niinku käytännössä tarkottaa?? :D

Siis millanen vanhempi on tunne-elämältään tasapainonen vanhempi, voitko kertoa ku mua tosissani kiinnostaa.

Vierailija
16/18 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmiselvästi ollut lastenhoitajana Porvoon kaupungilla.

Vierailija
17/18 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin työt lastentarhaopettajana, mutta omaa lasta en laittaisi päiväkotiin. Kuntapäättäjät hei, mistä tämä kertoo??

parempi olla hankkimatta yhtään lasta tälle tuhoutuvalle maapallolle.

Vierailija
18/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan myös👍

T. pienten ryhmän lto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi