Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥TIISTAIHIN SYYSkuun MUORIT-04♥

02.05.2006 |

Pinoon jokainen! :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nauttia!

KADE, KADE, KADE, KADE....

T: Ynis

Ps. Keilin, viestitellään huomenna!

Vierailija
22/23 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on syysmammat olleet monesti mielessä. Aamulla sain apua Anonyymilta Auto Auttajalta, kun kolarikuviot painaa mieltä. Odottavia syysmamma-asioita on tullut myös päivitettyä.

Ultrasta ei tule kutsua, kohta marssin itse laitteen luo ja sanon, etten voi nukkua, kun huolettaa. Lapsivesi on varmaan vähissä, kun potkut tuntuu ihan ihon pinnassa ja mitä ne kummat värinät oikein on, kun kummallakin puolella väpäjää?

Olen löytänyt johtolangan. Rosvo, kohta olet kiikissä. SM, toivottavasti löydätte vällyistä vielä lisätodisteita, niin saadaan syyllinen nalkkiin. Minä en jaksa valvoa enää hetkeäkään, edes libidotutkimuksia varten.

Kukkuu

P.s. Hyvää matkaa Saamuska, nauti minunkin puolestani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätsade puhdistaa...

Noo. Itse asiassa vettä tuli niin vähäsen, että eipä tainnu juuri pölinöitä hillitä. Sais kyllä sataa ihan kunnolla, niin rupeasi nurmikko vihertämään eikä tarttis haravoida.

Lauantain L&B -kutsut peruuntu, mutta huomenna esittelijä tulee kerhoon. Samalla saan taaperokassit matkaan. Niitä kertyi heti kolme kappaletta, kun itse tein kaksi. Mutta parempi sekin kuin ei mitään.

Mimmu k. Kovasti voimia sinulle! Toivottavasti sopiva ratkaisu löytyy työpaikka-asiassa. Harmi, että se rupesi takkuamaan. Liekö sitten nähty,mutta ketään en pannu erikseen merkille. Olin niin haltioissani, kun siellä oli niin paljon mielenkiintoisia kestovaippajuttuja ym esillä. Ja itellä kun ei ollu lapset mukana, niin en kiinnittäny niihin kovinkaan paljoa huomiota. Mun massu ei oikein siellä auttanu tunnusmerkkinä, kun niitä vilahteli kyllä muillakin :)

Lilalle kovasti voimia äitisi sairauden kanssa!

Ynikselle jaksamisia! Toivottavasti olo paranee ja asiat selviää! (Sori tökerö sanamuoto) Hilulle samoin! ja Mantelille!

Onneksi Äitikuun pojalle ei käynyt pahemmin!

T-P:lle myös jaksamisia! Mulle tuli mieleen, että oisko parempi muuttaa vaikka johonkin tilapäisasuntoon ja etsiä siiten ajan kanssa parempaa. Kulujahan siinä tulee, mutta myös omaa rauhaa. Kun tuntuu, että sun väsymys voi johtua paljon myös tuosta asumisjärjestelystä.

Toivottavasti Sakemannipennin perheen asiat myös rupeaa selviämään ja helpottamaan.

Saamuskalle hyvää matkaa! Asia tuntuu niin kaukaiselta tällä hetkellä etten poikkeukselliseti osaa ees kadehtia.

Kukkuulle voimia kolariasian selvittämiseen ja koita tosiaan hoputtaa sitä ultraa, kun kerran asia vaivaa. Lohduksi voin sanoa, että kyllä meidänkin vauvan liikkeet tuntuu milloin missäkin ja välillä saa jotain ihme " sätkykohtauksia" ja tunkee itteään mahan läpi.

Kelapaperit sain tänään vihdoin lähtemään. Sain muutenkin myöhään ne äitiyspäivärahapaperit ym ja sitte tuli vielä ilmoitus, että pitää selvittää tulotiedot uudestaan, kun on saanu 1v kotihoidontukea. Laitoin sitte molemmat samalla. Oishan tässä vielä reilu viikko ollu aikaa.... Mutta jospa sitte saisin uuden pakkauksen, mutta ehtineekö ennen vauvaa?

Täällä kyllä päätökset tulee yleensä aika äkkiä ja ystävällisen kunnan virkailijan avustuksella pääsin vielä suoraan asianosaisen kela-ihmisen kanssa puhelimessa puhumaan. Sanoi,että ilman muuta saan saman tulosidonnaisen äitiyspäivärahan kuin Pekaltakin :)

Lila. Onko sun äippäraha-asia selvinnyt?

Kovasti oon haravoinu ja lapset on leikkiny pihalla. Pekka ympäriinsä haahuten ja pihaa tutkien ja neiti " kokkaillen" ja kiikaten ja esikoinen isän tekemällä jousipyssyllä ampuen. Laitoin myös vauvanvaatteita kaappiin ja samalla muutaman pussin keräykseen annettaviksi. Nyt oon kovasti puhutellut itseäni, että kaappeja siivotessa osa laitetaan pois eikä iän kaiken jemmata.

Miehellä libido on tallessa ja siksi meillä kyllä välillä seksiä harrastetaan. Ikinähän ei olla erityisen aktiivisia oltu sillä saralla. Yhtenä aamuna kyllä yhdessä vitsailtiin, kun mies halus pikahelpotusta lastenohjelmapätkän aikana ja todettiin sitten, että mitä mä siitä sain ;)

Onneksi ei supistuksia kuitenkaan.

No, joo, parempi lopetella

Hyvää Yötä!

T@hti