Tunnustusketju: Mitä kaikkea "kiellettyä" sinä vedät alas vessanpöntöstä?
-Ruoantähteitä
-hiuksia
-eläintenkarvoja
-paperijäte kokonaisuudessaan (pieneksi revittynä, kyllä ihan oikeasti)
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Pressopannusta kahvinporot kaksi kertaa päivässä. En tosiaan ole keksinyt muutakaan tapaa.
Ihanko tosissasi näin kehtaat kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pressopannusta kahvinporot kaksi kertaa päivässä. En tosiaan ole keksinyt muutakaan tapaa.
Ihanko tosissasi näin kehtaat kirjoittaa?
Olisi varmaan liikuttavaa olla niin typerä.
Mitä pannukahvin poroille pitäisi tehdä? Otan kyllä mieluummin vastaan vinkkejä kuin vittuilua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pannukahvin poroille pitäisi tehdä? Otan kyllä mieluummin vastaan vinkkejä kuin vittuilua.
No laitat ne biojätepussiin?
Sitä kahvilitkua on kyllä harvinaisen vaikea lusikoida yhtään mihinkään pussiin eikä meillä päin kerätä biojätettä. Millään lusikalla ei kyllä saa raavittua Ikean ison pressopannun pohjalta poroja. Kiitos vinkistä, vaikkei siitä apua minulle olekaan.
Tyhjennän tuhkakupin vessanpönttöön. Poltan n. 15-30 tupakkaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kahvilitkua on kyllä harvinaisen vaikea lusikoida yhtään mihinkään pussiin eikä meillä päin kerätä biojätettä. Millään lusikalla ei kyllä saa raavittua Ikean ison pressopannun pohjalta poroja. Kiitos vinkistä, vaikkei siitä apua minulle olekaan.
Huuhtele pressopannu vedellä ja kaada siivilän läpi. Siivilästä saanet kahvinporot kaavittua roskikseen jos biojätettä tosiaan ei kerätä tai et kompostoi itse.
👍
En minäkään.
Oma talo, omat putket, oma likakaivo.