Miksi nuoret hoikat ja kauniit naiset hengailee itsensäkaltaisten kanssa? Esimerkkinä heidän Instakuvat
Ei näy pyöreähköä kaveria iltaa viettämässä vaikka.
Kommentit (9)
Vertaistukea. Muita kauniita ihmisiä on mukavaa katsella ja varmaan kuunnella.
"IHANAT irtoripset ja ihan älyttömän hyvää poskipunaa!"
Varmaan eivät jaksa kuunnella kateellisia. Itse olen vasta vanhempana tajunnut kuinka paljon olen joutunut kestämään kateellisten kavereiden johdosta. Nyt tekisin toisin, hengailisin vain itseni kaltaisten kanssa, ja niiden jotka kannustavat toisiaan, eivät mollaa. "Sinun kanssa ei kannata lähteä minnekään kun kaikki miehet kiinnostuu vain sinusta", "miksi sinusta on tuollainen valokuva", "ootko lesona", "sinä pääset niin helpolla", "anna kun minä napsaisen tuosta sinun tukasta puolet pois, hehe" jne. kiusaamista.
Kauniiden ja rikkaiden ja menestyneiden kannattaa valikoida tarkkaan seuransa.
Saattaa olla että lihava, "ei niin kaunis" tai epävarma kaveri jättäytyy suosiolla kuvien ulkopuolelle. Varmaan aika moni muukin kaveri jättäytyy ulkonäöstä riippumatta, kaikki eivät halua kuviaan nettiin.
Elämäntapa ja samanlaiset arvot yhdistävät?
Jos viisi kaveria keskustelee treenaamisesta, tiukasta ruokavaliosta, kisaohjelmista ja aikatauluista sekä kaikesta kuvaamiseen liittyvästä meikkaamiseta alkaen, niin minä pullero kyllästyisin jo puolen tunnin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen hakeutuu kaltaistensa seuraan.
Ihminen myös hylkii erilaisten seuraa.
Ai että pyöreä ei voi olla kaunis tai hoikka ruma? :DD
Ihminen hakeutuu kaltaistensa seuraan.