Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAMASUJEN TIISTAI**

02.05.2006 |

HYVÄÄ HUOMENTA TYTTÄRET :)

Nyt on pyhät lusittu ja arki alkaa:( :) Kummin päin sitte haluukin ajatella.

Meillä on nää pyhät mennyt sellaseksi syömiseksi, että nyt on pakko sanoa " nou tänks" kaikelle rasvaselle ruualle vähäks aikaa, ihan hävettää. Perjantaina Hesessä, lauantaina ravintolassa, sunnuntaina kebabit ja eilen taas ravintolassa...Just joo!! Nyt saa loppuviikon kyllä keitellä perunoita:D

Mä oikein aina odotan, että pääsen kuulostelemaan vauvan liikkeitä :) Niitä tuntuu ihan päivittäin moneen kertaan. Siinä voisi olla vaikka kuinka kauan ,ei mitään kiirettä minnekkään:)

Eilen illalla väsytti kummasti. Nukuin melkein jo salkkareiden aikaan sohvalla...Käenpesä kun alkoi niin välillä torkkusin ja välillä havahduin taas:) Baarin jaksoin illalla katsoa kokonaan ja sitten simahdin täysin. Mies ei vissiin oikein pitänyt ajatuksesta, tais olla " pirunkurit" mielessä, mutta mulla uni vie voiton-kuinkas muutenkaan.

Tällä viikolla ei oo oikein mitään ihmeellistä ohjelmassa. Töitä ja töitä...lauantaina mennään Turkuun ja sunnuntaina taas töihin. Mies on lomalla koko viikon, voi sitä onnellista :(

Rakenneultraan on nyt 2 viikkoa ja 6 päivää aikaa. Se on seuraava odotuksen kohokohta;) Äkkii ne viikot menee, toivottavasti ainakin.

Jeps, mutta nyt on pakko lähtee laittautumaan, ettei vallan myöhästy töistä!

OIKEIN IHANAA PÄIVÄÄ JOKAISELLE YHDESSÄ JA ERIKSEEN !!!

Toivottelee: Je_Ni & " Pikku-Hippu" 17+3

P.s Gessleinin yhdistelmistä on sen verta kokemusta, että siskolla on sellaset ja menevät tosiaan näppärästi kokoon ja suhteellisen pieneen tilaan :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pinoa lukemassa ja voi apua, ootteko te KAIKKI niin Etelä-Suomesta, että siellä jo kukat kukkii ja pihat on laitettu & grilli kuumana pihalla?

Täällä tosiaan on lunta vielä paaaljon pihalla. siis onhan se jo suurin osa sulanut, mutta silti, ei vielä puhettakaan mistään haravoimisesta. Grilli odottaa vielä kaupassa ostajaansa, eli ei tosiaan vielä oo ees ostettu. Puhumattakaan kukista tai puiden lehdistä. Muistan kyllä, kun asuimme tampereella vajaan vuoden, niin siellähän oli jo vappuna vihreää ja T-paita kelit. Ehei vaan täällä. Täällä ihana kesä alkaa joskus kesäkuun puolella.. ja se IHANA kesä loppuu jo pari viikkoa myöhemmin, kun sääsket herää henkiin. Miksihän me muuten edes asutaan täällä?? No, kai siihen on vaan tottunut, kun täällä kuitenki tuli ekat 19v elettyä ja nyt taas viimeset 2,5v ollaan täällä oltu.

Että tämmöistä.. Täytynee tosiaan mulle kauppaan lähtee raahustamaan, kun olen ilmeisesti meidän perheen hyvävointisin. Kuopuksellekin nousi päiväunien aikaan kuume...

Mianni (se 15+3 edelleen)

22/25 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä sitä sitte aina ittensä löytää heti ku tyttö nukkuu :)

Eipä kyllä käy Miannia tai muitakaa sairastelijoita kateeksi. Meillä oli tyttö viime vkolla ensin kovassa flunssassa-> korvatulehus molemmissa korvissa, ja sen jälkeen heti perään mahatauti. Kyllä oli äitin voimat koetuksella! Onneksi ei ite kumpikaan miehen kans sairastuttu, ois kyllä ollu kamalaa. Vappu meni ihan ilman tauteja mutta nyt sitte tyttö vaihteeksi varsinki aamusin yskii hulluna- tosi kivaa :( Ei anna ulkona olla hanskojen kädessä, niin on sitte aina kädet kylmät.

Ommaa nappaa..liikkeitä odotan ku kuuta nousevaa, mutta taitaa vielä mennä muutamia viikkoja ennenku mitään tuntee. Maha on kasvanu niinku eilen(?) jo järkyttyneenä kerroin. Vaatteet käy pieniksi mutta eipä tässä vielä oo tuota rahanpuolta että raaskis lähtä ostoksille..pittää oottaa kesäkuuta :(

Pahaaoloa on edelleen, jos en syö tarpeeksi usein.. Arvatkaa mikä on aivan ihana aamupala?? Kokonaisia kohmeisia puolukoita ja maustamatonta jugurttia..ai että! Kirpeetä, raikasta ja ihan parasta. Sillä lähtee aamu hyvin käyntiin.

Kukas se valittikaan väsymystä..Tais olla ainaki Coe? Mulla on kans edelleen väsymystä. Ja jos menee samalai ku esikoista oottaessa niin se ei helpota ennenku vauva syntyy. Sen että ulkona käy vähän kävelyllä, niin on jo ihan poikki ja pakko päästä makoilemaan. Ja unettomuus kans- iltaa oottaa ältsynä että pääsis nukkumaan ja uni tuleeki yleensä nopeasti, mutta yöt on niin levottomia! Heräilen joka kyljen kääntämiseen ja aamulla 6 jälkeen tuntuu ettei saa enää ollenkaa nukuttua.

No mutta, mä hipsin tuonne keittiöön ku on ruoka varmaanki valmista jo. Mies ilmotteliki tulevansa vasta myöhemmin kotiin että jospa sitä sais sitte syyä ihan rauhassa ;)

Jääsydän rv 14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtu kysyä, että onko muilla ongelmana hiki? Mulla menee hermot kun ei mikään deodorantti tunnu auttavan, ei apteekin eikä kaupan, sais 5x päivässä olla pesemässä kainaloita ja vaihtamassa paitaa :( Oikiasti tosi inhottava vaiva, kun ei kehtais kauppaan tms lähtä, hiki lemppaa varmaan kilometrin säteelle joka paikkaan. Tosi noloa :( :(

Jos jollaki joku vinkki miten saa hien hajua pysymään pois niin otan enempi ku ilolla vastaan! Hormonit ne on jotka sitä aiheuttaa, joten loppuuko vasta synnytykseen? (tai ei etes siihen, sitte imettäessä taas uudet hormonit jyllää ja se aih. kans hikoilua)

Vierailija
24/25 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselit vauvan sydänäänien kuuntelulaitteesta, niin mulla on semmoinen angelsounds-laite. Tosi hyvin sillä kuuluu sydämmensyke sitten kun siihen laitteeseen yhdistää vaikka tietokoneen kaiuttimet, niin saa koko perhe nauttia uudesta perheenjäsenestä! =) Mulla ainakin auttanut säilyttämään mielenrauhan vauvan voinnin suhteen! Kun ei ole noita ultria ollut.

Kävin juuri siellä sivuilla ja hintakin on minun tillamisen jälkeen halventunut ja nyt näytti maksavan 69e+postikulut 7,10e. Laitan alle linkin suoraan sinne sivuille!

http://www.kuuntelevauvaa.fi/index.php

Illan jatkoja!

neljäs

Vierailija
25/25 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ilmat ovat jo keväiset, niin jaksaa mielikin pysyä pirteämpänä:)

Joku (anteeksi, meitä on

niin

paljon ettei mitenkään jaksa muistaa kuka mitäkin kirjoitteli) kertoi väsymyksen edellisessä(kin) odotuksessa kestäneen vauvan syntymään saakka. Mua ei ekassa raskaudessa väsyttänyt läheskään niin paljon kuin nyt jos ihan alkuaikaa ei lasketa mukaan, mutta tällä kertaa tuntuu, että ei meinaa loppua ollenkaan uupumus. Onneksi ei sentään ole alkuraskauden kaltaista järkyttävän kamalan hirveetä väsymystä enää, mutta kyllä päivittäin pitäisi päästä ottamaan päikkärit, että jaksaisi iloisena iltaan saakka. Se on tuo esikoinen, joka pitää huolen, ettei äiti vaan vahingossakaan pääse turhia laiskottelemaan ja ei se työntekokaan asiaa kauheasti auta:/ Ja mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, väsymys senkun lisääntyy kunhan vauva syntyy...Voi niitä yöheräilyjä parin tunnin välein, valvomista, itkua ja hammasten kiristystä...Vaikka oikeestihan ne vauvat on niin mahdottoman söpöjä ja ihania, välillä vaan vähän hankalia;)

(.) Mulla on lähestulkoon vainoharhainen suhtautuminen vauvelin liikkumiseen. Välillä luulen tuntevani jotain, mutta toisessa hetkessä ajattelen, että ei siellä mitään liiku ja että joku on pielessä:/ Vatsan kasvuspurtti -ja terve maalaisjärki, jota sentään on vielä hiven jäljellä- kylläkin puhuu sen puolesta, että vatsassa joku kasvaa ja kovaa vauhtia, mutta tätähän se on kun on raskaana, koko ajan on joku juttu, joka huolestuttaa. Vai tunnustaako joku ottavansa odotusajan 100%:n coolisti luottaen siihen, että kaikki kuitenkin sujuu hyvin? Itse en voi tunnustaa, vaikka kovasti niin haluaisinkin tehdä...

Selkä voi tänään hyvin, iskias ei ole kyläillyt päiväkausiin ja edellisestä päänsärystäkin on jo aikaa. Ei siis kuitenkaan ihan kaikki ole mullakaan pielessä=)

-L-