Mitkä ammatit on semmosia missä naisena on kiva olla töissä?
Mitkä? Missä ammatissa on naisena mukavaa olla töissä?
Kommentit (16)
Stripparina tissibaarissa on ihkua!
Vierailija kirjoitti:
Lentäjä. Lennonopettajat ja kollegat ihailee sinua ja ovat todella iloisia kun nainen on rohkeasti lentäjänä. Ihan aidosti oikeasti.
Tää on totta! Olen yhdessä lentäjän kanssa (valmistunut jo), mutta kouluaikana olin myös välillä siellä koululla käymässä ja ne opettajat sekä mieheni opiskelijakaverit aina tsemppasivat, että olispa kiva jos säkin opiskelisit lentäjäksi jne. Tosi kannustavia ja iloisia ihmisiä. Muutama jopa luuli minua opiskelijaksi, "jes onko meillä uusi opiskelija ja nainen vielä!" 😊
Miesvaltaisella alalla nainen saa huomiota ja miehet auttaa mielellään. Monesti myös palkka on hyvä 👍
Ihan vaikka sairaanhoitaja. Kyllä tuntuu moni nainen viihtyvän ja saavan elinikäisiä ystäviä kollegoistaan. Liikaa on negatiiviset asiat julkisuudessa, vaikka paljon on positiivistakin.
Veturinkuljettaja
terkkari
Kätilö
Lääkäri
Eläinlääkäri
Ensihoitaja (on muuten miesvaltainen!)
Poliisi
Hammaslääkäri
Sihteeri
Toimitusjohtaja
Myyntipäällikkö
Palkanlaskija
DI
Koodaaja
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaikka sairaanhoitaja. Kyllä tuntuu moni nainen viihtyvän ja saavan elinikäisiä ystäviä kollegoistaan. Liikaa on negatiiviset asiat julkisuudessa, vaikka paljon on positiivistakin.
Kannattaa olla ennemmin röntgenhoitaja tai terveydenhoitaja. Miljoona kertaa parempia duuneja, kollegat ihan erilaisia ja työajat NORMAALIT!!!
Vierailija kirjoitti:
Miesvaltaisella alalla nainen saa huomiota ja miehet auttaa mielellään. Monesti myös palkka on hyvä 👍
Kivaa on miesten kanssa niin kauan kuin olet kollega. Kurjemmaksi menee kun olet siellä päällikkö, vielä kurjemmaksi kun olet johtaja. Miehille iskee raivokampitus kun nainen keulii osaavimpana heitä ylemmäs. Ihan turha ittää että naiset on vaikeia alaisia, miehet paljon pahempia
T. Naisjohtaja insinööritalossa
Lääkäri. Lääkäri on hyvä, arvostettu, työllistävä ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa on miesten kanssa niin kauan kuin olet kollega. Kurjemmaksi menee kun olet siellä päällikkö, vielä kurjemmaksi kun olet johtaja. Miehille iskee raivokampitus kun nainen keulii osaavimpana heitä ylemmäs. Ihan turha ittää että naiset on vaikeia alaisia, miehet paljon pahempia
T. Naisjohtaja insinööritalossa
Miesvaltaisella alalla duunarina saa osakseen jatkuvaa vähättelyä. Kolleganakin pidetään vähempänä kuin "äijät".
Ai että mikä poru siitä tuli kun nousin esimieheksi. Jatkuvaa taistelua siitä että minäkin osaan tämän hyvin yksinkertaisen ja helpon työn.
Naisvaltaisella alalla on kivempaa kuin miesvaltaisella. Kunhan vaan sattuu mukavat kollegat kohdalle. Itse hoitoalalla ja viihdyn todella hyvin. Kaikissa työpäivissä on paljon iloa ja naurua työn ohessa. Ollaan kavereita vapaa-ajallakin ja tekemisissä paljon. Kukaan ei ole mitenkään "ulkopuolinen" emmekä harrasta p*skanjauhantaa toisista. Myös pomo on yhtä porukkaa meidän alaisten kanssa. Tosi hyvä tiimi ollaan ja potilaatkin sen varmasti aistii sillä saadaan paljon hyvää palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ei ainakaan IT-alalla päde. Minua dissattiin ihan häikäilemättä väärän sukupuolen takia.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjä. Lennonopettajat ja kollegat ihailee sinua ja ovat todella iloisia kun nainen on rohkeasti lentäjänä. Ihan aidosti oikeasti.
En kyllä uskaltais kyytiin..