Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Voisitko kiinnostua miehestä joka..."-pudotuspeli :)

Playoff
09.08.2018 |

Näitä ketjuja on kyllä ollut ennenkin. Eli peukku ylös jos ei olisi este, peukku alas jos olisi.

Mutta pelataankin tällä kertaa pudotuspelinä :)

Eli lue myös aikaisemmat -> siinä vaiheessa kun tulee dealbreaker tai iso turn-off...peukku alas.

Numeroin kohdat seuraamisen helpottamiseksi. Kuka pysyy mukana pisimpään? Takaan että kaikki tippuvat jossain vaiheessa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen 172cm pitkä

Vierailija
2/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Olen myös hoikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Palkkani on alle 2 000 eur/kk (brutto) ja käyn töissä vain neljänä päivänä viikossa. Olen siihen tyytyväinen.

Vierailija
4/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Tulevaisuudessa näen itseni nauttimassa entistäkin alhaisemmasta elintasosta, mutta henkisesti rikkaampana. Minulla on suunnitelmia ja tavoitteita, mutta ne eivät tuota rahaa tai mainetta.

Vierailija
5/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Olen hyvin tasa-arvoinen, myös seurustelussa ja tutustumisessa. Toivoisin että tutustuessa molemmat yrittäisivät olla aloitteellisia. En ole mies joka vie, enkä halua olla perheen pää. En myöskään ole erityisen taitava ns. miesten töissä, mutta toisaalta en karta siivoamista ja pykkäämistä.

Vierailija
6/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. En ole myöskään sängyssä mies joka vie, vaan toivoisin että molemmat veisivät. Jos pitäisi valita jompi kumpi, antaisin mieluummin naisen viedä.

Vierailija
7/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosinko, kun en tajunnut nelosta? Vitosessa ja kutosessa olen kyllä vielä mukana. 

Vierailija
8/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putosinko, kun en tajunnut nelosta? Vitosessa ja kutosessa olen kyllä vielä mukana. 

Moikka! Mitä et tajunnut nelosessa? :) Voin kyllä selventää, jos vain osaan.

Vierailija
9/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Olen hinuri

Vierailija
10/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla kriteereillä saat naisen, joka myös täyttää sivistyneenä naisena olon minimivaatimukset. Et yhtään enempää.

Vierailija
11/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playoff kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nauttia alhaisemmasta elintasosta." Siis jotain ituhippeilyä tai elämäntapatyöttömyyttä vai pelkästään vähemmän töitä, jotta jää aikaa muille kiinnostuksen kohteille? 

Vierailija
12/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9/10 trollin pyynnöstä:

7. Minua on epäilty "hinuriksi" koska en tavoittele pelkkää helppoa seksiä, edes silloin kun sitä olisi tarjolla. Ellei naisen luonne sytytä, minua ei kiinnosta tavoitella häntä. En kuitenkaan ole demiseksuaali, ei vain kiinnosta pelata soidinmenoja jos kaikki tuntuu näyttelemiseltä. Taidan siis olla nirso.

Vierailija
13/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playoff kirjoitti:

9/10 trollin pyynnöstä:

7. Minua on epäilty "hinuriksi" koska en tavoittele pelkkää helppoa seksiä, edes silloin kun sitä olisi tarjolla. Ellei naisen luonne sytytä, minua ei kiinnosta tavoitella häntä. En kuitenkaan ole demiseksuaali, ei vain kiinnosta pelata soidinmenoja jos kaikki tuntuu näyttelemiseltä. Taidan siis olla nirso.

Tämä on ihan ok niin kauan kun ei tuu sitä ulinaa silloin kun naiset toimii samoin.

Vierailija
14/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli neloseen ei sitten tullutkaan selvyyttä. Okei. Leikki loppui minun osaltani. 

Vierailija
15/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Playoff kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nauttia alhaisemmasta elintasosta." Siis jotain ituhippeilyä tai elämäntapatyöttömyyttä vai pelkästään vähemmän töitä, jotta jää aikaa muille kiinnostuksen kohteille? 

Jälkimmäinen on lähimpänä totuutta.

Minulla on suunnitelmia joista saisi vähemmän rahaa, mutta ne olisivat mielenkiintoisempia kuin päivätyö. Jos mahdollista, haluaisin käydä 3 päivää viikossa päivätöissä, omistaa yhden päivän viikossa erilaisille projekteilleni ja loput 3 päivää harrastuksille/kavereille/elämänkumppanille - jos siis sellainen olisi :D

Vierailija
16/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7. Olen hinuri

Nyt en ymmärrä? Siis haluat kuitenkin naisen? Vai oletko bi? Tai vielä kaapissa ja haluat pysyäkin siellä?

Vierailija
17/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tupakoin" (olisi minulle dealbreaker)

Vierailija
18/18 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tupakoin" (olisi minulle dealbreaker)

Haaaaa! En tupakoi, enkä käytä alkoakaan liiaksi.

Mutta nyt alkaa huolestuttamaan. Oletin että 6. tiputtaisi loputkin pelistä :/