Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä yhdyntä tuntuu? T neitsyt

Vierailija
09.08.2018 |

Eli miltä se tuntuu? Onko se kivuliasta ja epämiellyttävä tunne?
Itseäni sattuu jos edes koskee sinne ja tuntuu todella inhottavalta tuntea ''seinämät'' ympärillä. Sattuu ja yhdyntä pelottaa ja mietityttää, mitä nainen saa siitä irti?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu miltään.

Vierailija
2/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos seksi on hyvää ja nautinnollista, se ei satu vaan tuntuu hyvältä. Ei saisi sattua. Lisäksi ihminen kiihottuu jolloin yhdyntä kyllä onnistuu. Vaikea kuvailla, että miltä se tuntuu. Pitäisi itse kokea. Itse nautin seksistä, mutta on niitäkin, jotka tuntee toisin. Ihminen on yksilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mahtuu vaan yksi sormi. Tiedä sitten.

Vierailija
4/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyden menetys on hirveetä. Sattuu, veri lentää ja joku hikinen äijä ähkii päällä.

Vierailija
5/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla mahtuu vaan yksi sormi. Tiedä sitten.

Mikä sormi?

Vierailija
6/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyyden menetys on hirveetä. Sattuu, veri lentää ja joku hikinen äijä ähkii päällä.

Itse tajusin katsoa ettei mies ole "joku äijä" vaan poikkis joka oikeasti välittää minusta, ja venytin immenkalvoa ennen aktia.

Vierailija
7/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta kuin synnyttäminen käänteisesti.

Vierailija
8/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin ihmeelliseltä tuntunut, mitä etukäteen luuli. Ei se kuitenkaan ikävältä tunnu eikä sen kuulu sattua ollenkaan.

Joillain on joku vulvodynia tms (en muista tarkkaan) ja heillä se sattuu. Joku herkkyyshäiriö. Luulen, että se tulee vasta iän mittaan niille harvoille. Eli tuskin se nuorella heti on.

Vierailija
9/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään miltään

Vierailija
10/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalta kuin synnyttäminen käänteisesti.[/quote

Lapsi syntyy jalat edellä?

Vierailija
11/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin se sattuu, sitten siihen tottuu ja sitten sitä haluaakin jo lisää.

Vierailija
12/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalta kuin synnyttäminen käänteisesti.[/quote

Lapsi syntyy jalat edellä?

Ei kun lapsi työnnetään uudestaan kohtuun.

Vierailija
13/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävän kamalalta. Todella omituista oli myös se, että kun viimein yhdyttiin poikakaverin pyynnöstä, ei se ollutkaan siinä. Tämä hyväkäs halusi koko ajan uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
14/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kahden lapsen jälkeen tuntuu tosi hyvältä. Ennen lapsia ei tuntunut miltään.

Vierailija
15/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos seksi on hyvää ja nautinnollista, se ei satu vaan tuntuu hyvältä. Ei saisi sattua. Lisäksi ihminen kiihottuu jolloin yhdyntä kyllä onnistuu. Vaikea kuvailla, että miltä se tuntuu. Pitäisi itse kokea. Itse nautin seksistä, mutta on niitäkin, jotka tuntee toisin. Ihminen on yksilö.

Lohdullista kuulla. Eli nyt jos laitan edes yhden sormen, tunne on hyvin epämiellyttävä ja seinämät tuntuu inhottavasti vaikka olisi kiihottunut. Toivottavasti seksi ei siis tunnu kipeältä yhtään ja hyvä kuulla ettei kuuluisi sattua. 

Vierailija
16/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu tosi hyvältä ,paremmalta kuin koskaan! Sekstailu on tosi ihanaa ja kun saa orkkuja miehen kanssa josta todella tykkää, se on tosi ihanaa, silloin se on rakastelua, ei naintia :D t. Nainen 56 v. 

Vierailija
17/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

perwoterosetä taas tehtailee aloituksia.. mene töihin jo.28

Vierailija
18/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kahden lapsen jälkeen tuntuu tosi hyvältä. Ennen lapsia ei tuntunut miltään.

Parempi tuokin ettei tunnu miltään, kuin se että tuntuu kipeältä. Itse siis pelkään että on epämiellyttävää ja kivuliasta tai pelkään että seinämät tulee liikaa vastaan ja sattuu, mutta jos ei tuntuisi miltään niin parempi sekin. (ainakin mulle nyt :D)

ap

Vierailija
19/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika yliarvostettua. Ei tunnu fyysisesti juuri miltään. Ekat kerrat sattuu vähän, mutta sen kestää.

Mutta onhan siinä se henkinen puoli. Joku mies on halunnut ja himoinnut sua tosi paljon ja nyt saat tarjota hänelle sitä mitä haluaa, se on hieno fiilis. Ja saat olla sen miehen ihan lähellä ja hän haluaa sulle (toivottavasti!) hyvää. Se lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Vierailija
20/37 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöniä tekkee ainakin näin miehen näkökulmasta ja kyllä tuo eukkokin vääntelehtii siihen malliin, että saattaapi hiukan myös tykkäillä touhuamisesta.