Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lomalla mutta seuraan työsähköpostia jatkuvasti

Vierailija
09.08.2018 |

En vastaa viesteihin mutta luen päivittäin kaikki tulevat viestit.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäät?

Vierailija
2/11 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelkäät?

Helpompi palata töihin kun tietää vähän mitä on tapahtunut....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko saavasi jonkun työn sankarin urhoollisuusmitalin?

Vierailija
4/11 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lomalla ja seuraan työsaähköpostia, mutta harmillisesti niitä tulee kovin vähän, vain pari päivässä. Ensi viikolla onneksi jo sorvin ääreen. 

Vierailija
5/11 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tänään lähettämääni meiliin ensin lomaviestin ja puolessa tunnissa "oikean" meilin. Tuli melkein syyllinen olo ja meinasin jo kirjoittaa, etten voinut mitenkään tietää hänen olevan lomalla ja asialla ei ole niin kiire, että lomalta pitää vastata ja hoitaa asiaa.

Vierailija
6/11 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä valtiolla, meillä tuo on odotettu tapa toimia. Toki saa pitää lomaa eikä ole pakko lukea meilejä,mutta koska väkeä on vähennetty, niin sijaisia ei ole.

Vierailija
7/11 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotta ap seuraat sähköpostiasi, et ole niin korvaamaton. Varmastikin työpaikallasi työt jopa sujuvat tehokkaammin nyt kun olet poissa.

Vierailija
8/11 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lue maileja lomalla, laitoin automaattiviestiksi, että jos on jotain kiireellistä, niin laita tekstari tulemaan. Yhtään tekstaria ei ole tullut..

Vierailija
9/11 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan lue sähköposteja lomalla enkä pidä työpuhelinta päällä. Siitä ei makseta.

Vierailija
10/11 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt noin jo yli 10v ajan. Joihin viesteihin saatan vastatakin, jos pystyn ilman työkoneella olevia tietoja. Tarvittaessa ohjaan eteen päin töissä oleville.

Työkaverit tietävät tämän ja lähettävät mulle sähköpostilla kysymyksiä kun eivät kehtaa lomalla soittaa. 

JA mulla ei lomalla ole yksinkertaisesti mitään tekemistä, joten kulutan aikaani työsähköpostissa. 

Vierailija
11/11 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi