Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat täytteet itsetehtyyn kasvispizzaan?

Vierailija
09.08.2018 |

Itse siis ajattelin perheelle tehdä

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paprikaa, oliivia, artisokan sydämiä, sipulia ja reilusti juustoa, valkosipulia ja oreganoa ja pohjalla tietenkin tomaattikastike.

Tykkään myös ananaksesta ja herkkusienistä ja varmaan feta-pinaattiyhdistelmä toimisi myös pitsassa hyvin kun suolaisessa piirakassa on niin hyvä yhdistelmä.

Vierailija
22/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehdyn pohjan päälle itse tehtyä tomaattikastiketta. Päälle kahta eri juustolaatua (joista toinen mozzarella di bufalaa, toinen raastettua pecorinoa.

Uuniin.

Tarjottaessa päälle tuoretta rucolaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nötköttiä purkista haarukalla raavittuna, tuplajuusto, ketsuppia ja sipulijauhetta.

Armeijan herkku nötkötti. Makuasioita, ei voi kiistellä.

Vierailija
24/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mazzarella,rucola ja kirsikkatomaatti.

Vierailija
25/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, että parhaassa pizzassa on ilmakuivattua kinkkua tai salamia.

Jos ilman pitää pärjätä, tee suosiolla laadukas margherita, maukas kastike, tuoretta mozzarellaa ja basilikaa. Korkeintaan marinoituja latva-artisokkia lisäisin.

Vierailija
26/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempparipizzaan laitan aina pestoa pohjalle!

Ap

Vierailija
27/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi tekemään mieli pizzaa 🙄

Vierailija
28/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakoiso esikypsennettynä (paistettu), herkkusieni, tomaatti, balsamico, pinjansiemenet ja päälle rucolaa/basilikaa. 

Vierailija
29/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

artisokka, sipuli

Vierailija
30/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakoiso ehdottomasti! Ja oliivi. Muita fiiliksen mukaan, esim tomaattia siivuina, kesäkurpitsaa, punasipulia, sieniä, artisokkaa...🤤 Huomenna on selvästi pizzaperjantai!

Vierailija
31/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö likat täällä tehdä miehistä vegejä? Hyvä purutuntumaa kasviksissa ja hyvät mausteet, ei kuiteenkaan niin runsaalla kädellä että kasvissten ominaissmaku peittyyy.

Vierailija
32/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noi lihahuutelijat ovat selvästi samoja tyyppejä, jotka heittävät noita itkettävän vanhoja vitsejään esim kassalla, "se on varmaan ilmainen", jos koodi ei toimi... Onneksi lähipiirissä ei ole noita, voin kuvitella sen häpeän, jota läheisensä tuntevat *puistatus*

Vierailija
33/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja noi lihahuutelijat ovat selvästi samoja tyyppejä, jotka heittävät noita itkettävän vanhoja vitsejään esim kassalla, "se on varmaan ilmainen", jos koodi ei toimi... Onneksi lähipiirissä ei ole noita, voin kuvitella sen häpeän, jota läheisensä tuntevat *puistatus*

En ole, päinvastoin olen aiemmmin ollut se kassaneiti, joka noita on saanut kuulla. :D Silti olen sitä mieltä, että paras pizza sisältää mozzarellaa, parmankinkkua, herkkusieniä ja latva-artisokkaa sekä tuoreita yrttejä, eikä pizza ole läheskään niin hyvää ilman sitä suolaista maukkautta tuovaa kinkkua.

Vierailija
34/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Miten sitten noi juurekset (esim porkkana) ja kasvikset (esim kesäkurpitsa), toimisko ne jotenkin ja miten niitä pitäis käsitellä ennen pizzaan laittoa? Esim kesäkurpitsa on musta tosi mautonta.

Ap

Mä tein aikoinani kasvispizzan niin, että paistelin ensin kaikki ainekset pannulla sekasin (porkkanaraaste, sipuli, valkosipuli, palsternakka, purjo, pizzamauste, suola, pippuri) ja mössö pizzan päälle, jossa tommaattipure. Pinnalle juustoraastetta ja tomaattia. Hyvää oli. Ei ole aikoihin tullutkaan tehtyä sekasyöntiin siirryttyä, mutta voiskin taas kokeilla.

Vierailija
35/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole, päinvastoin olen aiemmmin ollut se kassaneiti, joka noita on saanut kuulla. :D Silti olen sitä mieltä, että paras pizza sisältää mozzarellaa, parmankinkkua, herkkusieniä ja latva-artisokkaa sekä tuoreita yrttejä, eikä pizza ole läheskään niin hyvää ilman sitä suolaista maukkautta tuovaa kinkkua.

Mutta tässä kejussa ei kysytty sinun mielestäsi parasta pizzaa, vaan täytteitä _kasvis_pizzaan. Kassaneiditkin ovat käyneet peruskoulun, lukutaito pitäisi olla hallussa.