Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko kunnollisen uramiehen, joka polttaa silloin tällöin pienet paukut?

Vierailija
09.08.2018 |

?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni joka on poltellut pitempään blossaa vaikuttaa jotenkin käyvän "hitaalla"? Mistähän se mahtaa johtua?

Sä puhut päivittäin tai runsaasti polttelevista. Tuhoaa se viinakin aivosoluja, mutta vaikutus on merkittävä ja näkyvä vain pahasti alkoholisoituneilla.

Vierailija
22/27 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillon kun minä poltin ja vedin muitakin huumeita satunnaisesti oli rutkasti naisia. Kiltiksi muuttuminen ja uskoon tulo vei naiset pois.

Raittius ja jos kiltteydellä tarkoitat kunnollisuutta, eivät karkoita naisia, päinastoin. Uskontoon hurahtaminen sen sijaan kyllä voi vaikuttaa paljonkin. Minulla ainakin näin ja myös ystävilläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillon kun minä poltin ja vedin muitakin huumeita satunnaisesti oli rutkasti naisia. Kiltiksi muuttuminen ja uskoon tulo vei naiset pois.

Raittius ja jos kiltteydellä tarkoitat kunnollisuutta, eivät karkoita naisia, päinastoin. Uskontoon hurahtaminen sen sijaan kyllä voi vaikuttaa paljonkin. Minulla ainakin näin ja myös ystävilläni.

Miten kun se ei näy tai käy ilmi puheesta mitenkään?

Vierailija
24/27 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan tuon tarkoittavan kannabista. En ehkä ottaisi. Jos ei aikuinen ihminen osaa elämäänsä elää ilman huumeita, niin ei sitä miinusta paljoa työssäkäynti muuta. Mies saisi valita kumman pitää, jos valitsee huumeet niin eihän se kovin kummoinen menetys sitten ollutkaan. Mitä tekemistä uralla on tuon asian kanssa?

Ajattelet varmaan samalla tavalla alkoholista, eikö? Ei se voi olla kunnon ihminen, joka ikinä juo itsensä humalaan. Eiku...

Tietenkään kunnolliset ihmiset eivät juo humalaan asti. Missä ihmeen maailmassa täällä jotkut elää?

Vierailija
25/27 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kun se ei näy tai käy ilmi puheesta mitenkään?

Jos uskoa tarkoitat, niin kyllä se tulee esiin puheessa ennemmin tai myöhemmin, yleensä ennemmin. Ei esim. hyväksytä aborttia ja kerrotaan muka tosi juttuja, miten naiset käyvät tekemässä abortteja siksi, etteivät halua olla raskaana kesän ulkomaan matkan aikana jne.

Vierailija
26/27 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi.

Siinä on jo kaksi turnoffia : polttaminen (kaikenlainen) ja uramies.

Vierailija
27/27 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.