en olisi ikinä uskonut mutta luulin että tulin uskoon. näin unen jossa jeesus puhui minulle ja se tuntui hyvin aidolta ja aamulla näin painauman sängyssä...
kuin joku olisi istuinut mun vieressä sängyllä niinkuin jeesus mun unessa. aloin lukemaan raamattua ja tuntuu kuin elämä olisi parempaa...alkokaan eim aistu ja olen ystävällisempi muille. muita uskoon tulleita täällä?
Kommentit (9)
Oletteko tutustuneet paikallisseurakuntiin? Ottakaapa asia esille siellä esim. sielunhoitajan kanssa, niin voitte rukoilla asiaa yhdessä.
Mäkin näin profeetta Mohammedin ja tulin islamiin. Saankohan yhtäpaljon peukkuja kuin sä?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tutustuneet paikallisseurakuntiin? Ottakaapa asia esille siellä esim. sielunhoitajan kanssa, niin voitte rukoilla asiaa yhdessä.
Mitä rukoiltavaa enää on jos Jeesus on jo nähty?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin näin profeetta Mohammedin ja tulin islamiin. Saankohan yhtäpaljon peukkuja kuin sä?
Mä tulin omaa käteeni. Saanko siitä peukkuja
Näin unta Lentävästä spagettihirviöstä.
Kun aamulla heräsin, päässäni oli spagettisiivilä. Pitisikö tämä ottaa merkkinä? Pitäisikö vähintäänkin vaihtaa spagettimerkkiä, ettei ensi yönä sada vielä kuumaa pastakastiketta päälleni?
Siistiä! Voisitko rukoilla puolestani pyytää Jeesusta käymään minunkin luona? Olen monta kertaa yrittänyt löytää uskon, mutta mitään ei tapahdu.