Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muumimuki- nyyhkytarjoukset alkoivat Torissa

Vierailija
09.08.2018 |

"Tahdon sinun mukisi 10v. lapselleni/lapsenlapselleni/tyttöystävälleni/kumminkaimanserkulleni ja siksi sinun pitää myydä se "kohtuuhintaan" eli samaan hintaan kuin kaupassa"

V*ttu jonottakaa itse !

Kommentit (398)

Vierailija
181/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi osa on valmis vaihtamaan (käytetyn?) iphone 6:n mukiin tai jonkin älykelon ja kaikki haluavat ostaa mukin "kohtuuhintaan" :D

Vierailija
182/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta syksyn tullessa alkavat taas keramiikkakurssit työväenopistossa. Sinne maalaamaan kopio siitä mukista, jonka haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa käräyttää jokainen trokari verottajalle, koska nuo mukit on selvästi ostettu myytäväksi, joten myyntivoitosta pitää maksaa vero.

Verottaja saattaa kiinnistus kyseisten henkilöiden muistakin kaupoista, mikäli niitä tutkimusten yhteydessä tulee esiin.

Oletko tosissasi? 😂

Alkoiko trokaria pelottaa?

Se onkin vakava paikka, kun verottaja tulkitsee myynnin ammattimaiseksi. Siitä ei halvalla selviä.

Nooh, jos olisin noita mukeja hamstrannut useamman myyntiä varten, niin en nyt varsinaisesti yöuniani menettäisi pelätessäni verottajan yhteydenottoa.

Vierailija
184/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on yks aika hyvä

https://www.tori.fi/etela-savo/Ost__10_v_TYTTARELLE_Muumin_paiva_muki_4…

Minusta tuo oli ihan asiallinen ilmoitus. En ymmärrä naureskelua ja mukien hamstrausta. Juu, ei ole laissa kiellettyä, mutta kyllähän se paljon kertoo ihmisistä.

Vierailija
185/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut mitään ongelmaa ostaa verkkokaupasta. Minulla on nyt 18 mukia, ostin itse, mies osti ja laitoin vielä täysi-ikäisen lapsenkin ostamaan. Myyn pikkuhiljaa ja teen kivasti voittoa.

Vierailija
186/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trokareille jää satoja mukeja. Kokonaismäärä Thaimaassa tehdyille mukeille on n. 10 000 kpl ja arvo sen mukainen.

On muuten aika paljon enemmän ku 10 000, veikkaan, että joku 100 000 on lähempänä. Nyt ne ei voi enää sanoa noitten oikeeta määrää ku hinnat romahtaisi. Varmaa melkee sama määrä ku tavis mukejakin, nyt vaan ku kaikki hamstras ne niin loppui äkkiä.

Juuri näin: ei kerrota erän kokoa, saadaan aikaan hype, ja kymmeniä tuhansia mukeja saadaan myytyä päivässä. Jotain kausimukia ei välttämättä mene edes tuota määrää kuluttajille vaikka olisi myynnissä pidemmän aikaa. Sen ostaa vaan ne jotka keräilevät tai jotka pitävät kyseisen mukin ulkonäöstä. Nyt oli koko kansa liikkeellä ansaitsemismielessä jonkun ”harvinaisuuden” perässä.

Vierailija
187/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vain sanon, että tämä muki on kaikkein kaunein kaikista muumimukeista. Siksi sen halusin, ja onneksi yöllä sainkin. Yhden vain, ja ihan käyttöön tulee.

Vierailija
188/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahneet eukot yrittää ulkoistaa jonottamisen toisille?

Mistä tiedät, että ihmiset eivät jonottaneet tai yrittäneet ostaa nettikaupasta ja jäivät vain ilman? Minusta trokarit ovat tässä ahneita.

Vierailija
189/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ollut mitään ongelmaa ostaa verkkokaupasta. Minulla on nyt 18 mukia, ostin itse, mies osti ja laitoin vielä täysi-ikäisen lapsenkin ostamaan. Myyn pikkuhiljaa ja teen kivasti voittoa.

Toivottavasti et saa tehtyä voittoa tippaakaan. 

Vierailija
190/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, nytkö mammoilla on muka rahaa?? Yleensä tähän aikaan kuusta kysellään miten riittää kolme hernettä viidelle hengelle kun tuki tulee kolmen viikon päästä! Niin nyt muka ostettu 500eurolla mukeja 😂😂 tehkää ihmiset oikeesti jotain järkevää, pliiiiiis 😭

Vierailija
191/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on montakin Muumi-mukia, lahjaksi saatuja ...ei tunnu kahvi maistuvan yhtään kummemmalta niistä kuin mukista ilman Muumiakin. Mutta huvinsa kullakin :-)

Vierailija
192/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaahan marras-joulukuuta...Uusi satsi tulee kuitenkin myyntiin.

Vierailija
193/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei mene ostamaan trokareilta mukia, siinähän jäisivät nuolemaan näppejään parhaimmillaan kymmenien mukien kanssa joita kukaan ei halua 😂

Just näin! Malttakaa, kyllä ne sitten kohta on kirppiksilla! Älkää ostako ylihintaan!

Vierailija
194/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku kuvittelee, että hänelle myydään tavara X hintaan 60 €, kun samalla markkinapaikalla tavaran hinnaksi on muodostunut noin 150-200 €, ja siis ihmiset ihan oikeasti maksavat tuon 200 € siitä. Mistä siis nousee kuvitelma, että edes teoriassa voisi joku haluta myydä neljäsosahinnalla??? Eihän kukaan mene supermarkettiinkaan ostoksille ja luule, että sisäfilettä, jonka hinta on 59,90 € / kg saisi sieltä ostettua juuri itselle hintaan 10 € / kg.

Puhdas itsekkyys ja miksei ihan lokkeilukin. Yrittänyttä ei laiteta.

No yrittänyttä ei tietenkään laiteta, mutta kuvitteleeko siis joku ihan oikeasti, että hän voi saada sen kuudella kympillä???

Kyllä minä ainakin voisin myydä kuudella kympillä. Mutta tuo ei ole edes mikään harvinaisuus, tuntuu että niitä oli tehty aika paljon. Jos olisi ollut myynnissä vain 200 kpl niin hinta vois olla jo ihan toinen.

Miksi myisit kuudella kympillä, jos aivan samalla vaivalla yhtä nopeasti saisit siitä 200 e??

Ennemmin myyn halvemmalla jollekkin jolla ei ole rahaa laittaa mukiin noin paljoa.

Mistä tiedät, että jollain tuntemattomalla on tai ei ole rahaa? Siitä, että hän sanoo, että hänellä ei ole rahaa vai :D :D ?? 

Taidat uskoa kaikki valheet ja tarinat, sinua on helppo höynäyttää ja viedä rahasi.

Toki esimerkiksi köyhälle ystävälle voisi myydä halvalla.

Joo uskon, ei se muki enää minun päänvaiva sen jälkeen ole. Myynnin jälkeen mulle on aivan sama millä hinnalla lähtee eteenpäin jos on lähteäkseen. Kaikki ei kuitenkaan ole valehtelijoita. Ei ole minulla niin tiukka rahatilanne että itkisin jonkun satasen perään.

Myisitkö minulle sen muumimukin hintaan 35 euroa? Olen hoitovapaalla oleva pienen pojan äiti, ja hoitovapaan vuoksi rahat on todella tiukoilla. Luemme joka ilta pojan kanssa muumikirjoja iltasaduksi, ja hän todella ilahtuisi, jos sen mukin saisi. Maksan tietenkin postikulut tai voin noutaa.

Terveisin trokari

Vierailija
195/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä vähävaraisen edes olisi maksaa tavallisesta mukista 60 e??? Typeräähän jo se olisi. Säästäisi pennosensa niiden pienokaisten ruokiin.

Vai mahtaisikohan se jälleenmyynti kuitenkin olla näiden nyyhkyilmoitusten taustalla, jos kerran noin persaukisia ollaan? :)

Vierailija
196/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tulee kuukauden päästä ale-laareihin eikä maksa 100 eikä 1000 euroa.

Vierailija
197/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
198/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te tedätte, mikä "muumimuki" on?

Tietenkin tiedetään, se on muki, jossa on muumi -aiheinen kuva. Tyhmänäkö meitä pidät?

Se on keinohedelmöityksen yhteydessä käytetty astia.

Vierailija
199/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan usko. Mistä kaupasta ostit? Toivottavasti tulee eri osoitteeseen tai jää saamatta.

Vierailija
200/398 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te tedätte, mikä "muumimuki" on?

Tietenkin tiedetään, se on muki, jossa on muumi -aiheinen kuva. Tyhmänäkö meitä pidät?

Se on keinohedelmöityksen yhteydessä käytetty astia.

Itse asiassa ei ole alunperin ainakaan. Nimi tulee, kun lesbopari kertoi koti-inseminaatiostaan. He käyttivät muumimukia.