Muumimuki- nyyhkytarjoukset alkoivat Torissa
"Tahdon sinun mukisi 10v. lapselleni/lapsenlapselleni/tyttöystävälleni/kumminkaimanserkulleni ja siksi sinun pitää myydä se "kohtuuhintaan" eli samaan hintaan kuin kaupassa"
V*ttu jonottakaa itse !
Kommentit (398)
"
Muumin päivä erikoismuki 2018
Tyyppi: Kahvikupit, mukit ja lasit, Ostetaan
Ostetaan 2 kpl viime yönä myyntiin tulleita mukeja. Toinen itselle ja toinen vastasyntyneelle kastelahjaksi. Max. 60 eur/kpl."
En antaisi vastasyntyneelle, on turhan painava mukiksi vielä noin pienelle.
"Muumin päivä muki
Mä haluisin ostaa yhden muumin päivä mukin pojalleni 7v. joka muistaisi aina siitä että tänä päivänä alkoi hänen koulutaipaleensa. ja mukin kuvasta poika näkisi istumassa äidin ja itsensä katsoen tulevaisuuteen, että tulevaisuus on valoisa vaikka koulun aloitus pelottikin. olen opiskelija yksinhuoltaja joten en voi maksaa paljon." Nuo on jollain luodolla, näinköhän ehtii kouluun tuolta.
"Muumin päivä muki
Moi!
Jäin ilman Muumin päivä - muumimukia, vaikka kovasti yritin ostaa. Jos sinulla on ylimääräinen myynnissä, ostaisin mielelläni. Teen pienipalkkaista pätkätyötä media-alalla, joten mukin myyntihinnan pitää olla kaksinumeroinen, mielellään lähellä sen oikeaan 29.9e arvoa. Olisitko niin kiva ja myisit? :) Nouto pk-seudulta onnistuu."
Oikea arvo ei taida olla 29.9e. Hassusti ajateltu että oikea arvo määrittyisi näin.
En ymmärrä mikä tässä on ongelma. Mukimyynnistä on tiedotettu ajoissa ja kaikilla on lähtökohtaisesti samat mahdollisuudet saada muki. Nettiin pääsee nykyään lähes kaikki ihmiset ja jonottamaankin, jos on tarpeeksi halua aikaa ja jaksamista. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Nopeat syö hitaat ja jokuhan ne sieltä netistäkin osti pois. Miksi pitää valittaa?
Itse en muumimukeista piittaa ja jos jostain semmonen minulle raahataan niin muutamalla kympillä pistän eteenpäin. 😄
"Muumin päivä-muki 1-3 kpl
Ostetaan Muumin päivä-muki 1-3 kappaletta arabiastoren myyntihinnalla, koska he eivät vaivautuneet hoitamaan hommaa kotiin niin hyvin kun maksamassa ollessa tulee time out-teksti sivuille..."
Miksi edes haluat jos palvelu on mielestäsi huonoa. Äänestä jaloillasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ostetaan Muumin päivä-muki 1-3 kappaletta arabiastoren myyntihinnalla, koska he eivät vaivautuneet hoitamaan hommaa kotiin niin hyvin kun maksamassa ollessa tulee time out-teksti sivuille... "
Joo kyllä, jonotin itse Arabiastoressa tunnin että pääsin maksamaan, toki haluan myydä tämän noin 100 euron arvoisen mukin tuntemattomalle samalla hinnalla kuin itse ostin.
Todellisuudessa se muki on parinkymmenen sentin arvoinen posliinikuppi jossa on tökerösti tehty tuherrus kyljessä.
Arvo on jotain ihan muuta kuin valmistuskustannukset.
T:yhden muumimukin omistajaJos se olisi edes käsintehty niin jotenkin ymmärtäisin, mutta kyse on teollisesti valmistetusta krääsästä.
No ajattele vaikka pokemon- tai jääkiekkokeräilykortteja: pahvinpalasia, mutta harvinaisuuden arvo voi olla huomattava. Ei meidän muiden tarvitse ymmärtääkään keräilijöitä.
Ostaisin
Vierailija kirjoitti:
"Muumin päivä muki
Moi!
Jäin ilman Muumin päivä - muumimukia, vaikka kovasti yritin ostaa. Jos sinulla on ylimääräinen myynnissä, ostaisin mielelläni. Teen pienipalkkaista pätkätyötä media-alalla, joten mukin myyntihinnan pitää olla kaksinumeroinen, mielellään lähellä sen oikeaan 29.9e arvoa. Olisitko niin kiva ja myisit? :) Nouto pk-seudulta onnistuu."
Oikea arvo ei taida olla 29.9e. Hassusti ajateltu että oikea arvo määrittyisi näin.
Tekee pienipalkkaista työtä ja asuu taka-töölössä.. Nyt joku ei aivan täsmää
Vierailija kirjoitti:
"Muumin päivä-muki 1-3 kpl
Ostetaan Muumin päivä-muki 1-3 kappaletta arabiastoren myyntihinnalla, koska he eivät vaivautuneet hoitamaan hommaa kotiin niin hyvin kun maksamassa ollessa tulee time out-teksti sivuille..."
Miksi edes haluat jos palvelu on mielestäsi huonoa. Äänestä jaloillasi!
Ja miten tuo olisi jonkun vika joka on jonottanut sitä mukia koko yön :,D eli hänen pitäisi myydä tuosta syystä siihen hintaan mihin itse osti.
Trokareille jää satoja mukeja. Kokonaismäärä Thaimaassa tehdyille mukeille on n. 10 000 kpl ja arvo sen mukainen.
Aasiassa tehtyjä mukeja ja kansa hullaantuu.
Todellisuudessa se muki on parinkymmenen sentin arvoinen posliinikuppi jossa on tökerösti tehty tuherrus kyljessä.[/quote]
Mikä on Elviksen nimikirjoituksen arvo? Samalla logiikalla sen arvo on 0,0000001 euroa, koska se paperinpala on sen arvoinen. Et taida ymmärtää keräilystä mitään :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muumin päivä muki
Moi!
Tekee pienipalkkaista työtä ja asuu taka-töölössä.. Nyt joku ei aivan täsmää
Juu ja fb:n mukaan matkustellut tässä hetki sitten jenkeissä, jos on sama ihminen (ainut).
Tämä on aika kova kanssa:
"Mahtaako mukin haltuunsa saaneiden joukossa olla ketään, joka luopuisi omastaan muusta syystä kuin rahan kiilto silmissä?
Toivoin saavani yhden mukin yksivuotiaalle uniikiksi muistoksi tästä vuodesta, mutta jäin ilman. Korostan: ei jälleenmyyntiin, vaan lapselle säilytettäväksi.
Olen valmis maksamaan mukista 45 euroa. Vähänhän se on siihen nähden, mitä myyjät pyytävät, mutta...
Pääsen noutamaan Kuopion, Varkauden tai Joensuun seudulta. Leppävirralta, Rantasalmelta.
Paketin kahvia tuon myös tullessani, mikäli saan kaupat tehtyä. Pyydän - mieti asiaa! Etenkin, mikäli onnistuit onnekkaasti hamstraamaan useamman mukin."
https://www.tori.fi/pohjois-savo/Muumin_paiva__muki_jarkihinnalla_49297…
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aika kova kanssa:
"Mahtaako mukin haltuunsa saaneiden joukossa olla ketään, joka luopuisi omastaan muusta syystä kuin rahan kiilto silmissä?
Toivoin saavani yhden mukin yksivuotiaalle uniikiksi muistoksi tästä vuodesta, mutta jäin ilman. Korostan: ei jälleenmyyntiin, vaan lapselle säilytettäväksi.
Olen valmis maksamaan mukista 45 euroa. Vähänhän se on siihen nähden, mitä myyjät pyytävät, mutta...
Pääsen noutamaan Kuopion, Varkauden tai Joensuun seudulta. Leppävirralta, Rantasalmelta.
Paketin kahvia tuon myös tullessani, mikäli saan kaupat tehtyä. Pyydän - mieti asiaa! Etenkin, mikäli onnistuit onnekkaasti hamstraamaan useamman mukin."
https://www.tori.fi/pohjois-savo/Muumin_paiva__muki_jarkihinnalla_49297…
Ai niinku että lapseni, tänä vuonna olit 1 vuotta! Lapsen mielestä varmasti äärimmäisen mielenkiintoista. Varmasti toki se nito-peteri on itse sieltä kuvastosta osoittanut että haluan tämän, ja kyllähän hänen tulee se saada. Kun on niin erityinen.
Onko joku saanut lääkäriltä hoito-ohjeita? Esim että jos juot tästä erikoismukista, verenpainetautisi paranee, tai mikä parempaa vaikka syöpä. Ehkä estyykin. Kaikki sairaudet. Antakaa nyt joku äkkiä muki tai olette syyllisiä kuolemaani!!!
Ostin 2 mukia, joten toisen laitan eräälle muumimukiryhmään fb:n...29,90e e hintaan. Ja kaivan popparit samalla kuinka jengi tappelee siitä :D :D
Minä ainakin halusin kovin, että tänä vuonna syntynyt esikoiseni saa muistoksi elämänsä ensimmäisestä vuodesta tuon mukin! Tämä on sekä itselleni että vauvalleni hyvin tärkeää. Vauvani tarvitsee tuon ainutlaatuisen muiston, kyse ei ole vain jostain mukista vaan siitä, mitä se muki vauvalleni edustaa Jonotin yöllä kaksi tuntia verkkokaupassa ja ostin vauvalleni sen mukin.
Bingo! Arvo on se, mitä joku on tuotteesta valmis maksamaan. Ei siis sen valmistuskustannukset. Oma mukini ei ole edes mikään harvinaisuus, joten veikkaan että jonkun max 2 euroa saisin kirpparilla.