Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muumimuki- nyyhkytarjoukset alkoivat Torissa

Vierailija
09.08.2018 |

"Tahdon sinun mukisi 10v. lapselleni/lapsenlapselleni/tyttöystävälleni/kumminkaimanserkulleni ja siksi sinun pitää myydä se "kohtuuhintaan" eli samaan hintaan kuin kaupassa"

V*ttu jonottakaa itse !

Kommentit (398)

Vierailija
261/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei mene ostamaan trokareilta mukia, siinähän jäisivät nuolemaan näppejään parhaimmillaan kymmenien mukien kanssa joita kukaan ei halua 😂

Mä oon myynyt jo kaksi , toinen 120 eur ja toinen 140 :)

Ja oikeinko olet ylpeä siitä, että ostit mukia vain trokausta varten ja siksi moni, joka olisi mukin halunnut ostaa itselleen jäi ilman? Minun tekis oikein mieli sylkäistä trokarin kuvotusten päälle, niin vähän sellaisia ihmisiä arvostan.

Ja ei, en ole katkera, koska sain mukin verkkokaupasta, mut sylettää niin paljon nuo itsekkäät kusipäät.

Vierailija
262/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei mene ostamaan trokareilta mukia, siinähän jäisivät nuolemaan näppejään parhaimmillaan kymmenien mukien kanssa joita kukaan ei halua 😂

Ja oikeinko olet ylpeä siitä, että ostit mukia vain trokausta varten ja siksi moni, joka olisi mukin halunnut ostaa itselleen jäi ilman? Minun tekis oikein mieli sylkäistä trokarin kuvotusten päälle, niin vähän sellaisia ihmisiä arvostan.

Ja ei, en ole katkera, koska sain mukin verkkokaupasta, mut sylettää niin paljon nuo itsekkäät kusipäät.

Miksi ihmeessä? Myyjä näki vaivaa ja jonotti ja myi mukit jollekin sellaiselle, joka ei jaksanut jonottaa.

ohis, jota Muumimukit eivät kiinnosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaa, en voi ymmärtää tätä muumi-muki hömpötystä! Voisko turhempaa asiaa olla olemassa kuin Muumi-muki?

Ihmiset kerää kyllä turhempiakin asioita. Minä kerään Muumeja ihan käyttöön, muita mukeja ei ole eikä tule.

Vierailija
264/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahneet eukot yrittää ulkoistaa jonottamisen toisille?

Iso osa jonottaneista ja ajoissa verkkokauppaan menneistä jäivät arabian töhöilyn takia ilman.

Vierailija
265/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi niille jotka yrittävät torista tms. mukin löytää, että siellä saattaa olla trolleja joukossa https://ylil auta.org/sekalainen/86649675

Vierailija
266/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Myyjä näki vaivaa ja jonotti ja myi mukit jollekin sellaiselle, joka ei jaksanut jonottaa.

Näin juuri! Itse tyytyväisenä nukuin koko yön ja ostan tuon mukin joltakin sitten 😊

Vierailija
267/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi niille jotka yrittävät torista tms. mukin löytää, että siellä saattaa olla trolleja joukossa https://ylil auta.org/sekalainen/86649675

Jos jollain on fb tunnukset ja haluaa osallistua keskusteluun siellä niin kannattaa linkata tuo keskustelu sinnekin niin ihmiset eivät tuhlaa aikaansa ja hermojaan vajukkien huvittamiseen.

Vierailija
268/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo tulee kuukauden päästä ale-laareihin eikä maksa 100 eikä 1000 euroa.

kerro ihmeessä mistä ale-laareista yleensäkään olet löytänyt näitä spessumukeja, en itse ole kyllä koskaan niihin törmännyt ja mä sentään olen satunnainen keräilijä jonka silmät tahtoo bongata noita mukeja liiankin hyvin. 

Vierailija
269/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä niitä on Torissa pilvin pimein jo myynnissä.Nopealla vilkaisulla taisi olla korkein pyyntihinta 1200€. Kyllä ihmiset on!!!!!

Tarkoitit varmaan, että naiset on.

Eipä ole miesten keskuudessa mihinkään vastaavaan typeryyteen törmännyt. Vai oletteko nähneet, että miehet jonottaisi vaikka jotain uniikkia auton öljynsuodattimen erikoispainosta jossain korjaamon pihassa makuupussissa?

Ei tietenkään. Miehet ovat rehtejä, oikeudenmukaisia ja rehellisiä ja käyttävät pienituloisen perheen ruokarahat elektroniikkaan.

Vierailija
270/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryöstöhinnalla? Jos sitten on olevinaan niin laupias samarialainen, että osti ylimääräisiä mukeja myydäkseen niille, jotka mukia eivät saaneet niin miksei pyydä vaikka viittäkymppiä sen sijaan, että pyytää naurettavia summia?

Rahankiilto silmissä ne noita ylimääräisiä ostivat.

Vierailija
271/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryöstöhinnalla? Jos sitten on olevinaan niin laupias samarialainen, että osti ylimääräisiä mukeja myydäkseen niille, jotka mukia eivät saaneet niin miksei pyydä vaikka viittäkymppiä sen sijaan, että pyytää naurettavia summia?

Ja mitä pahaa on siinä, vaikka olisikin rahankiilto silmissä? Kaikkien pitää tienata rahaa jotenkin. Jos on itse ostanut ne mukit, on oikeus myydä ne eteenpäin siihen hintaan mihin haluaa. Sua sen sijaan ei kukaan pakota ostamaan.

Vierailija
272/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö itekki raapustaa toriin, että kun mun kissat olis halunnu sen mukin tosi kovasti niin voisko joku myydä sen mulle nyt kympillä tai jotain😀

Pyysikö sinunkin kissasi? Ihanaa!

Minulla on kaksi kissa, joista molemmat haluaisivat ihan oman mukin. *kissankuva ja toinen kissankuva*

Olen köyhä, koska kissat syövät paljon. Maksan yhdestä mukista kympin, mutta muki tulee <3 kissalle <3.

Olisin mielelläni jonottanut mukeja yöllä, mutta kissat pelkäävät, jos en ole kotona.

Vierailija
273/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi fazer muki vuodelta 2004 on myynnissä ebay:ssä hintaan 7638 e + postikulut  45e. Siinä on kipolla hintaa!

Vierailija
274/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuolla mukeja jonotti myös miehet. Ja osa ihan omaan kokoelmaansa oli ostamassa mukin. Turha vain naisia pilkata.

Naistenlehdessä oli juttu aikuisen miehestä, jonka kaapit ovat täynnä arvokkaita Muumi-mukeja. Miehen nimeä tai kotipaikkakuntaa ei kerrottu, ettei perhettä ryöstetä.

Juttu oli mielestäni liikuttava.

Vierailija
275/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä niitä on Torissa pilvin pimein jo myynnissä.Nopealla vilkaisulla taisi olla korkein pyyntihinta 1200€. Kyllä ihmiset on!!!!!

Tarkoitit varmaan, että naiset on.

Eipä ole miesten keskuudessa mihinkään vastaavaan typeryyteen törmännyt. Vai oletteko nähneet, että miehet jonottaisi vaikka jotain uniikkia auton öljynsuodattimen erikoispainosta jossain korjaamon pihassa makuupussissa?

No ihan makuasia mitä typeryytenä pitää mutta kyllä miehillä täysin vastaavia turhakepsykooseja on mm pelien, autojen, elektroniikan ja viihteen suhteen keräilyharrastuksista puhumattakaan. Ei tässäkään mitään uniikkia imurinsuodatinta jonotettu.

Vierailija
276/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön aikana ihmiset ovat miettineet yhä houkuttelevimpia vaihtokauppoja mm. Vaihdetaan yksi Marimekon räsymatto-muki (pinkki, tätä myytiin ystävämyynneissä kympillä) Muumin päivään 

https://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Vaihdetaan_Marimekko_Muumiin_4931…;

Lisäksi luovuttamalla kaksi Muumin päivää saisi Stockmann tai talvimukin vaihdossa, suurin osa haluaa ostaa mukin tietysti ovh-hintaan ja aika moni on ostamassa sitä mukia (tai jopa useita mukeja!) pienelle pojalle/vastasyntyneelle muistoksi eikä tietenkään jälleenmyyntiin. Yksi hassu perustelu on myös se, ettei muki saa maksaa paljon, koska se tulee käyttöön.  Osassa ilmoituksissa vedotaan pienituloisuuteen, ettei muki saa maksaa ovh-hintaa enempää ja mielellään postituskin samaan hintaan :D Lisäksi osa on ollut töissä ja kun on yön valvonut on joutunut menemään väsyneenä töihin. Lisäksi monella on ollut merkkipäiviä, jonne muki on luvattu toimittaa ja se pitäisi nyt jostain löytää halvalla.

Vierailija
277/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinullekin kuitenkin raha kelpaa saitpa sitä palkasta tai mistä vaan. Joten mitä v**ua jaksat jankuttaa. Ei ne myyntivoitot kuitenkaan tule näissäkään olemaan kuin jotain satasten luokkaa. Mieti nyt ihan järjellä!

Vierailija
278/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä pahaa on siinä, vaikka olisikin rahankiilto silmissä? Kaikkien pitää tienata rahaa jotenkin. Jos on itse ostanut ne mukit, on oikeus myydä ne eteenpäin siihen hintaan mihin haluaa. Sua sen sijaan ei kukaan pakota ostamaan.

Juu, mustapörssi on kaunis asia.

Vierailija
279/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumi fazer muki vuodelta 2004 on myynnissä ebay:ssä hintaan 7638 e + postikulut  45e. Siinä on kipolla hintaa!

Näköjään suomalainen yritys. Sama myy eilisiä Juhlamukeja ebayssa ja on saanut myytyä jo 13? 150e hintaan.

Vierailija
280/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuinen kirjoitti:

Siskon kummit sai töissään muumi Fazer mukit joululahjaksi ja 6kk myöhemmin läksiäislahjaksi tuollaiset mukit. Nykyäänhän noista maksettaisiin vaikka mitä. Siskon kummitäti heitti ne roskiin kun ei ole niille käyttöä. Onneksi oli älynnyt ne rikkoa huolella ennenkuin vei roskiin ettei kukaan ahne muumikeräilijä saa ilmaiseksi ns arvomukia

Tuollainenhan vain nostaa mukien keräilyarvoa, kun tuotteet vähenee markkinoilta. Mitä vähemmän ko mukeja on olemassa, sitä kalliimpia ne ovat ja sitä arvokkaampia omistajilleen, ahneille keräilijöillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän