Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi omit kaupassa tyhjän hihnan, seisomalla kaukana maksajasta

Vierailija
09.08.2018 |

niin ettei seuraava pysty latomaan ostoksiaan vapaalle hihnalle?
Korrektia olisi siirtyä jonossa eteenpäin kun edellä oleva on jo maksamassa, sinä voit seistä jo siinä kassan toisella puolella, kun maksaja hoitaa maksuaan siinä toisella puolella, kolmas saa laittaa tavaroitaan vapautuneelle hihnalle.
Niin sen kuuluu mennä.
Ei niin että sinä odotat hihnan päässä parin metrin päässä, kun siellä joku maksaa ostoksiaan, omat tavarasi ovat edenneet jo kassan kohdalle ja sinä estät muilta hihnalle pääsyn.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää huohottajat niskassa, kun itse maksan.

Vierailija
2/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassani on niin lyhyt kassahihna, että jos en seiso sen pään kohdalla niin olen edelläni maksajan selässä kiinni. Mikään ei ole ahdistavampaa kuin perseeseen kiinni tuppaajat kassajonossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassani on niin lyhyt kassahihna, että jos en seiso sen pään kohdalla niin olen edelläni maksajan selässä kiinni. Mikään ei ole ahdistavampaa kuin p*rseeseen kiinni tuppaajat kassajonossa.

Vierailija
4/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ensin viestini sensuroitiin ja sitten se tuli kuitenkin kahdesti.

Vierailija
5/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, teit sitten ihan oman aloituksen tästä :D eiköhän aika harvassa ole kuvailemasi henkilöt, hyvä ap.

Vierailija
6/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun änkää lähemmäs maksajaa niin huomaa miten kärkkäästi ihmiset alkaa suojelemaan sitä omaa tunnuslukuaan. On se kumma.

Vierailija
7/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa niitä ostoksiasi kassan läpi yhtään nopeammin, vaikka joutuisit hieman odottamaan.

Vierailija
8/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs kassahihnavillitys jollakin on tänään?

Vierailija
9/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on pitkä hihna. Itse kuljen omien ostosteni mukana juuri(kin) siksi, että vapauttaisin hihnan takanani seuraavalle. Kohteliasta on myös laittaa erotuspalikka omien ostostensa perään, ettei seuraavan tarvitse sitä kurkottaa edessä olevan ostosten yli.

Vierailija
10/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muuten kaikki kaupat asenna sitä maksupäätettä sellaiseen pyörivään telineeseen, jonka voi kääntää itseään kohti vaikkapa sinne linjan päätyyn ja maksaa siellä.. Vain eräässä saksalaisessa kauppaketjussa tämä on keksitty ja hyväksi todettu.

Vierailija
11/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on pitkä hihna. Itse kuljen omien ostosteni mukana juuri(kin) siksi, että vapauttaisin hihnan takanani seuraavalle. Kohteliasta on myös laittaa erotuspalikka omien ostostensa perään, ettei seuraavan tarvitse sitä kurkottaa edessä olevan ostosten yli.

Idiootti!

Ai kun käyn Lidlissä? Kiitos.

Vierailija
12/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan olla juuri oikeassa kohdassa, joten turha syyttää minua.

Vierailija
13/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljet ostostesi mukana? No helvetti, enpä ole tällaista koskaan nähnyt, mutta mielenkiinnolla odotan. Miten talvella, eikö kuraiset kengät sotke hihnaa?

Vierailija
14/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouisakin kaupoissa on "odota tässä"-viiva lattiassa ja se on hyvinkin kahden metrin päässä maksulaitteesta.

Kyllä siinä aika paljon tyhjää hihnaa jää, jos on vähän ostoksia.

Vierailija
15/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, teit sitten ihan oman aloituksen tästä :D eiköhän aika harvassa ole kuvailemasi henkilöt, hyvä ap.

Niin, aihe VAPAA, katsos.

Kyllä niitä on, olen törmännyt kesän aikana kahteen tonottajaan.

Vierailija
16/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta ärsyttää kun jäädään siihen korttipäätteelle nyhväämään tai seurusteleen tutun myyjän kanssa. Parhaassa tapauksessa omat ostokset on jo mennyt kassan läpi mut ei pysty maksaan kun toinen tönöttää päätteellä.

Vierailija
17/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikset käytä itsepalvelukassaa?

Ei harmita tyhjä hihna.

Vierailija
18/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljet ostostesi mukana? No helvetti, enpä ole tällaista koskaan nähnyt, mutta mielenkiinnolla odotan. Miten talvella, eikö kuraiset kengät sotke hihnaa?

Selkokielellä: Etenen kassajonossa samaa tahtia liukuhihnalla olevien ostosteni kanssa. 

Vierailija
19/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin.

Ei vaan, on epäkohteliasta roikkua maksamassa olevan (etenkin kortilla maksavan) niskassa.

Odota sinä ihan rauhassa. Vuorosi ei tule yhtään sen aikaisemmin vaikka yrität etuilla.

Vierailija
20/31 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Näin kuuluu toimia.

Lidlin hihna on melko pitkä, mutta juuri siellä olen törmännyt ihmiseen (tai mieheen) joka jäi tonottamaan siihen tyhjän hihnan päähän.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi