Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuukautiset olisi miehillä, niin heitä ei vaadittaisi ostamaan tai pitämään mitään "kuukautissuojia"

Vierailija
09.08.2018 |

Nehän eivät suojaa kuukautisilta vaan miesten reaktioilta kuukautisiin. Naiset maksavat ja käyttävät epämukavia tuotteita, että miehet välttyisivät näkemästä mitään... Koska miehet jotka väittävät naisia heikoiksi eivät kestä luonnollisia asioita!

"Mutta meillä on armeija", sanoo 25-vuotias neitsyt, joka sai vapautuksen armeijasta...

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisiakaan kukaan pakota pitämään, jätä pois.

Vierailija
2/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun tuntemat naiset eivät ole yhtä idiootteja kuin palstanaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wut?? Siis ilman miehiä me naiset kuljettaisiin veri pitkin kinttuja valuen? Juuei.

Vierailija
4/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 1900-luvun alussa oli ihan tavallista että kuukautisvuotojen annettiin imeytyä hameenhelmoihin, osa valui maahan tai pirtin lattialle.

Vierailija
5/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on totta että menkkasuojien pitäis olla alvittomia. On väärn että valtio rahastaa asiasta jota nainen ei voi valita itse. Nonessa muussakin maassa alvia ei peritä.

Vierailija
6/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehillä olisi kuukautiset, niiden aikana oltaisiin palkallisella vapaalla.

Vierailija
7/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 1900-luvun alussa oli ihan tavallista että kuukautisvuotojen annettiin imeytyä hameenhelmoihin, osa valui maahan tai pirtin lattialle.

No sepä se olisikin mukavaa, tähänkö AP tahtoisi palata?

Vierailija
8/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja suojat kustantaisi valtio.

Vierailija
9/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta se on totta että menkkasuojien pitäis olla alvittomia. On väärn että valtio rahastaa asiasta jota nainen ei voi valita itse. Nonessa muussakin maassa alvia ei peritä.

On sitä usein ehdotettu mutta miehet vastustaa: "mut kun meidän pitää maksaa parranajovehkeet", ikään kuin nuo olisivat jotenkin vertailukelpoisia.

Vierailija
10/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sinä ne siteet pois. Turhaan palstalla parut kolmannen aallon feministien nuoteista.

Vierailija
11/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehillä olis kuukautiset niin menkkasuojat olis keksitty pari vuosituhatta aikaisemmin.

Vierailija
12/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä säkin saikkua saat. Sano että oot sairas ja ripulilla. Jotkut naiset oikeestikin hirveän kipeitä kun on kuukautiset.

Vierailija
13/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wut?? Siis ilman miehiä me naiset kuljettaisiin veri pitkin kinttuja valuen? Juuei.

Kyllä sen ennenkin annettiin saappaaseen valua.

Vierailija
14/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ennen naiset kulkivat mekot tai hameet päällä ilman alushousuja kuukautisten aikana. Kuukautissojat ovat naisten idea.

Vierailija
15/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisia ei ollu ennen yhtä usein, ei edes naimattomilla. Huonon ravinnon vuoksi kuukautisia oli ehkä vain pari kertaa vuodessa. Toisaalta ne alkoikin vasta 16-17-vuotiaana.

Vierailija
16/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on taas kaikki miesten vikaa :D

Vierailija
17/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaan alvittomiksi, joita ei voi valita itse, mutta vapaavalintaisille aiv-kannaksi 50%.

Vierailija
18/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkuin lääkkeet, ruoka ja asuminen on verovapaata koska ne ovat elossapysymiseen tarvittavia välttämättömyyksiä?

Hanki kestositeitä. Tai vielä parempaa, tee itse vaikka vanhoista vaatteistasi.

Vierailija
19/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vuodan mieluummin kuukautissuojaan kuin omiin vaatteisiin sotkien kaikki istuimet.

Vierailija
20/63 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on naiset iät ja ajat käyttäneet jonkinlaisia rättejä suojina. Vaatteita ei ennen haettu tusinoittain muutamalla eurolla HMstä joten tuskin kukaan nyt on vähiä vaatteitaan verellä tietentahtoen tuhrinut.. :D Joku roti nyt näihin juttuihin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä