Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi työnnät edellä olevan ostoksia kapulalla kassahihnalla?

Vierailija
09.08.2018 |

Mikä kiire niitä omia ostoksia on ruveta väkisin tunkemaan jo ennestään täydelle hihnalle? Miksi et laita ostoksiasi kärrystä hihnalle sitä mukaa kun hihnaa vapautuu?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Myöskin takana oleva asiakas joka hakee sitä kapulaa, päästäkseen lastaamaan ostoksiaan hihnalle, mutta kapula on niin kaukana, että tyyppi litistää kehollaan valtaosan ostoksistani...Olen siis miettinyt miten iso vaiva olisi pyytää vaikka minulta se kapula. Usein annankin, mutten aina huomaa.

Tämä on kyllä oma vikasi. Laita se kapula ostoksiesi jälkeen. Sinähän siihen paremmin yletytkin.

Takana tuleva kurottaa OMIEN tavaroidensa taakse kapulaa.

Todella typerä tapa, kyllä se kapula sieltä tulee, pidetään kädet omalla puolella.

Vierailija
22/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Myöskin takana oleva asiakas joka hakee sitä kapulaa, päästäkseen lastaamaan ostoksiaan hihnalle, mutta kapula on niin kaukana, että tyyppi litistää kehollaan valtaosan ostoksistani...Olen siis miettinyt miten iso vaiva olisi pyytää vaikka minulta se kapula. Usein annankin, mutten aina huomaa.

Nykyään pitää ottaa näköjään omien ostoksien jälkeen kapula mahdollisimman edestä ettei takana tuleva survo hihnalle kyynerpäällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan litistää edellä olevan hedelmiä. Kiusa se on pienikin kiusa. Puran vitutus*tani vieraisiin ihmisiin kaupassa.

Huomautan moisesta käytöksestä oitis.

Myöskin jos joku yrittää reppuselkään kerron ettei päästä kassalta yhtään sen nopeammin pois.

Varo vain. Jos estät minua litistämästä hedelmiäsi tai kiipeämästä kassajonossa reppuselkääsi, niin saatan aloittaa sinulla kottikärrykävelyn!

Vierailija
24/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan litistää edellä olevan hedelmiä. Kiusa se on pienikin kiusa. Puran vitutus*tani vieraisiin ihmisiin kaupassa.

Huomautan moisesta käytöksestä oitis.

Myöskin jos joku yrittää reppuselkään kerron ettei päästä kassalta yhtään sen nopeammin pois.

Varo vain. Jos estät minua litistämästä hedelmiäsi tai kiipeämästä kassajonossa reppuselkääsi, niin saatan aloittaa sinulla kottikärrykävelyn!

Voimasi ei riitä