Listataan maailman ihanimpia ääniä
Mä aloitan:
Heinäsirkan sirinä illalla juuri ennen nukahtamista. 🤗
Kommentit (140)
Helsingin metro. Sitä ääntä olen jäänyt kaipaamaan kun kehyskuntaan muutettiin ja ehkä kerran vuodessa tulee tilaisuus (tyyliin työn puolesta) päästä metrolla muutama pysäkki menemään. Ei kuulosta muiden maiden metrot samoilta :( (no, kolmesta muusta metrosta/vastaavasta kokemus mutta kuitenkin)
Vauvan ensijokeltelut.
Siis omien, mutta on ne muidenkin kivoja :)
Tämä on vähän omituisempi: Aamuyöstä näin kesällä kuuluu, kun "kovat jätkät" vetävät täysillä motaria... vaarallista toki, mutta se tuntu, että niillä on hauskaa ja elämän huippuhetket meneillään.
Kun hirveän hyvästelyälämölön jälkeen saat rasautettua ulko-oven vieraiden perästä lukkoon ja asunnon valtaa korvia huumaava hiljaisuus jonka tahdissa voi tanssahdella vaikka lopultakin paskalle tai vetämään leikkeleitä suoraan paketista naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuvan lapsen!
Meillä ovat täysin äänettömiä.
Ettei vain olisi jotain esim. allergiaperäistä tukkoisuutta? Terveen lapsen uni on täysin äänetöntä.
Vauvan nauru.
Tulee ikävä omaa lasta, joka on jo kahdeksan vuotias koululainen.
Kahvinkeittimen porina, kun itse vielä on puoliunessa.
Mies on aamunvirkumpana laittanut aamiaista tulemaan :) Tähän tietysti liittyy myös tuoreen kahvin tuoksu.
Keskelle taotun rautamailan sweet spotia osunut golflyönti.
Hevosen hörinä, heinien rouskutus hiljaisessa tallissa
Juna-aseman äänet, junien saapumiset ja kuulutukset
Lintujen laulu keväällä tai sateen jälkeen, erityisen iloista
Vierailija kirjoitti:
Kissan kehräys.
Tai semmoinen kehräyksensekainen tuhina kun se nuuhkii naamaa <3
Koiranpennun uninen huokaus kun aikansa pyörittyään viimeinen löytää siitä mun vierestä sen hyvän nukkumisasennon ja rauhoittuu nukkumaan. Ja toi vauvan jokeltelu ja nauru on toinen, kuopus jo 10v eli ikävä on itselläkin tuota ääntä...
Nukkuvan lapsen!