Pankkikortti lakkaso toimimasta
Jäi viikon ruokaostokset kauppaan. Soitin Osuuspankkiin ja kysyin syytä, sieltä vastattiin että korttini on lukittu enkä saa uutta ellen maksa xx summa ja tilaa. Miksi pankki tekee näin? Tahallaan? Kiusalla?
Kommentit (3)
Minulla kävi toissapäivänä Nordean kortin kanssa ettei toiminut. Uuden kortin sain nyt elokuussa ja viime viikolla se toimi s-ryhmän kaupassa, mutta k-kaupasa piti lukea se magneettijuova ja käsin allekirjoittaa kuten vuosia sitten. Toissapäivänä otto-pisteessä kone herjasi ettei tällä kortilla voi nostaa rahaa ja ei toiminut s-ryhmässäkään. Piti palauttaa tavarat hyllyyn.
Nordeassa ihmeteltiin kovasti ja luvattiin pikana uusi kortti perjantaiksi. Sitä odotellaan nyt. Sirussa ilmeisesti vika.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kävi toissapäivänä Nordean kortin kanssa ettei toiminut. Uuden kortin sain nyt elokuussa ja viime viikolla se toimi s-ryhmän kaupassa, mutta k-kaupasa piti lukea se magneettijuova ja käsin allekirjoittaa kuten vuosia sitten. Toissapäivänä otto-pisteessä kone herjasi ettei tällä kortilla voi nostaa rahaa ja ei toiminut s-ryhmässäkään. Piti palauttaa tavarat hyllyyn.
Nordeassa ihmeteltiin kovasti ja luvattiin pikana uusi kortti perjantaiksi. Sitä odotellaan nyt. Sirussa ilmeisesti vika.
Minulla taannoin Nordean kortti lakkasi toimimasta. Nordeassa kukaan ei osannut sanoa tarkemmin uuden kortin toimituksesta kuin "jonkin aikaa kestää". Kortin toimitus kesti muistaakseni pari viikkoa. Jouduin nostamaan käteistä pankin konttorista, mikä maksoi. Lisäksi jälkikäteen nordea veloitti uudesta kortista tililtä, koska kortin kuluminen katsottiin asiakkaan viaksi.
Sulkivat kortin koska ap on niin v*tun seniili.