Tulin kampaajalta..mies haukkui hiukseni..
Värjäsin tänään ruskeat hiukset . Kun tulin kampaajalta, niin mies sanoi " No nyt on kunnon ripulitukka" " Laita nyt tuohon vielä punaisia raitoja, niin saat kunnon menkka- ripulilookin. Purskahdin itkuun. Huomenna aion tehdä värinpoiston.
Kommentit (43)
90% prosenttia miehistä pitää vaaleista, hyvärintaisista hoikista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan on mammat herkällä.
Eikö ole parempi, että mies sanoo rehellisen mielipiteensä ja jatkossa tukkakatastrofit vältetään?
Oi, miehen parturireissua odotellessa. Aloittajan kannattaa miettiä valmiiksi, miten loukkaa miestä parhaiten, sitten sanoo miestä herkkänahkaiseksi.
Pälvikaljua siltä kuitenkin löytyy... Voit aina kehua hänen ulkonäköään elokuvatähtimäiseksi. Sopisi esimerkiksi Syvä joki uudelleenfilmatisointiin, banjoa soittamaan.
t. mies jonka mielestä noin ei vain sanota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat ja punaiset hiukset eivät ole kauniit todellakaan.
M 34
Minulla on ruskeat hiukset ja tykkään niistä kovasti. Minusta on ihan sama, tykkääkä mies hiusteni väristä, mutta ei hän ole vaatinut niitä värjäämään. Värjäisitkö sinä hiuksesi, jos tyttöystäväsi ei niiden väristä tykkäisi?
En värjäisi, mutta naisella se on eri juttu. En ole koskaan pitänyt ruskeasta tukasta. Peittää kasvot ja tukka näyttää tunkkaiselta ja raskaalta kasvoihin verrattuna.
Mikä lapsuudentrauma sulla ruskeista hiuksista aktivoituu?
Ja ihan sama juttu se on naisellakin. Käskystä ei tarvitse värjätä jos olet sitä mieltä ettei sinunkaan tarvitse.
ohis.
Miehillä ei aina ole pelisilmää. Mun mies totesi mun isohkosta korvakorusta että "Mikä v***n Rapalan viehe sulla roikkuu korvassa?"
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei aina ole pelisilmää. Mun mies totesi mun isohkosta korvakorusta että "Mikä v***n Rapalan viehe sulla roikkuu korvassa?"
No tuo oli ihan hauska. Toki äänensävy vaikuttaa, ja onko yleistä halveksuntaa kaikkeen noin muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat ja punaiset hiukset eivät ole kauniit todellakaan.
M 34
Minulla on ruskeat hiukset ja tykkään niistä kovasti. Minusta on ihan sama, tykkääkä mies hiusteni väristä, mutta ei hän ole vaatinut niitä värjäämään. Värjäisitkö sinä hiuksesi, jos tyttöystäväsi ei niiden väristä tykkäisi?
En värjäisi, mutta naisella se on eri juttu. En ole koskaan pitänyt ruskeasta tukasta. Peittää kasvot ja tukka näyttää tunkkaiselta ja raskaalta kasvoihin verrattuna.
Mikä lapsuudentrauma sulla ruskeista hiuksista aktivoituu?
Ja ihan sama juttu se on naisellakin. Käskystä ei tarvitse värjätä jos olet sitä mieltä ettei sinunkaan tarvitse.
ohis.
Eikai traumaa tarvita, jos ei jostain pidä vain. En näe heitä vain kauniina kuten vaaleita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Johan on mammat herkällä.
Eikö ole parempi, että mies sanoo rehellisen mielipiteensä ja jatkossa tukkakatastrofit vältetään?
Parasta olla aina rehellinen. Mielestäni sinä olet ruma ja haiset pahalle.
ohis
Minua on aina ihmetyttänyt jos joku on mieltynyt tiettyyn hiusten väriin, lähinnä sitä huomaa jos jonkun hiustyyli sopii hänelle erittäin hyvin. Minulla ei ole edes lempiväriä.
Olisiko miehen pitänyt valehdella että hyvältä näyttää???
Vierailija kirjoitti:
Olisiko miehen pitänyt valehdella että hyvältä näyttää???
Asian voi ilmaista monella tavalla.
Miehellä majoneesia suunpielessä: Ei helvetti, onks joku villikoira raadellut sun naaman ja raiskannut sen kaupanpäälle?
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina ihmetyttänyt jos joku on mieltynyt tiettyyn hiusten väriin, lähinnä sitä huomaa jos jonkun hiustyyli sopii hänelle erittäin hyvin. Minulla ei ole edes lempiväriä.
En minäkään ymmärrä, mitä väliä hiusten värillä on, jos ne vaan näyttää hyvältä. Jos nainen näyttää silmääni hyvältä, niin ihan sama, mitkä hiukset. Yleensä ne on vaaleat, ruskeat, mustat tai punertavat. Kaikki käy.
Ja mieskö muka tietää miltä menkkaripuli näyttää, ja osaa siten verrata hiuksiasi siihen? Rumaksi voi haukkua, ehkä vielä ripuliksikin, mutta että menkkaripuliksi? Enpä usko.
ämmä vaihtoon, eihän tommosta jaksa kukaan täysjärkinen mies
Eroa miehestä, rumaa kielenkäyttöä hänellä. Hiuksista voi sanoa muulla tavalla, jos ne häiritsevät. Jos haluat jatkaa teiniaikuisen sanavarastoa käyttävän vihaisen tyypin kanssa seurustelua niin ok. Ei kyllä kannata
No tulipahan selväksi, että mies näkee sussa vaan sun alapään, kun sut nähdessään tuli semmonen assosisaatio. Vaihda miestä.
Laitatin aikanaan hiustenpidennykset. Mies ei huomannut mitään. Siinä heiluin pitkätukkaisena melkein vuoden ja sitten ne jatkeet poistettiin. Ei mitään havaintoa hänellä tästäkään. Sama juttu koskee vaatteita ja kenkiä. Jos en mainitse, että ostinpa uudet nilkkurit, niin ei se mitään huomaa.
No annapa kun arvataan, menit nyrhityttämään pitkät naiselliset hiukset KananPerseTukaksi, ja sitten vielä siihen päälle Kouvola-väritys ?! Ja sitten ihmettelee että aiheuttaa oksennus ja huutonauru reaktioita.
Mies on narsisti joten sano että valitset ei narskun.
Synkän ja raskaan näköinen kokonaisuus. Ei pisteitä.
Mies