Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin kampaajalta..mies haukkui hiukseni..

Vierailija
08.08.2018 |

Värjäsin tänään ruskeat hiukset . Kun tulin kampaajalta, niin mies sanoi " No nyt on kunnon ripulitukka" " Laita nyt tuohon vielä punaisia raitoja, niin saat kunnon menkka- ripulilookin. Purskahdin itkuun. Huomenna aion tehdä värinpoiston.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruskeat ja punaiset hiukset eivät ole kauniit todellakaan.

M 34

Itse taas kiinnitän huomioni kauniisiin ruskeisiin hiuksiin. Varsinkin jos ovat pitkät , vahvat ja kihartuvat.

https://www.google.fi/search?biw=1280&bih=573&tbm=isch&sa=1&ei=CjNrW7rX…:

Synkän ja raskaan näköinen kokonaisuus. Ei pisteitä.

Mies

Vierailija
22/43 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% prosenttia miehistä pitää vaaleista, hyvärintaisista hoikista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan on mammat herkällä.

Eikö ole parempi, että mies sanoo rehellisen mielipiteensä ja jatkossa tukkakatastrofit vältetään?

Oi, miehen parturireissua odotellessa. Aloittajan kannattaa miettiä valmiiksi, miten loukkaa miestä parhaiten, sitten sanoo miestä herkkänahkaiseksi.

Pälvikaljua siltä kuitenkin löytyy... Voit aina kehua hänen ulkonäköään elokuvatähtimäiseksi. Sopisi esimerkiksi Syvä joki uudelleenfilmatisointiin, banjoa soittamaan.

t. mies jonka mielestä noin ei vain sanota

Vierailija
24/43 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 34

Minulla on ruskeat hiukset ja tykkään niistä kovasti. Minusta on ihan sama, tykkääkä mies hiusteni väristä, mutta ei hän ole vaatinut niitä värjäämään. Värjäisitkö sinä hiuksesi, jos tyttöystäväsi ei niiden väristä tykkäisi?

En värjäisi, mutta naisella se on eri juttu. En ole koskaan pitänyt ruskeasta tukasta. Peittää kasvot ja tukka näyttää tunkkaiselta ja raskaalta kasvoihin verrattuna.

Mikä lapsuudentrauma sulla ruskeista hiuksista aktivoituu?

Ja ihan sama juttu se on naisellakin. Käskystä ei tarvitse värjätä jos olet sitä mieltä ettei sinunkaan tarvitse.

ohis.

Vierailija
25/43 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei aina ole pelisilmää. Mun mies totesi mun isohkosta korvakorusta että "Mikä v***n Rapalan viehe sulla roikkuu korvassa?"

Vierailija
26/43 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei aina ole pelisilmää. Mun mies totesi mun isohkosta korvakorusta että "Mikä v***n Rapalan viehe sulla roikkuu korvassa?"

No tuo oli ihan hauska. Toki äänensävy vaikuttaa, ja onko yleistä halveksuntaa kaikkeen noin muutenkin.

Vierailija
27/43 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 34

Minulla on ruskeat hiukset ja tykkään niistä kovasti. Minusta on ihan sama, tykkääkä mies hiusteni väristä, mutta ei hän ole vaatinut niitä värjäämään. Värjäisitkö sinä hiuksesi, jos tyttöystäväsi ei niiden väristä tykkäisi?

En värjäisi, mutta naisella se on eri juttu. En ole koskaan pitänyt ruskeasta tukasta. Peittää kasvot ja tukka näyttää tunkkaiselta ja raskaalta kasvoihin verrattuna.

Mikä lapsuudentrauma sulla ruskeista hiuksista aktivoituu?

Ja ihan sama juttu se on naisellakin. Käskystä ei tarvitse värjätä jos olet sitä mieltä ettei sinunkaan tarvitse.

ohis.

Eikai traumaa tarvita, jos ei jostain pidä vain. En näe heitä vain kauniina kuten vaaleita naisia.

Vierailija
28/43 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan on mammat herkällä.

Eikö ole parempi, että mies sanoo rehellisen mielipiteensä ja jatkossa tukkakatastrofit vältetään?

Parasta olla aina rehellinen. Mielestäni sinä olet ruma ja haiset pahalle.

ohis

Vierailija
29/43 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina ihmetyttänyt jos joku on mieltynyt tiettyyn hiusten väriin, lähinnä sitä huomaa jos jonkun hiustyyli sopii hänelle erittäin hyvin. Minulla ei ole edes lempiväriä.

Vierailija
30/43 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko miehen pitänyt valehdella että hyvältä näyttää???

Vierailija
31/43 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko miehen pitänyt valehdella että hyvältä näyttää???

Asian voi ilmaista monella tavalla.

Miehellä majoneesia suunpielessä: Ei helvetti, onks joku villikoira raadellut sun naaman ja raiskannut sen kaupanpäälle?

Vierailija
32/43 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina ihmetyttänyt jos joku on mieltynyt tiettyyn hiusten väriin, lähinnä sitä huomaa jos jonkun hiustyyli sopii hänelle erittäin hyvin. Minulla ei ole edes lempiväriä.

En minäkään ymmärrä, mitä väliä hiusten värillä on, jos ne vaan näyttää hyvältä. Jos nainen näyttää silmääni hyvältä, niin ihan sama, mitkä hiukset. Yleensä ne on vaaleat, ruskeat, mustat tai punertavat. Kaikki käy.

Vierailija
33/43 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieskö muka tietää miltä menkkaripuli näyttää, ja osaa siten verrata hiuksiasi siihen? Rumaksi voi haukkua, ehkä vielä ripuliksikin, mutta että menkkaripuliksi? Enpä usko.

Vierailija
34/43 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ämmä vaihtoon, eihän tommosta jaksa kukaan täysjärkinen mies

Vierailija
35/43 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa miehestä, rumaa kielenkäyttöä hänellä. Hiuksista voi sanoa muulla tavalla, jos ne häiritsevät. Jos haluat jatkaa teiniaikuisen sanavarastoa käyttävän vihaisen tyypin kanssa seurustelua niin ok. Ei kyllä kannata

Vierailija
36/43 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
37/43 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulipahan selväksi, että mies näkee sussa vaan sun alapään, kun sut nähdessään tuli semmonen assosisaatio. Vaihda miestä. 

Vierailija
38/43 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatin aikanaan hiustenpidennykset. Mies ei huomannut mitään. Siinä heiluin pitkätukkaisena melkein vuoden ja sitten ne jatkeet poistettiin. Ei mitään havaintoa hänellä tästäkään. Sama juttu koskee vaatteita ja kenkiä. Jos en mainitse, että ostinpa uudet nilkkurit, niin ei se mitään huomaa.

Vierailija
39/43 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annapa kun arvataan, menit nyrhityttämään pitkät naiselliset hiukset KananPerseTukaksi, ja sitten vielä siihen päälle Kouvola-väritys ?! Ja sitten ihmettelee että aiheuttaa oksennus ja huutonauru reaktioita.

Vierailija
40/43 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on narsisti joten sano että valitset ei narskun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi