Onko totta että 23-29 vuotiaana himoittaa naisena eniten??
Koska silloin on parhaat vuodet tulla raskaaksi? Voiko joku nainen varmistaa tän??
Kommentit (26)
Kuukaudesta himokkain aika itselläni on heti menkkojen päätyttyä, joten ei korreloi mitenkään sen kanssa että hedelmällisin aika kuusta olisi se haluttavin. Samoin yli 30veenä vasta rähjähti halujen kanssa potti. Olin toki uorempanakin himokas, mutta yli kolmekymppisenä se nousi potenssiin sata.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa eikä ole edes parhaat vuodet tulla raskaaksi. Parhaat vuodet raskautumisen suhteen on kaiketi noin 16-25 jonka jälkeen alkaa pikkuhiljaa hiipua.
Ei liity mihinkään mutta 35-vuotta on raja mitä ei ensisynnyttäjänä kannata ylittää. Siihen mennessä pitää aloittaa viimeistään yrittämään jos on oikeasti aikeissa saada ollenkaan lapsia, sen jälkeen hedelmällisyys alkaa laskea kuin lehmän häntä.
NHki41 kirjoitti:
Ei, kait ihan tutkitustikin naisilla alkaa himot hyrrätä enemmälti +40 iässä...johtuneeko siitä, että lapset on jo saatu tehtyä, mahdollisesti jopa teini-/aikuisiässä eikä tarvitse enää stressata elämän ruuhkavuosien "pikkuasioilla". Itsekin edustan juuri tuota stereotypiaa ; )
Sitä paitsi seksi nyt vaan tuntuu ihan hel***in paljon paremmalta nyt kuin 2-3 kymppisenä.
Tämä. Olen 43 vuotias. Ja halut huipussaan. Miten rakastankaan miestä. Himoitsen ja haluan. Ei sitä nuorena naisena tiennyt himosta mitään. Nyt pelkkä raavas mies haluttaa. Mutta vaikka himoitsen, olen kiltti, turvallisuushakuinen, rakkauden kaipuinen. En pysty irtosuhteisiin tai pettämään. Mieheni suorastaan palvoo. Toki on vanhempi. Mutta haluaa minua joka päivä. Mm herätti minut tänään klo 7 aamulla, kun halusi aamuseksiä. Ja klo 10 uusinta. Annoin, molemmilla kerroilla vaikka nukutti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis Kaakkois-Suomessa 23v sinkku mies naisseuraa vailla. Saa laittaa mailia minunoma94@gmail.com :)
Edelleen seuraa vailla;)
Juuri pari tuntia sitten rakasteltiin taas, vaimo sai aika äänekkään orgasmin allani, liikutti lantiotaan kiihkeästi ja oli ihanaa laueta sitten samaan aikaan, kun vaimo piti pakaroistani kiinni. Edellisen kerran teimme sen toissapäivänä....