Onko totta että 23-29 vuotiaana himoittaa naisena eniten??
Koska silloin on parhaat vuodet tulla raskaaksi? Voiko joku nainen varmistaa tän??
Kommentit (26)
Mä olen nyt 27 ja tuota himotusta ĺodotellessa.. tosin lapsetkin tehty jo parikymppisenä, joten ehkä kehokin nyt tajuaa ettei tarvi enää pakertaa xD
Ei pidä paikkaansa! Olen 56 v nainen ja himot vaan lisääntyneet vuosi vuodelta :D Verrattuna aikaan kun olin pari,-kolmekymppinen, olen paljon kiimaisempi nykyään, tekis mieli koko ajan naida kuin kani ja mahlat virtaa !
Ei. Miesten himo pitää huolen, että lisääntyminen tapahtuu. Nainen haluaa turvaa koska se on parasta jälkikasvulle.
Himot yltyy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska silloin on parhaat vuodet tulla raskaaksi? Voiko joku nainen varmistaa tän??
Himottaa vielä kauan. Naisen himo yltyy kun ei enää tarvitse pelätä tulevansa raskaaksi. Siksi monilla vanhemmilla naisilla on nuorempi mies. Vanhat miehet kun ei vaan enää pysty.
Korjataan: "Siksi moni vanhempi nainen saattaa toivoa saavansa nuoremman miehen."
Mulla himot kunnolla vasta alkoivat 35 vuotiaana. Kävin silloin sterissä ja huomasin mikä taakka se jossain alitajunnassa alati nakertava raskauden pelko onkaan. Huomasin sen vasta kun siitä vapauduin. No, mies tykkäsi kovasti vaikutuksista. 😁
Vierailija kirjoitti:
NO EI PIDÄ PAIKKAANSA.
Huonoa rakastajaa ei himoitse oli minkä ikäinen vaan.
Mulla himot alkoi 47 vuotiaana kun erosin. Nyt mulla on 32v fwb
Ei, kait ihan tutkitustikin naisilla alkaa himot hyrrätä enemmälti +40 iässä...johtuneeko siitä, että lapset on jo saatu tehtyä, mahdollisesti jopa teini-/aikuisiässä eikä tarvitse enää stressata elämän ruuhkavuosien "pikkuasioilla". Itsekin edustan juuri tuota stereotypiaa ; )
Sitä paitsi seksi nyt vaan tuntuu ihan hel***in paljon paremmalta nyt kuin 2-3 kymppisenä.
Ei pidä paikkaansa eikä ole edes parhaat vuodet tulla raskaaksi. Parhaat vuodet raskautumisen suhteen on kaiketi noin 16-25 jonka jälkeen alkaa pikkuhiljaa hiipua.
Itsellä himot on alkanut kolmenkympin jälkeen lisääntyä. Nykyään olen parisuhteessa parikymppisen miehen kanssa ja halujen määrä hänen kanssaan kohtaa hyvin. Itse olen 32.
Ei. Omat himot kasvoivat räjähdysmäisesti 50+.
Naisen seksihalut eivät korreloi mitenkään raskaaksi tulemisen kyvyn kanssa.
Minunkin seksidraivi voimistui vasta päälle kolmikymppisenä kun lapset oli tehty.
Lisäksi kaikki hormonaaliset ehkäisyt kuten e-pillerit etenkin, veivät seksihalut. Onneksi sit pääsin sterilisaatioon ja hormonitasapaino sai olla luonnollinen.
Henkiset asiat, kuten oman seksuaalisuuden löytäminen vanhempana, vapaus harrastaa seksiä ilman raskaudenpelkoa, nuoruuden estojen kaikkoaminen jne vaikuttavat eniten seksihaluihin ja kun siitä nauttii täysillä, haluaa aina lisää.
Mulla on tällä hetkellä seksuaalisesti elämäni aktiivisinta aikaa ja tekee mieli monta kettaa viikossa, toivottavasti kestää kauan.
N46
Olemme vaimon kanssa kohta kuuskymppisiä ja nyt viimeisen 10 vuoden aikana halut ovat vain kasvaneet, etenkin vaimosta on tullut "aina melkein valmis" seksiin. No, käytännössä rakastelemme 2-3 krt/viikko.Vaimo voihkii alla aina nautinnosta ja kertoo koska orgasmi tulee. Jos hän on sillä mielellä, teen kielellä ensin yhden ja sitten sisällä ollessa saa toisen. Kumpaakin on ihana antaa ja sitten laueta sisään, kun hän pitää kaluni juuresta sormilla hyväillen kiinni.
Varmaan pitääkin noin yleisesti ottaen paikkansa, minä olen kyllä nyt viiskymppisenä paljon himokkaampi kuin olin silloin.
Monilla halut pompsahtaa siinä neljänkympin kieppeillä. Olen itse pian 37v. ja koko ajan voisin olla hommissa. Nuorempana pihtailin enkä juurikaan piitannut koko panemisesta. :D
Täällä olis Kaakkois-Suomessa 23v sinkku mies naisseuraa vailla. Saa laittaa mailia minunoma94@gmail.com :)
Himot yltyy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Himottaa vielä kauan. Naisen himo yltyy kun ei enää tarvitse pelätä tulevansa raskaaksi. Siksi monilla vanhemmilla naisilla on nuorempi mies. Vanhat miehet kun ei vaan enää pysty.
Tutkimukset eivät tue tuota väitettä. Naistenlehtien voimaannuttamishöpinät toki tukevat.
NHki41 kirjoitti:
Ei, kait ihan tutkitustikin naisilla alkaa himot hyrrätä enemmälti +40 iässä...johtuneeko siitä, että lapset on jo saatu tehtyä, mahdollisesti jopa teini-/aikuisiässä eikä tarvitse enää stressata elämän ruuhkavuosien "pikkuasioilla". Itsekin edustan juuri tuota stereotypiaa ; )
Sitä paitsi seksi nyt vaan tuntuu ihan hel***in paljon paremmalta nyt kuin 2-3 kymppisenä.
Laitapa linkki noihin väittämiisi tutkimuksiin.
http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/5340920/Mieluisin_ja_toteutunut_yhdynta…
http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/5354693/Tuntee%20seksuaalista%20halua%2…
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/naisten_seksuaalihairiot/seksuaa…
"Aiheesta on kuitenkin tehty lukuisia tutkimuksia ympäri maailmaa. Yhteistä tutkimustuloksissa on haluttomuuden yleisyys ja seksuaalisen haluttomuuden ja/tai mielenkiinnon puutteen lisääntyminen iän myötä. Erityisen voimakas lisäys tapahtuu 55-60-ikävuoden jälkeen.
Suomessa asiaa on tutkinut perusteellisesti prof. Osmo Kontula. Hänen mukaansa 35 %:lla suomalaisista 18-74 -vuotiaista naisista esiintyy seksuaalisen halun puutetta ja ilmiö yleistyy iän karttuessa siten, että 18-24-vuotiasta haluttomuutta esiintyy 15 %:lla, 35-44-vuotiaista 21 %:lla ja yli 55-vuotiaista yli puolella."