Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset tyypit sinulle juttelee?

Vierailija
08.08.2018 |

Tarkoitan tuntemattomia ihmisiä, jotka alkavat sinulle juttelemaan, lasketaan myös huutelut. Katsotaan löytyykö tässä tiettyä tyyppiryhmää ylitse muiden!

Minulle juttelee tuntemattomat vanhukset, mammat ja papat. Iskurepliikkejä ja kehuja tulee rikollisen näköisiltä miehiltä :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten samat kuin Ap:llä, mutta lisäksi lapset tulevat papattamaan.

Vierailija
2/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri kukaan.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnet huutelee. Joskus vitsejä, joskus yrittävät pummia olutta kävellessäni salkun kanssa ulos kaupasta.

Vierailija
4/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamumiehet, spurgut ja joskus mummelit.

Vierailija
5/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti mulle juttelee spurgut ja muut epämääräisen näköiset tyypit.

Vierailija
6/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee lapset ja toiset koiraihmiset (tai puhuvat ehkä koiralleni), sekä harmillisesti valittajamammat, semmoset vähän jo päästään lahonneet. Valittavat bussikuskeita ja lapsistaan, säästä, minusta, siitä kuinka kaikki on kallista ja mm. vanhempieni piittaamattomuudesta, koska vanhempani eivät hae minua koulusta (olen siis aikuinen ja käyn töissä).

Vierailija
7/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin kukaan. Usein ihan mietin lenkille tai kaupungille lähtiessä että tulisipa joku juttelemaan. Siis vaikka joku mummo tai laitapuolen kulkija edes. Olen yksinäinen 40v nainen ja nyt kesäloman aikana oikeastaan jutellut vain lasteni ja siskoni kanssa.

Vierailija
8/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ihmiset, varsinkin naiset, tulevat juttelemaan. Moni tuntuu kaipaavan juttuseuraa ja osa avautuu vaikeistakin asioista. Tykkään jutella mummujen kanssa, koska omani omat kuolleet.

Vierailija
9/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina toisinaan kysytään reittiä tai tullaan lobbaamaan uskonasioita. Joskus provosoin myös ikätovereilta outoja irrallisia kommentteja mutta en niitä jutteluksi laskisi. :(

Vierailija
10/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutelee juopot lihavat 50+ v ukot. Ulkomailla ihan kaikenlaiset: nuoret, vanhat, miehet, naiset, lapset.

Vierailija
11/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei kukaan. Joskus kaupassa vanhemmat naiset kysyvät esim. jostain tuotteesta tai puhuvat muuten vaan, kun satutaan samaan kohtaan. Ulkomaalaiset turistit kysyvät neuvoa tai kerran pyysivät ottamaan kuvan heistä. En kyllä ottanut vaan pakenin hymyillen :) Sori, heille mutta olen liian ujo ja vielä surkea enkussa.

Vierailija
12/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit , koirankautta olevat tutut , muutamat veljeni tutut  , vanhemmat 50+ miehet (jotkut oikeasti hieroo tuttavuutta sinnikkäästikin) muutamat vilkuttaa ja moikkaa aina vaikka en tunne ja mä moikkaan takasin (kukaan näistä ei ole spurgu , vaan ihan mukavantuntuisia tyyppejä) :D  

Sitten vielä jotkut spurgutkin/narkit tulevat limaisesti flirttailemaan/juttelemaan tai ovat vaan helvetin outoja. Niin ja mamumiehet kehuvat tai tekevät tuttavuutta. 

Harmi että omanikäiset miehet ei paljoa uskalla lähestyä vaikka katseita olisi molemminpuolin ja näytän vihreää valoa. 

Vierailija
13/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pummit lähinnä.

Vierailija
14/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurit , koirankautta olevat tutut , muutamat veljeni tutut  , vanhemmat 50+ miehet (jotkut oikeasti hieroo tuttavuutta sinnikkäästikin) muutamat vilkuttaa ja moikkaa aina vaikka en tunne ja mä moikkaan takasin (kukaan näistä ei ole spurgu , vaan ihan mukavantuntuisia tyyppejä) :D  

Sitten vielä jotkut spurgutkin/narkit tulevat limaisesti flirttailemaan/juttelemaan tai ovat vaan helvetin outoja. Niin ja mamumiehet kehuvat tai tekevät tuttavuutta. 

Harmi että omanikäiset miehet ei paljoa uskalla lähestyä vaikka katseita olisi molemminpuolin ja näytän vihreää valoa. 

Tuli mieleen viesti 12. Minulta myös pyydetty paljon apua että missä on mikäkin, olen surkea neuvoja. Yksi ulkomaalainen tyttö pyysi ottamaan kuvan ja otin. Ja tosiaan pummeja jotka ovat pyytäneet onko mulla heittää rahaa, ja olen heittänyt muutamalle muutaman euron.

Vierailija
15/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen viesti 12. Minulta myös pyydetty paljon apua että missä on mikäkin, olen surkea neuvoja. Yksi ulkomaalainen tyttö pyysi ottamaan kuvan ja otin. Ja tosiaan pummeja jotka ovat pyytäneet onko mulla heittää rahaa, ja olen heittänyt muutamalle muutaman euron.

Korjaus, viestistä 11. 

Vierailija
16/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan. Joskus kiinalaiset turistit pyytää ottamaan kuvan itsestään 😄. Ei tullut kyllä Suomessakaan.

N39, asun keskieuroopassa

Vierailija
17/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin ottaen en juttele tuntemattomien kanssa kaupungilla keskellä kirkasta päivää - eikä nähdäkseni juttele juuri muutkaan. Yksittäisiä tapahtumia, tienkysyjiä, bussinkysyjiä tmv. en laske.

Vierailija
18/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan. Harvoin joku spurgu tai pummi sanoo jotain.

Yksi erikoisuus on, että aika usein mua on pyydetty ottamaan jostain ryhmästä kuva heidän kamerallaan. Jotain luottoa siis löytyy :)

M39

Vierailija
19/21 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomat ihmiset ja julkkiksetkin jäävät keskustelemaan kanssani kaupungilla pitkiä ja syvällisiä keskusteluja. Jos joku tuntematon keskustelija tunnistaa minut niin toivotan hyvää elokuun jatkoa ja totean muistavan kaikkia keskusteluja ja keskustelijoita lämmöllä. Keskustelut ovat elämän suola!

Vierailija
20/21 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun melkein päivittäin jonkun tuntemattoman kanssa kaupungilla. Usein ulkomaalaisia, jotka kysyvät neuvoa, välillä huumeidenkäyttäjiä. Asun pääkaupunkiseudulla.