Lue keskustelun säännöt.
Miksi nykyään niin monella on suolisto-ongelmia?
08.08.2018 |
Ravataan paskalla kymmeniä kertoja päivässä, ei voi syödä sitä eikä tätä, aina on vatsa sekaisin. Mistä nämä johtuu? Antibiootit? Liian hyvä hygienia?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ruuasta on jalostettu pas*aa. Viljan ja lihan ravintoarvot eivät ole samalla tasolla kuin aiemmin. Lisäksi nämä "kasvinsuojeluaineet" kyllä tuntuvat, kun niitä tarpeeksi kauan mahaansa mättää.
Itse olen allergisoitunut kauralle nyt aikuisena. Sitä tungetaan joka paikkaan, saakeli kun lakritsissakin voi sitä olla.
Minulla aina töissä p lensi kuin varpusparvi. Ihmettelin, mikä siinä voi olla. Työ on kivaa, samoin kollegat, en stressaa vaan menen mielelläni töihin. Syön samaa kuin lomilla (minulla on eväät mukana). Vaiva poistui, kun ymmärsin olla juomatta vettä töissä. Olen ottanut hanasta vettä juodakseni ruuan kanssa ja kahvit juonut myös, mutta sitten kun aloin ottaa termariin kotikahvit mukaan ja vesipullon, josta hörpin pitkin päivää ja ruuankin kanssa, loppui kuin seinään sekin ripuli. Itse asun kaupungin toisella laidalla, jonne vesi tulee eri suunnasta. Työpaikan vesi maistuukin oudolta. Putket on uusittu jokin aika sitten, joten kyse ei voi olla liian vanhoista putkistakaan. En olisi edes ymmärtänyt syyttää hanavettä, johon periaatteessa voi Suomessa luottaa, mutta kerran oli muutaman päivän ajan joku putkirikko ja koko kaupunginosasta vesi katkaistu ja jouduin ottamaan kotoa vedet ja kahvit mukaan.