Parinvaihto kiinnostaa mutta leimautuminen pelottaa.
Kovasti kiinnostaisi kokeilla seksiä kolmannen pyörän tai parin kanssa mutta ongelma on että asutaan niin pienellä paikalla että ei uskalleta leimaantumisen pelossa edetä asiassa.
Onko muita saman ongelman kanssa tai miten ootte ratkaissut asian?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nääh, luovutan. Hän ei kykene sellaiseen keskusteluun ja melko suurella varmuudella loukkaantuisi.
Kummasta on suurempi hyöty: arvuutella täällä foorumilla vai viestiä selkokielellä?
Jälkimmäisen myötä "melko suurella varmuudella" muuttuu ihan joksikin muuksi.
Ja kumpi on parempi "melko suurella varmuudella loukkaantuisi" ja sinä mietit ja pohdit asiaa vai että "otat riskin" ja otat itseäsi niskasta kiinni siirryt asiallisen, selkeän ja suoran viestinnän puolelle jota voisi uskoa kumppanisikin arvostavan. : )
Helpommin sanottu kuin tehty. Järjellä moni asia on helppoa, mutta kun meillä ihmisillä on myös tunteet. Noin herkissä ja tärkeissä asioissa voi olla vaikea suoraan avata sisimpänsä toiselle. Varsinkin jos on epäilys, että toinen tuomitsee ja haukkuu tai pelästyy ja pakenee.
Oma seksielämäni on hyvinkin laaja-alaista. Kiihotun kovemmasta menosta ihan samalla tavalla kuin hellemmästäkin.
On mukavaa kun eroottinen elämä on vaihtelevaa ja ainakin itselläni on kausia jolloin olet todelline nymfonaaninarttu ja sitten tulee kausia, että on vain vaniljaseksiä tai seksielämä on vähäistä...
Tiedoksi myös, että sub-tilanteissa fiilis ja kiima kasvaa pikkuhiljaa. Se miten saa esimerkiksi raipasta lopussa olisi täysi mahdottomuus session alussa.
t. Subnarttu
subnarttu, kuinka monen miehen kanssa olet ollut yhtäaikaa?
https://yle.fi/uutiset/3-10351495 Ylen jutussa kaksi eri ikäistä paria kertoo kokemuksensa ja puhetta on just tuosta, että kertooko läheisille vai ei. Molempien kokemukset on olleet hyviä...
Vierailija kirjoitti:
subnarttu, kuinka monen miehen kanssa olet ollut yhtäaikaa?
Joskus määrä on korvannut laadun ja mukana on ollut 6 miestä. Mahdollisuus olisi ollut enempäänkin mutta siihen jäi. Itse tuli tehtyä se virhe, että ahnehdin ja otin toisena miehenä todella isokaluisen kaverin ja sitten seuraavat miehet meni vähän "hukkaan". Mukavaa silti.
t. Subnarttu
Vierailija kirjoitti:
Kovasti kiinnostaisi kokeilla seksiä kolmannen pyörän tai parin kanssa mutta ongelma on että asutaan niin pienellä paikalla että ei uskalleta leimaantumisen pelossa edetä asiassa.
Onko muita saman ongelman kanssa tai miten ootte ratkaissut asian?
Minulla on astetta pidemmällä pelot.
Tarvitsee rohkaistua ja kertoa vaimolle halusta ottaa toinen mies mukaan hetero meiningillä. Ollaan vähän puhuttu teoriatasolla mutta ei tarkemmin. Oli silloin "periaatteessa kyllä mutta" mieltä.
No mittahommiin en ryhtynyt, mutta sanoisin, että oltiin mallissa 20 plus ja sairaan paksu.... Yhtäaikaa rajoilla, että onko tämä kivaa, mutta kyllä sitten jo seuraavana päivänä oli polte asiaan, että milloin uudelleen....
Jani22, sinulle sanoisin, että kerro rohkeasti.... Asia tulee selvitettyä. Odota oikeaa hetkeä.... Lue vaikka netistä jotain lehtijuttua tai tartu tilanteeseen kun radiossa tai telkkarissa asiaa sivutaan. Sano vaikka, että toi kiihottaa jotenkin oudolla tavalla... siitä se sitten lähtee eteenpäin.
t. Subnarttu
Jani22,
Tuli mieleen, että voit käyttää tätä blogia avuksesi. Kerro kullalle, että törmäsit blogiin ja että oli pakko lukea alusta loppuun kun se oli niin kiihottava.
Kiimainen blogi mut kannattaa lukee aika järjestyksessä. Onkohan toi kaikki totta?
Totuudesta en tiedä, mutta housut märkänä luin tuota mökkiviikonloppua bussissa.
Pohjanmaalta kirjoitti:
Täälä myös yksi vaimo pieneltä paikkakunnalta haluais löytää avomielisen parin. Hankala vaan lähtee etsii. Täälä ainaki kaikki ainaki tutut on kovin sellaisia jäykkiä ja vakavia :/ ja harmi ettei mies halua mitään tuollaista niin se myös vaikeuttaa. Edes etsiä paria kenen seksitouhuja sais livenä katsoa.
Täällä olemme n50 ja m56 normaali kokoisia ja työssä käyviä, liikumme asunto autolla ja haluaisimme tavata.
Vierailija kirjoitti:
Nautin alistettuna olemisesta koska se sisältää myös hellyyden osaavissa käsissä.
Seksi on monesti roughia. Mua naidaan, piiskataan, käytetään, sidotaan ja pakotetaan. Seksin jälkeen on usein mustelmia kehossa.
Kaikki tämä raju seksi päättyy kuitenkin aina huipennuksen jälkeen silittelyyn ja hellimiseen.
T. Subnarttu
Samaistuin tähän! Loppuhoito on todella tärkeä osuus piiskaleikkejä.
Tapaaminen on niin luottamuksellinen että ei siitä hiiskuta. Jos ei voi luottaa on väärien ihmisten kanssa tekemisissä.
Oletko jo päässyt kokeilemaan? Minä ja miesystäväni silloin tällöin puhutaan kimppakiva fantasioista ja se kiihottaa molempia, edelleen pysynyt vain fantasiana. Eräs krt miesystävä oli nähnyt unen missä itse panee mua takaapäin ja minä otan samalla joltain toiselta mieheltä suihin. Kiihottais joskus päästä kimppaileen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo päässyt kokeilemaan? Minä ja miesystäväni silloin tällöin puhutaan kimppakiva fantasioista ja se kiihottaa molempia, edelleen pysynyt vain fantasiana. Eräs krt miesystävä oli nähnyt unen missä itse panee mua takaapäin ja minä otan samalla joltain toiselta mieheltä suihin. Kiihottais joskus päästä kimppaileen.
Tsemppiä ja onnea swingertouhuihin! Kannattaa lukaista viikonlopun keskusteluita hieman alempaa, ja haulla löydät muitakin keskusteluita kuin tämän, nostamasi ;)
Hauskaa. Luin tätä ja huomasin oman viestin vuodelts 2018 tuolta alusta. En yhtään muistanut. Kyllå on asiat siitä menny eteepäin. Oon löytänyt xun. Nähny pareja tutustumisen merkeissä ja jopa mun pikkukylästä ja lähipikkukylistä. Ja mies pikkuhiljaa mukana :) wildclubille marraskuus ekan kerran ikinä.
Miksi kukaan antaisi satuttaa itseään tuolla tavalla? En ymmärrä!