Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parinvaihto kiinnostaa mutta leimautuminen pelottaa.

Vierailija
08.08.2018 |

Kovasti kiinnostaisi kokeilla seksiä kolmannen pyörän tai parin kanssa mutta ongelma on että asutaan niin pienellä paikalla että ei uskalleta leimaantumisen pelossa edetä asiassa.

Onko muita saman ongelman kanssa tai miten ootte ratkaissut asian?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä, suunnitelmissa ois toteuttaa jollain muulla paikkakunnalla. Tosin jos löytyis toinen samoista asioista kiinostunut pari, niin tuskin se tieto siitä minekkään leviää. Ja taas toisealta rohkeesti vain pitäis olla sitä mitä itse haluaa ja olla liikaa välittämättä muiden mielipiteistä.

Vierailija
2/39 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei haittaisi pienelläkään paikkakunnalla jos olisi luottokumppanit. Mutta monasti tuntuu että ei sitä niin uskalla pienellä paikalla olla oma itsensä kun on intiimeistä asioista kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä myös yksi vaimo pieneltä paikkakunnalta haluais löytää avomielisen parin. Hankala vaan lähtee etsii. Täälä ainaki kaikki ainaki tutut on kovin sellaisia jäykkiä ja vakavia :/ ja harmi ettei mies halua mitään tuollaista niin se myös vaikeuttaa. Edes etsiä paria kenen seksitouhuja sais livenä katsoa.

Vierailija
4/39 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan käyty alan bileissä. Iralla ja jasulla.

Otetaan lomareissun kannalta kun kirkkonummi ja Jyväskylä on meistä riittävän kaukana.

Iralla hienot faciliteetit, mutta ekakertalaisille suosittelen jasun bileitä. Niistä mekin harrastus aloitettiin. Niissä ei ole kynnys korkealla.

Googleen joko "iran bileet" tai jasun bileet löytyy "biletystä pilke silmässä" hakusanalla.

Vierailija
5/39 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasun bileet on hyvät koska sieltä voi paeta kätevästi jos homma alkaa tuntumaan ahdistavalle tai muuten tulee toisiin aatoksiin ja ne on siis ihan baarimitti jossa samanhenkiset tapaa. Toimii sekä pareille että sinkuille. Irallehan on sinkkumiesten melko mahdoton päästä.

Vierailija
6/39 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ratkaisu hakea seuraa jostain isommasta kaupungista ja tavata vaikka hotellissa tai vuokramökissä siellä?

Vierailija
7/39 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa oli mainittu jasun bileet. Hyvät bileet kyllä. Myös me aloitimme niistä. Niitä biletä ei kuitenkaan ole kuin pari kertaa vuodessa, joten kannattaa mennä xu:hun jossa on parinvaihtajat ja swngersit sulassa sovussa. Siis sinkut myös. Siellä on bileitä ympäri suomen joten saa seuraa jos haluaa.

Jasu on kirjoittanut asiasta hyvän koonnin. Löytyy osoitteesta

http://jasunbileet.blogspot.com/2017/03/hyva-sivusto-kolmansille-pyoril…

Itse pidetään taukoa tällä hetkellä kimppailusta isommassa mittakaavassa. Löydettiin mukava mies kolmanneksi ja se riittää meille tällä hetkellä. Kätsyä kun apumies löytyi lähes naapurista, eli 30 kilsan päästä. Vaatii aina pientä suunnitelmallisuutta mutta huomenna taas palju lämpenee ja kaksi miestä antaa minulle parastaan.

Jos joku haluaa kysyä aiheesta niin vastaan kyllä.

T. Subnarttu

Vierailija
8/39 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Subnarttu

Olisipa kivaa kun saisi omankin nartun innostumaan lähtemään pippaloihin vaikka edes niin että oltaisiin seinäruusuja.

Vierailija
9/39 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko millä tavalla asiasta puhunut hänelle?

Ehkä osaan antaa vinkkiä.

T. Subnarttu

Vierailija
10/39 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko millä tavalla asiasta puhunut hänelle?

Ehkä osaan antaa vinkkiä.

T. Subnarttu

Kiitos, mutta on niin seksuaalisesti sulkeutunut, että hänen pään sisään on vaikea päästä. Tiedä vaikka tykkäisi, mutta milläs puhut kun vapautuneesti ei seksistä voi muutenkaan jutella. Ainoa mitä olen joskus saanut irti kysyessäni fantasioista tai haluista, oli että ”ota vaan joskus”. Hankalaa olla vapaamielinen persoona kun kumppani on paljon sulkeutuneempi...tosin myös hyvin alistuva ja vietävä, mitä seksiin tulee.

Vierailija
11/39 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, mutta on niin seksuaalisesti sulkeutunut, että hänen pään sisään on vaikea päästä. Tiedä vaikka tykkäisi, mutta milläs puhut kun vapautuneesti ei seksistä voi muutenkaan jutella. Ainoa mitä olen joskus saanut irti kysyessäni fantasioista tai haluista, oli että ”ota vaan joskus”. Hankalaa olla vapaamielinen persoona kun kumppani on paljon sulkeutuneempi...tosin myös hyvin alistuva ja vietävä, mitä seksiin tulee.

Kokeilisitko kysymisen sijaan kääntää viestintää siihen suuntaan että kerrot itse mitä sinua kiehtoo, fantasioistasi ja haluistasi. Ehkä omien tuntojen kertominen voi saada kumppanin vapautumaan ja kertomaan sitten omistaan. : )

Vierailija
12/39 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilisitko kysymisen sijaan kääntää viestintää siihen suuntaan että kerrot itse mitä sinua kiehtoo, fantasioistasi ja haluistasi. Ehkä omien tuntojen kertominen voi saada kumppanin vapautumaan ja kertomaan sitten omistaan. : )

Varovasti yrittänytkin ja joskus sopivan tilanteen kohdalla vihjaillut jo suoraankin, mutta ei ole oikein mennyt perille mitä tarkoitin.

Oma fantasiani olisi antaa naiselleni kaikki ja vähän lisääkin, mutta ellei hän sitä itse halua, niin esim kolmas pyörä olisi minun fantasiani toteuttamista eikä hänen.

Vierailija
13/39 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kaikenlaiset enemmän ja vähemmän selkeät vihjailut ja rivienvälistäviestintäyritykset vaikka sinne naisten keskinäiseen kommunikointiin ja puhu asioista kumppanin kanssa suoraan ja selkokieltä käyttäen niin että molemmat varmasti ymmärtävät. Se ei ole keltään pois. Kun kumpikin ihan oikeasti tietää mikä itseä ja toista kiinnostaa, kaipaa ja kumpikin arvostaa, olette jo paljon pidemmällä.

t. m58 joka ei kovista yrityksistä huolimatta ole oppinut ajatusten lukemisen jaloa taitoa.

Vierailija
14/39 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, luovutan. Hän ei kykene sellaiseen keskusteluun ja melko suurella varmuudella loukkaantuisi.

Vierailija
15/39 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nääh, luovutan. Hän ei kykene sellaiseen keskusteluun ja melko suurella varmuudella loukkaantuisi.

Kummasta on suurempi hyöty: arvuutella täällä foorumilla vai viestiä selkokielellä?

Jälkimmäisen myötä "melko suurella varmuudella" muuttuu ihan joksikin muuksi.

Ja kumpi on parempi "melko suurella varmuudella loukkaantuisi" ja sinä mietit ja pohdit asiaa vai että "otat riskin" ja otat itseäsi niskasta kiinni siirryt asiallisen, selkeän ja suoran viestinnän puolelle jota voisi uskoa kumppanisikin arvostavan. : )

Vierailija
16/39 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitä on yrittää piilotella. Isommassakin kaupungissa on tullut esiin että tuttavapariskunta on swinger. Vaikka yrittivät piilotellakin. Miestä on vähän siitä kiusattukin, vähän säälittääkin. Mutta itsepä läksivät.

Vierailija
17/39 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa oli mainittu jasun bileet. Hyvät bileet kyllä. Myös me aloitimme niistä. Niitä biletä ei kuitenkaan ole kuin pari kertaa vuodessa, joten kannattaa mennä xu:hun jossa on parinvaihtajat ja swngersit sulassa sovussa. Siis sinkut myös. Siellä on bileitä ympäri suomen joten saa seuraa jos haluaa.

Jasu on kirjoittanut asiasta hyvän koonnin. Löytyy osoitteesta

http://jasunbileet.blogspot.com/2017/03/hyva-sivusto-kolmansille-pyoril…

Itse pidetään taukoa tällä hetkellä kimppailusta isommassa mittakaavassa. Löydettiin mukava mies kolmanneksi ja se riittää meille tällä hetkellä. Kätsyä kun apumies löytyi lähes naapurista, eli 30 kilsan päästä. Vaatii aina pientä suunnitelmallisuutta mutta huomenna taas palju lämpenee ja kaksi miestä antaa minulle parastaan.

T. Subnarttu

Rekisteröidyttiin tuonne sivulle ja ihan ilmaiseksi päästiin. Luultiin että on maksullinen.

Vierailija
18/39 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat ilmeisesti xu:ta jonne oli linkki blogissa?

Kokeilin myös tuota linkkiä ja sain ilmaisen jäsenyyden, mutta ilmeisesti se on vaan pari kuukautta ilmainen. Sitten pitää maksaa jos jatkaa käyttöä. Näin ainakin luulen.

Vierailija
19/39 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia asioita subnarttu teet kimpassa? Tai sulle tehdään?

Vierailija
20/39 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin alistettuna olemisesta koska se sisältää myös hellyyden osaavissa käsissä.

Seksi on monesti roughia. Mua naidaan, piiskataan, käytetään, sidotaan ja pakotetaan. Seksin jälkeen on usein mustelmia kehossa.

Kaikki tämä raju seksi päättyy kuitenkin aina huipennuksen jälkeen silittelyyn ja hellimiseen.

T. Subnarttu