Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on lempi/ihnookki maasi?

Vierailija
08.08.2018 |

Kerro lemppari maa:
Inhookki maa:
Jos Afrikkaa ei lasketa

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppari: Norja

Inhokki: Intia

Vierailija
42/49 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosikki: Skotlanti (ei vielä maa, mutta ihan eri asia kuin Iso-Britannia

Inhokki: ihmisoikeusloukkausmaat, kuten Saudi-Arabia, Pohjois-Korea jne (pitkä lista)

Mä luin ton ihmisoikeusloukkausmaat ensin ihmisoikeushautausmaiksi. Toisaalta, kuvaavampi sana se kyllä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokki: Puola

Lemppari: Alankomaat

Vierailija
44/49 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hollannikas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhokki:Venezuela

Lemppari:hollanti

Oikeesti Alankomaat lemppari? Oon asunu täällä nyt 15 vuotta ja on ehkä jopa enemmän perseestä kuin Suomi... :D (Ai miksi? No mainostaa itseään tasa-arvoisena kulttuurien sulatusuunina ja niin suvaitsevaisena kuin olla ja voi, todellisuudessa on ihan hemmetin rasistinen ja patriarkaalinen maa)

Minäkin luulin, että Alankomaat on kuin Pohjoismaat, kunnes tutustuin hollantilaisiin irl ja netissä. Järkytyin todella paljon, miten seksistinen ja vanhoillinen maa se on, nuoretkin ihmiset ja heidän mielipiteensä ja arvonsa. Itse olen jo vanha kääkkä, mutta paljon vapaamielisempi kuin yksikään näistä 25-35 vuotiaista, korkeakoulutetuista ihmisistä.

No nyt kun aloit puhumaan ihmisistä! Mulla on yksi tuttu, korkeasti koulutettu mies (alle kolmekymppinen). Hän ihan oikeasti etsii naisystävää, joka haluaa olla kotirouvana (ja myöhemmin -äitinä), pitää huolta kodin yleisestä siisteydestä ja huolehtia, että miestä odottaa työpäivän jälkeen maukas ja terveellinen ateria. Ai juu ja naisen tulee olla myös älykäs ja korkeasti koulutettu kuten hän itsekin. Valitteli sitten että kun nykypäivän parikymppiset naiset eivät edes osaa tehdä ruokaa. 

Sanoin hänelle että lycka till, tuskin kukaan korkeasti koulutettu nainen sulle vapaaehtoisesti piiaksi suostuu. Suuttui :D 

Muutenkin hollantilaiset on mun mielestä vähän kuin Euroopan Jenkit: ylimielisiä, itseään korostavia, aina oikeassa olevia kovaäänisiä egoisteja. 

Vierailija
45/49 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/49 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokki: Suomi ( Rasistiset Karjala-lippispäiset juntit)

Lemppari: Ruotsi ( Muitakin kun tylsiä kantaväestöön kuuluvia ihmisiä)

Vierailija
47/49 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppari: Islanti

Inhokki: Venäjä

Vierailija
48/49 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki: Italia. Maa jossa on ihan kaikkea. Jokainen kaupunki on täynnä historiaa antiikista lähtien. Mieletöntä taidetta ja arkkitehtuuria jokaisessa tuppukylässäkin. Ihana vaihteleva ruoka, joka on täysin erilaista jokaisessa maakunnassa. Maisemat: löytyy lähes kaikkea lumivuorista ja järvistä aurinkorantoihin ja tulivuoriin.

Inhokki: Venäjä. Tuli ihan sellainen olo siellä, että ihmiset oikein halveksivat ei-venäläisiä siellä. Ainoastaan jotkut nuoret olivat ystävällisiä. Harvat osasivat englantia, joten kielimuuri oli paha. Tästä tuli turvaton olo.

Olen käynyt useimmissa Euroopan maissa ainakin kerran mutta en Euroopan ulkopuolella Venäjää lukuunottamatta.

Vierailija
49/49 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokki: Suomi. Ruma. Tylsä. Ja kylmä maa. Ihmiset kauhean negatiivisia ja tylsiä.

Lempi: Irlanti. Ihanan vehreä maa missä ihmiset ovat todella mukavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän