Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin stalkkaamassa vanhoja koulukaverit fb:tä. En tullu niiden kanssa koskaan toimeen ja nyt ihan naurattaa kuinka kulahtaneita ja rumia ne on :D

Vierailija
08.08.2018 |

Siis melkein kaikki oli rumia ja tyylittömiä :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinä olet säilynyt entiselläsi =)

Tuskin kukaan tulisi sun kanssa toimeen nytkään

Vierailija
2/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kuvasi tänne niin katotaan kuka on kuka

Vierailija
4/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki te vanhenette. :)

Vierailija
5/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kulahtanut ja ruma kuin henkisesti epästabiili ja itseensä tyytymätön, epävarma, katkera.

Vierailija
6/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo niin ap:n olisi hyvä päästää irti katkeruudestaan. Se tekee vain pahaa omalle psyykelle.

Vierailija
7/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa aina nämä. Itse kun ei muututa yhtään =)

Vierailija
8/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se tuottaa mielihyvää kun näkee entisen koulukaverin näyttävän huonommalta kuin itse.

Minä kävin pari vuotta sitten katsomassa koulukiusaajani kuvia. Oli mukava huomata että se oli paisunut. Itse taas olin nuorena aivan luuviulu, nyt 37-vuotiaana olen saanut vähän täytettä vartaloon, niin että näytän juuri hyvältä. Siihen päälle aktiivinen urheilu. Vartaloni pysyy hyvässä kuosissa vielä yli 60-vuotiaana.

Vierailija
9/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tullut heidän kanssaan toimeen ja nyt he ovat rumia. Mikä yhteensattuma!

Vierailija
10/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, millainen tyyli sinulla sitten on oi tyylikäs?

Vierailija
11/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinä olet säilynyt entiselläsi =)

Tuskin kukaan tulisi sun kanssa toimeen nytkään

Minä kaunistuin kouluajoista ja ihmetyttää et noi on noin pahasti rumentunu muteipä haittaa kun en niistä tykänny ap

Vierailija
12/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se tuottaa mielihyvää kun näkee entisen koulukaverin näyttävän huonommalta kuin itse.

Minä kävin pari vuotta sitten katsomassa koulukiusaajani kuvia. Oli mukava huomata että se oli paisunut. Itse taas olin nuorena aivan luuviulu, nyt 37-vuotiaana olen saanut vähän täytettä vartaloon, niin että näytän juuri hyvältä. Siihen päälle aktiivinen urheilu. Vartaloni pysyy hyvässä kuosissa vielä yli 60-vuotiaana.

Mistä tiedät eläväsi siihen asti? Tai ettet jo huomenna halvaannu?

Vierailija
13/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin oon käyny stalkkailemassa joskus vanhoja tuttuja. Kaikki jotka olivat jo yläasteella pullukoita, ovat nykyään sairaalloisen lihavia. Kaikilla silti mies ja lapsia. Myös muutama todella laiha on lihonut aivan järjettömästi :O

Vierailija
14/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri mainitsi aina vastaavia kommentteja ja rehenteli koon 38 kropallaan. Hänellä oli heikko koulutus, mutta koulukaveri oli "vain" kaupanmyyjä ja tuhti.

Ihmettelin, koska työkaveri makasi puolen osaston kanssa töissä, hänen miehensä petti häntä ja he olivat koko ajan rahapulassa. Hän rehenteli ystäviensä koulutuksella joka päivä.

Surullista takertua menneisyyteen, muistella nelikymppisenä ikäviä kouluvuosia ja pönkittää omaa egoa hassuilla tavoilla. 

Vierailija
15/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauretaan nyt kaikki yhdessä oikein mahat kippurassa. On se niin mukavaa.

Vierailija
16/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon huomannut kans että mitä suositumpi joku tyttö oli kouluaikana, sitä surkeammassa kuosissa on nykyään. Johtuu varmaan siitä, että nää "suositut" oli niitä koviksia ja kiusaajia, joita oli muiden pakko mielistellä. Ja älyähän näillä koviksilla ei koskaan paljon ole ollut, joten elämäntavat ovat aina olleet ihan surkeita eli viinaa, tupakkaa, epäterveellistä ruokaa, ei liikuntaa jne. Ja ne suositut pojatkin on nykyään kaljupäisiä kaljamahoja, hah!

Vierailija
17/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkasin yläasteaikaisia ihastuksiani jotka tuolloin yläasteella haukkuivat minua rumaksi. Huh huh minkä näköisiä ovat itse nykyään! En koskisi pitkällä tikullakaan! Kamalia, mitä ihmettä olen heissä nähnyt? Erääseenkin törmään satunnaisesti kaupassa ja ostaa jokaikinen kerta kaljaa ja kalja on mahasta päätellen hyvin maistunutkin...

Vierailija
18/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä olin FB:ssä - yritin myös epätoivon vimmalla etsiä luokkakavereita ja muitakin entisiä kavereita: en löytänyt kuin ihan yksittäisiä.

Kai ne on kaikki kuollu - tai sitten ovat niin köyhiä, ettei niillä ole laitteisiin ja yhteyksiin edes varaa..

No poistuin sitten itsekin, kun mua kävi vain - Pulikaupungin rikollispaskasakki ja duunin se porukka millä ei ole mitään elämää duunin ulkopuolella - kyyläämässä..

Mahdan olla kiinnostava persoona em. ryhmien mielestä (M56, 110kg, 180cm,..) - kai ne vetää handuun meikästä; voivat olla hinttareita.

Vierailija
19/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on provo koska voidaan olettaa että aaveemammat ovat rupsahtaneita ja näin ollen provo herättää tunteita.

Vierailija
20/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole naimisiin mennyt jos vanhoilla nimillä löytyy? hm..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän