Kävin stalkkaamassa vanhoja koulukaverit fb:tä. En tullu niiden kanssa koskaan toimeen ja nyt ihan naurattaa kuinka kulahtaneita ja rumia ne on :D
Kommentit (27)
Oman ikäluokkani yksi suosituimmista pojista on lihonnut hirveästi, arvioisin 15-20kg. Ei ole enää komea. Hassua sinänsä, että itse olen laihtunut ylä-aste ajoista 17kg. Ehkä mun kilot on mennyt sille? 😂 ikää meillä 25. Yllättävän moni muukin ikätoveri on lihonnut/kaljuuntunut. Ei vaikuta mitenkään mun elämään. Silti näitä havaintoja on kiva tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on provo koska voidaan olettaa että aaveemammat ovat rupsahtaneita ja näin ollen provo herättää tunteita.
Tarkoitit aaveepapat. Näppyläisiä, ryhdittömiä ja käsittämättömän lihavia.
Palstalla KAIKKI ovat aaveemammoja. Myös miehet.
Mua viihdytti kun olin perusturvakeskuksessa (= sossussa) arkistoimassa papereita, asiakaskertomuksia, ja tuli parinkin entisen kiusaajan nimet vastaan. Kyllä hykerrytti kun näki miten perseellään niiden asiat nykyään ovat!
Pari muuta pyörittää omaa firmaa ja se myös tekee terää kun kauppalehdestä yms. näkee miten bisnes ei todellakaan kukoista..
Nautin myös kun yhden kiusaajan muijalla on Lymen tauti ja yks ajoi kännissä kiveen, matkustaja kuoli ja saa nyt hävetä lopun ikäänsä.
Muitakin löytyy.
Tulee väkisinkin mieleen, että jotain on jäänyt hampaankoloon kouluajoista, jos vieläkin kiinnostaa mitä vanhat luokkakaverit nykyisin puuhaavat tai miltä näyttävät. Olisi varmaan aloittajallekin parasta päästä yli ikivanhoista asioista ja tapahtumista. Itse en muista vanhojen luokkakavereiden nimiäkään enää, eikä ole väliksikään. Hehän ovat täysin merkityksettömiä ihmisiä minulle.
Jaa, osa vanhentunut ihan normaalisti, muutama näyttää edelleen kauniilta ja ovat tietty hoikkiakin ja erittäin menestyneitä. Mä taidan olla ainoa, joka on repsahtanut pahiten :)
Tulin kyllä suurimman osan kanssa hyvin toimeen.
Hassua kuinka yläasteella kuumimmat tytöt on nyt lihoneet höyrylaivan kokoiseksi ja lapsia usean miehen kanssa 😁
Tarkoitit aaveepapat. Näppyläisiä, ryhdittömiä ja käsittämättömän lihavia.