Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko näkyvät lihakset miehellä oikeasti miinus?

Vierailija
08.08.2018 |

Aina saa lukea kuinka monet naiset toivovat että miehellä olisi "kiva pömppömaha" tai ainakin vähän ylipainoa. Pehmeistä nallekarhuista haaveillaan.

Onko sitten urheilulliset, selvästi lihaksikkaat miehet monelle naiselle turn off? Ja jos on niin miksi ihmeessä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lihaksia saa olla, mutta en tykkää sellaisista, mitkä erottuu ilman niiden jännittämistä.

Vierailija
22/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos miehellä on roid gutti onko plussaa vai miinusta jos muuten on lihaksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän hoikista miehistä, joilla on poikamainen kroppa ja iloiset silmät. Sellaisen kanssa olen naimisissakin. Seukannut olen aikoinani niin lihaksikkaiden pitkien miesten, kuin nallekarhumaisten lyhyiden miestenkin kanssa. Kaikkia on yhdistänyt ne iloiset silmät, joissa on avoin ja läsnäoleva katse.

Vierailija
24/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ellei ole joku hormoonihirviö. Esim. Yleisurheilun em-kisoissa miehillä on näkyvät lihakset ja varmasti monen naisen mieleen 👍

Vierailija
25/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia. Mä tykkään rotevista ja tukevassa kunnossa olevista. Lihaksikas olemus vähän ahdistaa suoraan sanottuna. Parasta on suloinen, empaattinen ja pehmeä kroppainen mies mielenkiintoisella luonteella varustettuna.

Sinuna en olisi kovin huolissaan. Kyllä salimiehille varmasti löytyy ottajia jos ei ihan täysi juntti ole.

Vierailija
26/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
27/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kuten vastauksista näkyy niin naisilla on monia makuja. Itse tykkään myöskin eniten lihaksikkaasta, jolla rasvaa siinä päällä. Erottuvat lihakset ovat omasta mielestäni jotenkin älöttävän näköisiä.. Mutta toisaalta tykkään jos kyynärvarren verisuonet näkyvät. Otan mielummin laihan läskin tai oikeasti ylipainoisen kuin viimeisen päälle treenatun ja kuivan miehen. Mutta kavereistani löytyy paljon noita kuivien salityyppien perään kuolaajia.

Vierailija
28/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen rasvaton tyyppi on yleensä sietämättömän narsisti kalorikyttääjä, jonka maailma koostuu omasta ulkonäöstä ja kuurittamisesta, viettää salilla joka päivä 3 tuntia joista vartin treenaa ja lopun aikaa ihailee itseä peilistä. Ja sille on maailmanloppu, jos nainen lihoo 500g. Hanki tuollaisen kanssa sitten perhe... 

Ei sellaista kukaan jaksa. Sitten yleensä lopputulos ei ole kaunis, vaan vähän sellainen kuivan kesän orava, liian hento ja kapea mun silmään.

"kuivan kesän orava" :)))

Vierailija
29/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tietenkin millaista naista etsit. Jos etsit urheilullista, niin tietysti lihaksesiovat pelkkää plussaa. Jos etsit pömpöömahaista pehmeää naista, niin hän ei välttämättä lihaksista paljoa perusta.

Okei, mutta miksi? Ei ne lihaksikkaat välttämättä halua että kumppani on erityisen timmissä kunnossa. Kyseessä hölmöt ennakkoluulot?

Ap

Tämä. Olen itse onnellisesti pariutunut miehen kanssa, joka käy salilla nelisen kertaa viikossa ja harrastaa lisäksi potkunyrkkeilyä ja lenkkeilyä. On ihan näkyvät lihakset ja sixpack muuallakin kuin jääkaapissa. 

Itsehän olen juurikin "pömppömahainen pehmeä nainen" ja hän rakastaa muotojani ja kehuu niitä päivittäin. 

Plus että itse L-koon naisena preferoin juurikin hoikkia tai lihaksikkaita miehiä, nämä dad bodyt ja nallekarhut ei sytytä sitten ollenkaan. 

Opposits attract. Ja ei ne lihakset pelkästään tee miehestä armotonta naistenmiestä. Kasvopeli ja supliikki kuuluu kuvaan myös.

Vierailija
30/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvät lihakset nostavat aina miehen objektiivista tasoa, mutta eivät välttämättä aiheuta positiivisia tunnereaktioita kaikissa naisissa. Nainen voi tuntea alemmuutta tai saada flashbackkejä Chad Thundercock miehistä, joita ei onnistunut sitouttamaan parisuhteeseen.

Vierailija
31/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin nro 6 linkissä olevista miesten vartaloista eniten omaa silmää miellyttää ottermode ja skinnyfat. Itse harrastan liikuntaa vähintään joka 2. pv ja olen 162cm, 57kg. Liian isot lihakset ei sytytä.

Vierailija
32/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan miehissä terävää järjenjuoksua.

Vierailija
33/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä huomannut, että lihaksista olisi haittaa ollut.

Se on liki joka kerta baarissa kun tullaan kysymään harrastuksista ja hiveltämään kun on kohtuu leveä selkä.

Naiset puhuvat yhtä, mutta totuus kuultiin tässä.

Jos totuus olisi se, että jokainen nainen tykkää oikein lihaksikkaista miehistä, niin tuollakin miehellä selän hivelijöitä olisi jokaisella baarireissulla useita jonossa.

Vierailija
34/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tässäkin langassa nähdään on monenlaisia eri miesmakuja, siksi tuntuu niin hullulta kun monet nuoret miehet haluavat nopeammin lihaksia ja alkavat piikittämään itseensä steroideja jotka yleensä aina tekevät jotain muutoksia myös sinne ylä- ja alapäähän.

Vierailija
35/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on liki joka kerta baarissa kun tullaan kysymään harrastuksista ja hiveltämään kun on kohtuu leveä selkä.

Jos totuus olisi se, että jokainen nainen tykkää oikein lihaksikkaista miehistä, niin tuollakin miehellä selän hivelijöitä olisi jokaisella baarireissulla useita jonossa.

Eikös tuollainen ole jo metoo-ainesta.

Vierailija
36/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kyllä vaikuttaa sekin, että kaikki miehet eivät treenaa oikein tai kunnolla. Ainoastaan osa niistä salilla huhkijoista maksimoi oman potentiaalinsa.

Arvioisin että yli 50% miehistä treenaa yksipuolisemmin kuin olisi mahdollista eli tekevät liian vähän eri liikkeitä ja kaikki lihakset eivät kehity kunnolla. Hyvin moni myös yliarvioi ravintotarpeensa ja syö itsensä tasapaksuksi ja turvonneeksi.

Yksipuolinen treenaaminen yms. voi yhdistyä samassa henkilössä muuhunkin näköalattomuuteen ja olemuksesta paistavaan yksiulotteisuuteen, joka ei tietenkään ole eduksi ellei tavoittele samanlaisia naisia. Monipuolinen ja tieteellinen treenaaminen taas todennäköisesti kielii siitä, että osaa ajatella muitakin asioita syvemmälle ja kehittää itseään myös henkisesti.

On siis tynnyrilihaksikkaita miehiä ja on adonis-lihaksikkaita miehiä ja näillä on paljon yhteistä, mutta myös paljon eroa.

Vierailija
37/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ellei ole joku hormoonihirviö. Esim. Yleisurheilun em-kisoissa miehillä on näkyvät lihakset ja varmasti monen naisen mieleen 👍

Itse pidän enemmän tennispelaajista kuin yleisurheilijoista, jotka tapaavat olla joko liian lihaksikkaita (pikajuoksu), liian laihoja (kestävyysmatkat, korkeushyppy) tai liian vatsakkaita (monet heittäjät). Mutta makuja on tietysti monia.

Vierailija
38/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä näkyvistä lihaksista. Sen sijaan pidän lihasten antamasta muodosta kropalle, jonka tekee terveen ja pehmeämmän näköiseksi pieni rasvakerros siinä päällä.

Just näin. Lihakset tarvitaan jotta näyttää ryhdikkäältä ja reippaalta ja pystyy liikkumaan vaivattomasti, mutta ne saavat mielellään hoitaa tuon tehtävänsä piilossa.

Vierailija
39/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia.

Jotkut naiset pitävät lihaksikkaista ja treenatuista, toiset nalekarhuista.

Se mitä nainen ensisijaisesti katsoo on geneettinen komeus. Pituus, hartioiden luuston malli, suora lantio, luontaisesti V-mallinen ja ylhäältä leveä kroppa, jne.

Käytännössä kaikki naiset haluavat sen saman miehen, vain eri tavalla treenattuna ja stailattuna.

Vierailija
40/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tietenkin millaista naista etsit. Jos etsit urheilullista, niin tietysti lihaksesiovat pelkkää plussaa. Jos etsit pömpöömahaista pehmeää naista, niin hän ei välttämättä lihaksista paljoa perusta.

Okei, mutta miksi? Ei ne lihaksikkaat välttämättä halua että kumppani on erityisen timmissä kunnossa. Kyseessä hölmöt ennakkoluulot?

Ap

Tämä. Olen itse onnellisesti pariutunut miehen kanssa, joka käy salilla nelisen kertaa viikossa ja harrastaa lisäksi potkunyrkkeilyä ja lenkkeilyä. On ihan näkyvät lihakset ja sixpack muuallakin kuin jääkaapissa. 

Itsehän olen juurikin "pömppömahainen pehmeä nainen" ja hän rakastaa muotojani ja kehuu niitä päivittäin. 

Plus että itse L-koon naisena preferoin juurikin hoikkia tai lihaksikkaita miehiä, nämä dad bodyt ja nallekarhut ei sytytä sitten ollenkaan. 

Opposits attract. Ja ei ne lihakset pelkästään tee miehestä armotonta naistenmiestä. Kasvopeli ja supliikki kuuluu kuvaan myös.

Näin. Mieheni on kyllä kasvoiltaankin komea, mutta on luonteeltaan ujo introvertti. Viihtyy kotona, soittaa kitaraa ja lukee kirjoja, eikä halua korostaa ulkonäköään - hyvä jos saa edes rannalla t-paidan pois päältä siltä :D Aivan ihana mies kyllä kaikin puolin.