Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko näkyvät lihakset miehellä oikeasti miinus?

Vierailija
08.08.2018 |

Aina saa lukea kuinka monet naiset toivovat että miehellä olisi "kiva pömppömaha" tai ainakin vähän ylipainoa. Pehmeistä nallekarhuista haaveillaan.

Onko sitten urheilulliset, selvästi lihaksikkaat miehet monelle naiselle turn off? Ja jos on niin miksi ihmeessä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään että on miehen kokoinen. Kiihottavaa kun mies on iso ja vahva.

En voi sille mitään, mutta minulle tulee "isosta, vahvasta miehen kokoisesta" aina mieleen potentiaalinen vaimonhakkaaja. Tai sitten herkästi pimahtava kaikille pikkuasioista päätä aukova räyhääjä ja pullistelija.

Lihaksikas ei tunnu edes turvalliselta, kun ei ne tosielämän uhkat ole sellaisia joilta mies voisi fyysisillä voimillaan suojata. Pikemmin lihaksista tulee mieleen, millä keinoin ne on hankittu ja onko keinot (esim. hormonien piikittäminen) sellaisia että sekoittavat päätä ja sillä tavoin altistavat kaikelle riskikäyttäytymiselle ja väkivaltaisuudelle. 

Ja en siis väitä että kaikki isot lihaksikkaan miehet oikeasti olisivat väkivaltaisia, mutta tuollaiset ei-niin-seksikkäät mielikuvat minulle vain heti herää.

Vierailija
42/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.girlsaskguys.com/health-fitness/q1729907-what-s-your-favorite-men-s-body-type

Tämä kuva edustaa aika hyvin vääristynyttä kuvaa miesvartaloista.

"Athletic", built" ja "bodybuilder" ovat kaikki kehonrakentajia.

Bodybuilder on pro-sarjan (steroidit käytännössä sallittu, ja 100% varmuudella niitä on käytetty) ammattilainen.

Built on joko natural-sarjassa huipputasolla kilpaileva geneettinen friikki, tai käyttää steroideja.

Athletic on täydelliset geenit omaava edistynyt harrastaja, ja luultavasti ammattimainen miesmalli. Selkeästi treenaa jotta lihakset näyttäisivät hyviltä, eikä suorituskyvyn vuoksi. Kuvassa kroppa on öljytty jotta lihakset erottuisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

https://www.girlsaskguys.com/health-fitness/q1729907-what-s-your-favorite-men-s-body-type

Bodybuilder on pro-sarjan (steroidit käytännössä sallittu, ja 100% varmuudella niitä on käytetty) ammattilainen.
Built on joko natural-sarjassa huipputasolla kilpaileva geneettinen friikki, tai käyttää steroideja.
Athletic on täydelliset geenit omaava edistynyt harrastaja, ja luultavasti ammattimainen miesmalli. Selkeästi treenaa jotta lihakset näyttäisivät hyviltä, eikä suorituskyvyn vuoksi. Kuvassa kroppa on öljytty jotta lihakset erottuisivat.

Tuota charttia kun katsoo niin oma on mallia "ottermode". Mites muilla? (Toi athletic alkaa jo olla hiinä ja hiinä että onko hyvännäköinen, siis mun mielestä. Mutta olen tietty tottunut siihen, mitä kotona on ja pidän sitä kaikkein kauniimpana, rakastunut kun olen.) 

Vierailija
44/44 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Mulle ei miehen vartalolla ole väliä, bodybuilder ja fat as a fatass on tosta vähiten mieluisia, mutta jos luonne mätsää, niin ei kumpikaan niistäkään estäisi mulla parisuhteen muodostumista.